Ik maandag de brief en vandaag de mailquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef aardappel het volgende:
Die mail heb ik nog niet gehad, wel die brief...
Nou ja, zal binnenkort wel komen.quote:Geen informatie voor deze herinschrijving beschikbaar
Ik heb mij opnieuw ingeschreven en dan krijg ik die melding ook.quote:
Soms iets eerder al, verschilt per faculteit. Ergens deze maand gaat de studiegids een paar weken in onderhoud en wordt het nieuwe rooster geleidelijk toegevoegd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef arj1o1 het volgende:
Het nieuwe rooster is toch altijd op 1 augustus bekend?
5 augustus bij de FSW stond erquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef arj1o1 het volgende:
Het nieuwe rooster is toch altijd op 1 augustus bekend?
Stond waar?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
5 augustus bij de FSW stond er.
http://www.uvt.nl/faculteiten/fsw/onderwijs/faq.html#2 FAQquote:Wanneer zijn de roosters beschikbaar?
De definitieve roosters zijn elk jaar rond 5 augustus in de elektronische studiegids beschikbaar. In de loop van juli wordt de informatie in de Elektronische studiegids onder voorbehoud van kleine wijzigingen beschikbaar gesteld.
De FEB heeft zoiets nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/faculteiten/fsw/onderwijs/faq.html#2 FAQ. Staat ook al de semesterindeling van volgend jaar
.
Ah, weer zo'n pauperstudent wiens pa en ma alles betalenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:26 schreef aardappel het volgende:
Ik heb de mail gekregen en heb mezelf weer ingeschreven voor het volgende jaar, woehoe =)
Nu ff de machtigingsbrief doorsturen naar mijn ouders
Er stond een knipoog achter, maar er zijn heel veel studenten die alles zelf moeten betalen, dat ik wil er alleen maar mee zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef Tegan het volgende:
Hoezo pauperstudent. Mijn ouders betalen ook collegegeld. Maar dat betekent niet dat ik nu hardstikke rijk ben, integendeel zelfs.
Wat kosten half jaar lenzen? Tussen de 100-200 euro per half jaar toch? Naja ligt er wel aan of je cilinderafwijking hebt of niet, harde of zachte enz. maar oké.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef Tegan het volgende:
Ik betaal alles behalve collegegeld. Dus ook zorgverzekering en telefoonrekening enzo. En lenzen ieder half jaar zijn ook hardstikke duur enzo.
Jup. Alleen ik krijg 70 euro per oog per twee jaar vergoed (handig zo'n regeling die eigenlijk voor brillen is maar die ze niet willen aanpassen voor lenzen), dus de rest moet ik zelf betalen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat kosten half jaar lenzen? Tussen de 100-200 euro per half jaar toch? Naja ligt er wel aan of je cilinderafwijking hebt of niet, harde of zachte enz. maar oké.
Dat betaal je toch maar eens per twee maanden? Anders als je dat rot vindt een extra rekening openen waar je 135 per maand naar stort.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Godver, gaan ze weer in 6 termijnen afschrijven, kut universiteit. In Maastricht deden ze het in 10 termijnen, dat is nog te overzien, maar 6 termijnen is toch veel te weinig :/. Hallo-hoo, 270 euro elke maand, dat is onderhand een maand huur voor de gemiddelde student, dat kan je toch niet missen?
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden, denken ze daar nou niet bij na?
Die geeft dus ook dat ene research master vak dat Arjo op fsw gaat volgen (en dat is waarschijnlijk ook de reden dat t moeilijkste vak isquote:Morgen laatste tentamen.. ik kan geen regressie meer zien! Die kerel maakt ook altijd zulke moeilijke tentamens (v. Assen).
Nee, ze schrijven de eerste paar maanden achter elkaar af tot en met december, en daarna in februari en april nog. Was het maar om de twee maanden, dan had ik idd de maanden waarin het niet wordt afgeschreven geld achter kunnen houden voor de maand erop, maar zo werkt het niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat betaal je toch maar eens per twee maanden? Anders als je dat rot vindt een extra rekening openen waar je 135 per maand naar stort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |