Is wel heel gezellig hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nogal triest. Maar ik ben voornemens om volgend jaar vaker te gaan!
Trouwens, volgens mij heb ik 'm nét gehaald, dus ik denk dat ik nog een keer een boek kom retourneren + chocokoekjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben nu in P hard aan t werk
Morgen ook en hopelijk iets minder hard aan het werk
Gezelligquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nogal triest. Maar ik ben voornemens om volgend jaar vaker te gaan!
Ook, maar zonder koekjes is het ook leuk op de uni hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik koekjes bak en die meeneem
Ik had 1x een vieze albron chocolademuffinquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef GlowMouse het volgende:
Jullie doen maar alsof het heel gewoon is, ik heb nog nooit een koekje gegeten op de uni, laat staan met chocolade erop
Koekjesmeetquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef GlowMouse het volgende:
Jullie doen maar alsof het heel gewoon is, ik heb nog nooit een koekje gegeten op de uni, laat staan met chocolade erop
Ik vind die best te etenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had 1x een vieze albron chocolademuffin
Ik heb nog nooit muffins gebakkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er gaat niks boven zelfgebakken chocolademuffins
Of browniesquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er gaat niks boven zelfgebakken chocolademuffins
Hier welquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Werkt als een trein, dat digitaal inschrijven via MySiS.
Aanvraag indienen Excellence Scholarship. Moest bij het studentenservicecentrum en dat was gisteren gesloten toen ik er aan het eind van de middag langs ging. Het was wel van belang om dat nog voor 1 augustus te doen, scheelt weer in de financiën aankomend jaar.quote:
ik loop niet nominaal :/quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hier wel
[..]
Aanvraag indienen Excellence Scholarship. Moest bij het studentenservicecentrum en dat was gisteren gesloten toen ik er aan het eind van de middag langs ging. Het was wel van belang om dat nog voor 1 augustus te doen, scheelt weer in de financiën aankomend jaar.
Is het heel raar als ik nu voor het eerst van MySiS hoor?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Werkt als een trein, dat digitaal inschrijven via MySiS.
Alsof er in juli nog zoveel mensen in P komen die eruit zien alsof ze econometrist konden zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je nu had gezegd hoe je eruit ziet had ik hoi kunnen zeggen als ik je had gezien
Ja, je hebt er een brief en een e-mail over gehadquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik nu voor het eerst van MySiS hoor?
Die brief heb ik niet ontvangen hoor, over MySiS.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof er in juli nog zoveel mensen in P komen die eruit zien alsof ze econometrist konden zijnJe zat gewoon niet op te letten. PM je kamernummer maar, kijk ik of ik volgende week nog een keer langs P kom met chocokoek. Wordt waarschijnlijk dinsdagmiddag dat ik voorlopig voor het laatst op de UvT kom.
[..]
Ja, je hebt er een brief en een e-mail over gehad
Ik heb er ook nog niets over gehoord, maar dat is blijkbaar het inschrijfsysteem?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die brief heb ik niet ontvangen hoor, over MySiS.
Met een andere browser (Chrome ipv IE8) lukte het hier ook beter. Vanaf heden studeer ik Rechtsgeleerdheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |