Het is juist alleen een aanmeldingsformulier voor seizoenkaarthouders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:39 schreef rompompom het volgende:
Als zich er alleen mensen aanmelden die een kaart hebben wordt er bar weinig gehandeld..
Hm, nu ik de inleidende tekst nog eens lees lijkt me dat dit ook voor mensen is die juist kaartjes van SCC's willen overnemen. Slechts ter info wanneer die service start. Die optie JA/NEE is wellicht een statistiekje om de animo te pijlen onder zowel SCC-houders als mensen zonder SCC.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is juist alleen een aanmeldingsformulier voor seizoenkaarthouders.
Dat staat niet in de uitleg erboven. Het blijkt verder wel omdat je verplicht de gegevens van je plek moet invullen, maar er zullen mensen zijn die het formulier gaan invullen die geen SCC hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is juist alleen een aanmeldingsformulier voor seizoenkaarthouders.
www.ajax.tvquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef Gratau het volgende:
Iemand nog ergens de hoogtepunten van de wedstrijd WKE - Ajax?
Ach, het gaat maar om de 3e keeper. We maken ons weer overdreven druk. Gentenaar hebben we ook niet vaak zien spelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uitstekende 3de keeper die Verhoeven.
Dat zijn alleen de reacties na de wedstrijd, ik vroeg om hoogtepunten, goals etc.quote:
Daarom. En over Atouba oordeel ik pas na een seizoen. Jol zal vast wel goed met hem hebben samengewerkt anders hadden ze hem niet aangetrokken. En bovendien wou HSV zijn contract verlengen dus dan moet je echt wel wat kunnen hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ach, het gaat maar om de 3e keeper. We maken ons weer overdreven druk. Gentenaar hebben we ook niet vaak zien spelen.
Stond vandaag zo'n gast van WKE in de VIquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef Gratau het volgende:
Iemand nog ergens de hoogtepunten van de wedstrijd WKE - Ajax?
Nu al een heldquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:41 schreef w00h00 het volgende:
DE PIZZAHUT DE PIZZAHUT KENTUCKY FRIED CHICKEN AND THE PIZZA HUT VERHOEEVEE VERHOEEEVEE!
Als alle geruchten op de waarheid waren gebaseerd speelden we nu ondertussen met. Wilhelmson, Defour,Boussoufa, Onyewu, Rakitic en nog en paar andere spelers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef navigator het volgende:
Vogel kan gewoon niet waar zijn, waar moet die gast in godsaam gaan spelen. Vertonghen, Gabri, Enoh, Linngren, Donald en Anita kunnen op die plek spelen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jeroen Verhoeven
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Jeroen Verhoeven (Naarden, 30 april 1980) is een Nederlandse profvoetballer. De keeper staat per 2009/10 onder contract bij Ajax, waar hij als eerste doelman fungeert.
![]()
Ik zal wel uitgelachen worden maar ik durf serieus te stellen dat Verhoeven niet veel onder doet voor Stekel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |