Gast, heb je ook weleens wat zinnigs te melden? Waarom altijd bashen, is de jaloezie zo groot? Voor 010 begrippen is op dit moment alles "best veel geld" zelfs de winstpremie over een paar gewonnen wedstrijdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Best veel geld voor iemand die waarschijnlijk nooit zal spelen.
Kameroen staat laatste in de kwalificatiepoule.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Urquhart het volgende:
Overigens missen we die Atouba in januari wel tegen o.a. AZ en Feyenoord vanwege die Africa Cup
Laat Dirk nu in de maand juli even zijn 'moment of glory' hebben. Wij kunnen het hele jaar al lachen, het is anders ook niet eerlijk voor die jongen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef lighted het volgende:
[..]
Gast, heb je ook weleens wat zinnigs te melden? Waarom altijd bashen, is de jaloezie zo groot? Voor 010 begrippen is op dit moment alles "best veel geld" zelfs de winstpremie over een paar gewonnen wedstrijden.
True.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laat Dirk nu in de maand juli even zijn 'moment of glory' hebben. Wij kunnen het hele jaar al lachen, het is anders ook niet eerlijk voor die jongen.
Angola is het gastland toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef sjimz het volgende:
Kameroen staat laatste in de kwalificatiepoule.
En mochten ze het alsnog halen mist hij Feyenoord alleen als ze doorgaan in het toernooi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kameroen staat laatste in de kwalificatiepoule.
Hij schijnt ook een heel stuk fitter te zijn geworden. Flink wat kilo's afgevallen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Nashje het volgende:
Verhoeven.
Goede 3e keeper om erbij te hebben. Prima. Ben wel benieuwd of ie alle trainingen aan kan.
Die is nu geblesseerd (6 weken) en ik weet niet hoe Jong Ajax er voor staat qua keepers, er is er nog 1 geloof ik he?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Spougle het volgende:
Leuk hoor Verhoeven maar volgens mij hadden we beter Padt als derde keeper kunnen gebruiken.
Geloof er helemaal niets van. Daarnaast is Blick nu ook niet geweldig betrouwbaar en als ik het bericht daar zie, maak ik me geen zorgen. Maar goed, waar rook is is soms vuur.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:36 schreef Radegast het volgende:
Dat bericht over Vogel mag niet waar zijn.
Los van het feit dat hij nog een week of 5/6 is uitgeschakeld, zou het wel eens kunnen zijn dat Padt doorschuift naar tweede keeper omdat Vermeer of Stekelenburg vertrekt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Spougle het volgende:
Leuk hoor Verhoeven maar volgens mij hadden we beter Padt als derde keeper kunnen gebruiken.
Hij weegt nu nog maar 110?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij schijnt ook een heel stuk fitter te zijn geworden. Flink wat kilo's afgevallen.
Dan verwacht ik eerder Verhoeven als tweede keeper.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Los van het feit dat hij nog een week of 5/6 is uitgeschakeld, zou het wel eens kunnen zijn dat Padt doorschuift naar tweede keeper omdat Vermeer of Stekelenburg vertrekt.
Mensen die Atouba nu al afschrijvenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef Gabbylicious het volgende:
-----------------Heijblok--------------
---Colin-Kuffour-Verlaat-Atouba--
------------------Vogel---------------
--------Kennedy-------Roger-------
-Rommedahl---Urzaiz---Luque----
Zomaar een elftal, omdat dat kan.
Gast Atouba is een held.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef Gabbylicious het volgende:
-----------------Heijblok--------------
---Colin-Kuffour-Verlaat-Atouba--
------------------Vogel---------------
--------Kennedy-------Roger-------
-Rommedahl---Urzaiz---Luque----
Zomaar een elftal, omdat dat kan.
Mag met El Ahmadi gaan strijden om de titel: "koning van de middencirkel 2009"quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
VogelHeeft die gast ooit een pass naar voren gegeven.
Niemand had die middag ooit kunnen vermoeden dat ie nog geen jaar later een 3 jarig contract bij Ajax zou tekenenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef w00h00 het volgende:
Beter was bij Volendam uit, dat hij nog klapte voor het Ajax publiek.
Broodje bal, Broodje bal..
EDIT:
http://www.zuidh.nl/films-2008-2009/Volendam-Ajax.wmv
Dus dat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Ordinair het volgende:
Ik hoop dat dat bericht over Vogel onzin is.
En Verhoeven.
Gaan ze testen hoeveel hot dogs hij maximaal naar binnen kan proppen voordat hij het begeeft?quote:
Als ik er tijd voor had gehad om elke twee weken te gaan, had ik dit zelf wel verzonnenquote:Ajax-seizoenkaart
Beste Ajacied,
Een nieuwe trainer, een nieuwe technische staf en een nieuw seizoen, maar onze ambities blijven hetzelfde: meetellen op het hoogste niveau in Nederland en in Europa.
We hebben met Martin Jol, Danny Blind en John van ‘t Schip een hele sterke technische leiding. Als Ajax-supporter en lid van de Supportersvereniging Ajax wil je daar natuurlijk getuige van zijn. Je gaat misschien al regelmatig naar de Amsterdam ArenA en dat stellen we enorm op prijs. Sterker nog: de steun vanaf de tribunes is voor Ajax een geweldig wapen om de strijd aan te gaan.
Ajax is al jaren de club met de grootste groep seizoenkaarthouders. Daar zijn we trots op. Seizoenskaarthouders zijn het hart, de ruggengraat, de zekere factor, de ambassadeur van de club. Wil jij hier deel van uitmaken, dan is nu het moment om in te stappen.
Met een seizoenkaart krijg je aanzienlijk meer korting dan bij aankoop van losse kaarten per wedstrijd. Kan je niet bij een wedstrijd aanwezig zijn, dan kan je jouw seizoenkaart uitlenen of een deel terugverdienen door je seizoenkaart te verkopen via Ajax.nl. Maar de seizoenkaart biedt meer. Naast je vaste plek bij alle thuiswedstrijden in de competitie heb je de mogelijkheid om een uitkaart aan te vragen. Je krijgt voorrang en korting bij het kopen van toegangskaarten voor Europese en bekerwedstrijden. In combinatie met je lidmaatschap van de Supportersvereniging Ajax zorgt dit voor een geweldig Ajax-totaalpakket.
Bel snel Ajax Supporterszaken en zoek direct een mooie plaats uit. Er zijn al seizoenkaarten verkrijgbaar vanaf ¤ 197,-. Supporterszaken is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 16.00 uur via telefoonnummer 020 – 3 111 444.
Tot ziens bij Ajax!
Met sportieve groet,
Rik van den Boog Henri van der Aat
Ja?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mensen die Atouba nu al afschrijven
Heb jij je kaart al binnen voor 2009/2010?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef rompompom het volgende:
Ik heb een Supp.CC, krijg ik dit in m'n email:
[..]
Als ik er tijd voor had gehad om elke twee weken te gaan, had ik dit zelf wel verzonnen
Ook handig dat je twee onduidelijk sprekende mongolen kunt vinden die als 'Ajaxsupporters' worden bestempeld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vermaak me kostelijk met de video items van Ajax Life.
Zou wel leuk zijn, meestal met de wintersport spelen we thuis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Je SCC verkopen via ajax.nl? Is dit iets nieuws?
Vogel is er niet eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef _Mike_ het volgende:
Lekker boeiend, Verhoeven is prima als derde keeper.
Vogel mag overigens wel oprotten.
Blijkbaar wel ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Hehe. Die Jan komt ook van een verlaten weiland verdaan, strontboer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ook handig dat je twee onduidelijk sprekende mongolen kunt vinden die als 'Ajaxsupporters' worden bestempeld.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
Nu.nl:
Verhoeven voor drie jaar naar Ajax
Amsterdammers versterken zich in de breedte
http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htmquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Hadden ze mee moeten beginnen toen ik in het buitenland zat. Maar wel goed initiatief!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htm
Bijzonder intelligent, dat vraagje: Seizoenkaart ja/nee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htm
Ik was dus niet de enige die daar een beetje raar van opkeek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bijzonder intelligent, dat vraagje: Seizoenkaart ja/nee.
Ja dat met die keepers is dik in orde hoor bij Ajax!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
Nu.nl:
Zal eerder passen bij PSV dan bij Ajax IMOquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:42 schreef dndiek het volgende:
Toen ik gisteren Appiah zei, toen heb ik serieus ook nog effe aan Vogel gedacht
Volgens mij hoeft niemand hem terug in Eindhoven te zien hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal eerder passen bij PSV dan bij Ajax IMO
Ik denk dat de aanhang van Ajax niet zitten te wachten op Vogel.
Ja net als Vitesse.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Nashje het volgende:
Ik snap het even niet. Wil Ajax nou een vogel aantrekken?
In Amsterdam hoeven ze hem ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft niemand hem terug in Eindhoven te zien hoor
Ik las Sikoraquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja net als Vitesse.![]()
En voor de mensen die gisteren Zokora noemden, die is inmiddels onder dak bij Sevilla.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
Nu.nl:
Zelfde als vorig jaar; die kaarten zijn twee jaar geldig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Heb jij je kaart al binnen voor 2009/2010?
Als zich er alleen mensen aanmelden die een kaart hebben wordt er bar weinig gehandeld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bijzonder intelligent, dat vraagje: Seizoenkaart ja/nee.
Het is juist alleen een aanmeldingsformulier voor seizoenkaarthouders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:39 schreef rompompom het volgende:
Als zich er alleen mensen aanmelden die een kaart hebben wordt er bar weinig gehandeld..
Hm, nu ik de inleidende tekst nog eens lees lijkt me dat dit ook voor mensen is die juist kaartjes van SCC's willen overnemen. Slechts ter info wanneer die service start. Die optie JA/NEE is wellicht een statistiekje om de animo te pijlen onder zowel SCC-houders als mensen zonder SCC.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is juist alleen een aanmeldingsformulier voor seizoenkaarthouders.
Dat staat niet in de uitleg erboven. Het blijkt verder wel omdat je verplicht de gegevens van je plek moet invullen, maar er zullen mensen zijn die het formulier gaan invullen die geen SCC hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is juist alleen een aanmeldingsformulier voor seizoenkaarthouders.
www.ajax.tvquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef Gratau het volgende:
Iemand nog ergens de hoogtepunten van de wedstrijd WKE - Ajax?
Ach, het gaat maar om de 3e keeper. We maken ons weer overdreven druk. Gentenaar hebben we ook niet vaak zien spelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uitstekende 3de keeper die Verhoeven.
Dat zijn alleen de reacties na de wedstrijd, ik vroeg om hoogtepunten, goals etc.quote:
Daarom. En over Atouba oordeel ik pas na een seizoen. Jol zal vast wel goed met hem hebben samengewerkt anders hadden ze hem niet aangetrokken. En bovendien wou HSV zijn contract verlengen dus dan moet je echt wel wat kunnen hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ach, het gaat maar om de 3e keeper. We maken ons weer overdreven druk. Gentenaar hebben we ook niet vaak zien spelen.
Stond vandaag zo'n gast van WKE in de VIquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef Gratau het volgende:
Iemand nog ergens de hoogtepunten van de wedstrijd WKE - Ajax?
Nu al een heldquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:41 schreef w00h00 het volgende:
DE PIZZAHUT DE PIZZAHUT KENTUCKY FRIED CHICKEN AND THE PIZZA HUT VERHOEEVEE VERHOEEEVEE!
Als alle geruchten op de waarheid waren gebaseerd speelden we nu ondertussen met. Wilhelmson, Defour,Boussoufa, Onyewu, Rakitic en nog en paar andere spelers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef navigator het volgende:
Vogel kan gewoon niet waar zijn, waar moet die gast in godsaam gaan spelen. Vertonghen, Gabri, Enoh, Linngren, Donald en Anita kunnen op die plek spelen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jeroen Verhoeven
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Jeroen Verhoeven (Naarden, 30 april 1980) is een Nederlandse profvoetballer. De keeper staat per 2009/10 onder contract bij Ajax, waar hij als eerste doelman fungeert.
![]()
Ik zal wel uitgelachen worden maar ik durf serieus te stellen dat Verhoeven niet veel onder doet voor Stekel.quote:
Ik lach je inderdaad uit, maar Verhoeven is inderdaad niet zo slecht (en dik) als hier continu beweerd wordt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik zal wel uitgelachen worden maar ik durf serieus te stellen dat Verhoeven niet veel onder doet voor Stekel.
Het eerste gedeelte van je zin klopt in ieder geval wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik zal wel uitgelachen worden maar ik durf serieus te stellen dat Verhoeven niet veel onder doet voor Stekel.
Alle kritiek op dit kaboutermiddenveld is inmiddels weer verdwenen om vervolgens het eerste punt van kritiek te worden als er weer eens kansloos verloren wordt. Naast een vervanger voor de linksback is versterking op het middenveld van het meest cruciale belang.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef versteegrob het volgende:
Is een middenvelder echt nodig? Selectie is toch redelijk compleet zo. Alleen leider dat is wat we zoeken, in welke linie maakt niet zo heel veel uit.
Schei toch uit zeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef navigator het volgende:
[..]
Blehquote:Jol: op heel korte termijn geen aankopen
8 juli 2009 RvN
Op Ajax.nl laat Martin Jol weten dat er op heel korte termijn geen nieuwe aankopen te verwachten zijn. De coach laat verder weten heel blij te zijn met zijn eerste aanwinst Atouba. "Hij is wel een trotse jongen, maar verder is hij rustig. We hebben hem gehaald voor de linkervleugelverdediger, en niet voor in het centrum. Het is een echte linksback; al jaren international, technisch vaardig, groot, sterk, goed in de lucht. Precies wat we nodig hebben, als hij fit is. Atouba was een publiekslieveling in Engeland, en eigenlijk ook in Duitsland. Het is duidelijk dat ik hem er graag bij wilde hebben, aangezien dit de derde club is waar ik met hem werk. Hij is medisch helemaal binnenstebuiten gekeerd, en ik ben blij dat hij door de keuring is gekomen. Volgende week komt hij bij de groep."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |