quote:'Vogel in beeld als middenvelder'
Martin Jol zei het al: Ajax wil extra een middenvelder. In de zoektocht naar de nieuwe aanwinst, stuitten de Amsterdammers op Johann Vogel (32).
De aanvoerder van de Zwitserse nationale ploeg is sinds april op zoek naar een nieuwe club. Hij liet in goed overleg zijn contract bij Blackburn Rovers ontbinden.
In Nederland heeft de 32-jarige Vogel een goede reputatie opgebouwd. Hij speelde tussen 1999 en 2005 bij PSV en vormde daar een gouden tandem met Mark van Bommel. Naast Ajax hebben ook diverse Italiaanse clubs interesse, zo meldt het Zwitserse Blick. (tekst: ELF Voetbal)
Vogel bij Feyenoord? Landzaat, van Bronckhorst, El Ahmadi en Fer zijn stuk voor stuk beter dan Johan Vogel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij zou niet misstaan bij Feyenoord... Hoe diep kun je zinken
Dat is lief van jequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vogel.... Het moet niet gekker worden. Ik als Feyenoordfan begin een beetje medelijden met jullie te krijgen deze transferperiode.
Dat werd van die Atouba ook gezegd, en binnen 24 uur had die getekend. Hopelijk gebeurd dat nu nietquote:
Zijn genoeg transfervrije spelers die wel interessant zijn hoor. Zo'n Onyewu is erg interessant, evenals een Appiah of M'Bami.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef twi het volgende:
Ik zie overigens ook best dat we een kwalitatief goede speler in elke linie kunnen gebruiken. Maar als we ooit weer eens Ajax willen gaan zijn, moeten we jongens als Alderweireld, Van der Heijden, Donald, Blind, Sarpong, Anita, Zeegelaar en Bodul de kans gaan geven.
Als die aankoop een geweldige speler is, of een uitzonderlijk talent: geweldg. Maar als Ajax uit de transfervrije vijver blijft vissen: laat dan maar lekker zitten en probeer het met de jeugd.
Stam was ook welkom.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:44 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil geen uitgerangeerde voetballers! Leert Ajax dan nooit van het verleden??
De enige op leeftijd zijnde voetballers zijn voetballers met een Ajax achtergrond die nog 1x alles willen geven voor Ajax. (zie Davids, Rijkaard)
Voor de rest het elftal wat we nu hebben, eigen jeugd en nog 1 of 2 gerichte aankopen van maximaal ongeveer 27 jaar.
Een van de weinige keren dat ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vogel bij Feyenoord? Landzaat, van Bronckhorst, El Ahmadi en Fer zijn stuk voor stuk beter dan Johan Vogel.
haha, inderdaad. laat ik dan maar zeggen dat ik Vogel een fantastisch staaltje scoutwerk vind waarvan ik hoop dat hij snel tekent en onze selectie nog meer versterkt dan dat de afgelopen dagen al gebeurd is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey pas op he! Je mag niet negatief zijn hier, anders ben je gelijk een zeikerd!
Lief van jequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat ik het met je eens ben.
quote:De Ajax-coach werd behalve over de spelers die tegen WKE in actie kwamen, ook gevraagd naar de nieuwe aanwinst Thimothée Atouba, met wie Jol al bij zijn twee vorige clubs werkte. De Kameroener heeft de reputatie geen gemakkelijke jongen te zijn, maar Jol heeft hem er graag bij. ,,Hij is wel een trotse jongen, maar verder is hij rustig. We hebben hem gehaald voor de linkervleugelverdediger, en niet voor in het centrum. Het is een echte linksback; al jaren international, technisch vaardig, groot, sterk, goed in de lucht. Precies wat we nodig hebben, als hij fit is. Atouba was een publiekslieveling in Engeland, en eigenlijk ook in Duitsland.
Daar mogen ze weleens informatie over winnen. Goeie speler. Haast onmogelijk om te halen, maar dat zou wel een mooie stunt zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zijn genoeg transfervrije spelers die wel interessant zijn hoor. Zo'n Onyewu is erg interessant, evenals een Appiah of M'Bami.
Ik wel, ik zou bijna mijn scc weer direct retour sturen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:47 schreef kevin6188 het volgende:
Vogel, hmm. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Ik heb het meer over zijn spelersprofiel. Bejaardheid, gebrek aan kwaliteit, goedkoop: dat past allemaal prima bij Feyenoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vogel bij Feyenoord? Landzaat, van Bronckhorst, El Ahmadi en Fer zijn stuk voor stuk beter dan Johan Vogel.
Voor zover ik heb gehoord (en van Appiah gezien) zijn die drie wel een aanwinst voor Ajax. Maar had Appiah geen hartproblemen en was hij nabij afkeuring? En M'Bami opperde ik gisteravond al, maar volgens mij kijkt 'ie meer naar de EPL.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zijn genoeg transfervrije spelers die wel interessant zijn hoor. Zo'n Onyewu is erg interessant, evenals een Appiah of M'Bami.
Ja, Ajax-propaganda dit. Hij gaat toch niet zeggen dat hij uitgekotst werd door alles en iedereenquote:
Een zelfde soort speler als Lindgren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:55 schreef Suijk het volgende:
Jarenlang gelachen om z'n 350 breedtepassjes of tikkies terug per wedstrijd.
Heb je hem al binnen dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou bijna mijn scc weer direct retour sturen.
Tja, maar een eventuele aankoop van Vogel is toch weer een veelheid aan treetjes lager dan Atoubaquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Hahaha, en gisteren werd HeatWave nog verketterd, en kijk het gemopper nu eens!
Geen hartproblemen maar knieproblemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gehoord (en van Appiah gezien) zijn die drie wel een aanwinst voor Ajax. Maar had Appiah geen hartproblemen en was hij nabij afkeuring? En M'Bami opperde ik gisteravond al, maar volgens mij kijkt 'ie meer naar de EPL.
Als je Vogel haalt is dat transfervrije spelers halen, omdat ze transfervrij zijn. Misschien willen Darcheville, Bodnar, Sektioui, Oper en Van der Gun ook nog wel komen.
Goedkoop past deze transferperiode meer bij Ajax dan bij Feyenoordquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over zijn spelersprofiel. Bejaardheid, gebrek aan kwaliteit, goedkoop: dat past allemaal prima bij Feyenoord.
Gohquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Hahaha, en gisteren werd HeatWave nog verketterd, en kijk het gemopper nu eens!
Hart, knie. Zit nie ver van elkaar afquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen hartproblemen maar knieproblemen.
Ach, de spelers die wij halen zijn in elk geval ons eigendom.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goedkoop past deze transferperiode meer bij Ajax dan bij Feyenoord
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef toma het volgende:
[..]
Een zelfde soort speler als 'Tommie Breed' Galasek?
Hey positief blijven jij, met je rant gisteren tegen de negatief ingestelde mensen hieroquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou bijna mijn scc weer direct retour sturen.
Ajax heeft met de transfer van Verhoeven zelf al meer geld uitgegeven dan Feyenoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Goedkoop past deze transferperiode meer bij Ajax dan bij Feyenoord
Inderdaad. Maar Bliksemschigt heeft uiteraard de wedstrijden van Atouba en Vogel op de voet gevolgdquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey positief blijven jij, met je rant gisteren tegen de negatief ingestelde mensen hiero
het is toch allemaal ook van de zotte, al die grote verhalen over structureel naar de top, aansluiten bij Europa etc etc, en waar komen ze mee op de proppen?quote:
Nou ja, de 2 wedstrijden die Vogel heeft gespeeld het afgelopen jaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Bliksemschigt heeft uiteraard de wedstrijden van Atouba en Vogel op de voet gevolgd
Het is eigenlijk fucking te bizar voor woorden dit. Is er dan helemaal geen geld meer ofzo, dat we nu tot dit soort spelers moeten wenden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is toch allemaal ook van de zotte, al die grote verhalen over structureel naar de top, aansluiten bij Europa etc etc, en waar komen ze mee op de proppen?.
Lekker tegenstrijdig allemaal inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is toch allemaal ook van de zotte, al die grote verhalen over structureel naar de top, aansluiten bij Europa etc etc, en waar komen ze mee op de proppen?.
Vandaar dat je die jongen juist een kans moet geven, niet? Dat is toch de logische gedachte op basis van de reacties gisteren hier. En Atouba heeft afgelopen seizoen zo lekker veel gespeeld he?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou ja, de 2 wedstrijden die Vogel heeft gespeeld het afgelopen jaar
Atouba was door een blessure afwezig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vandaar dat je die jongen juist een kans moet geven, niet? Dat is toch de logische gedachte op basis van de reacties gisteren hier.
Mijn 'rant' was gisteren tegen de mening dat mensen denken dat we met de huidige selectie niet eens in de top 3 zouden kunnen eindigen. Een eventuele komst van Vogel doet daar niets vanaf. Dat ik niet op Vogel zit te wachten, betekent niet dat ik over Ajax dan gelijk negatief ben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey positief blijven jij, met je rant gisteren tegen de negatief ingestelde mensen hiero
Nohhh, zo'n sneer naar koningdavid!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn 'rant' was gisteren tegen de mening dat mensen denken dat we met de huidige selectie niet eens in de top 3 zouden kunnen eindigen. Een eventuele komst van Vogel doet daar niets vanaf. Dat ik niet op Vogel zit te wachten, betekent niet dat ik over Ajax dan gelijk negatief ben.
Ik zit totaal niet op zo'n speler te wachten, die gaat helemaal niks toevoegen aan Ajax en het zou echt verdomd schandalig zijn als hij gehaald wordt. Daarmee doe ik niets af aan de mening dat Ajax wel of geen kampioen wordt en ik reken Martin Jol pas aan het eind van het seizoen op prestaties af, waarbij velen het nu al zonder enig gespeelde wedstrijd doen op basis van aankopen.
Maar goed, mijn scc koop ik omdat ik mijn club wil steunen, bij de wedstrijden wil zien en genieten van mijn Ajax. Een Johann Vogel gaat me daartoe niet helpen. Net als dat ik Van Bommel niet live in de Arena in een Ajax shirt wil zien.
Overigens mag iedereen van mij zo negatief zijn als ie wil hoor - als je daar het lekkerst mee post, ga je gang. Het enige wat ik dan verwacht is dat je dat op basis van argumenten en liefst feiten doet, in plaats van wat loze kreten de ether in gooien die op emotie en de waan van de dag gebaseerd zijn. Nogmaals, het is niet Jol z'n fout dat we vorig seizoen geen kampioen zijn geworden, er is nog geen wedstrijd gespeeld, dus je hebt nog geen idee wat je kan verwachten.
Het is ook echt niet zo dat ik hier 24/7 voor mijn Ajax-altaar lig en de hele dag in mijn huis voor Ajax loop te bidden en de hemel in te prijzen.
Volgens weet iedereen wel die tussen 2002 en 2005 de eredivisie gevolgd heeft, wat voor speler Vogel is en wat hij kan. Ik verwacht niet dat ome Johann van nog geen 35 wedstrijden sinds 2005 veel beter is geworden en als 32 jarige dwerg van 1.75 iets fysieks toevoegt aan dit Ajax.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:05 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vandaar dat je die jongen juist een kans moet geven, niet? Dat is toch de logische gedachte op basis van de reacties gisteren hier. En Atouba heeft afgelopen seizoen zo lekker veel gespeeld he?![]()
Niet te positief zijn BS, dat gaat volstrekt tegen de Nederlandse nationaliteit in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens weet iedereen wel die tussen 2002 en 2005 de eredivisie gevolgd heeft, wat voor speler Vogel is en wat hij kan. Ik verwacht niet dat ome Johann van nog geen 35 wedstrijden sinds 2005 veel beter is geworden en als 32 jarige dwerg van 1.75 iets fysieks toevoegt aan dit Ajax.
Atouba ken ik niet en heb ik niet al afgeschreven hoor. Beter een onbekende linksback dan Urby op linkback.
quote:Verhoeven voor drie jaar naar Ajax 8-07-09
Jeroen Verhoeven speelt de komende drie seizoenen voor Ajax. Hij wordt bij de Amsterdamse club voorlopig derde keeper, achter Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer.
Verhoeven, afgelopen seizoen aanvoerder van het gedegradeerde FC Volendam, bereikte met Ajax al een mondeling akkoord bereikt over een contract voor drie seizoenen. In de hoop de transfer af te ronden, deed de doelman afstand gedaan van het percentage van de transfersom dat hij zou ontvangen van FC Volendam.
Mede daarom zijn de degradant en Ajax dichter tot elkaar gekomen wat betreft een transfer. Ajax betaalt nu 300.000 euro voor Verhoeven, zo'n 75.000 lager dan de vraagprijs van Volendam.
Ajax is voor Verhoeven een oude bekende. In de jeugd keepte hij al in Amsterdam, maar het lukte hem niet om door te breken in het eerste elftal. Vanaf 2003 stond Verhoeven onder de lat bij FC Volendam.
NOS
Hoppaquote:
Daarom denk ik dat Vermeer vertrekt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Best veel geld voor iemand die waarschijnlijk nooit zal spelen.
Hopelijk loopt het anders en wordt stekelenburg voor wat geld verkocht, en keept Vermeer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoppa
Ik denk overigens dat hij tweede keeper zal worden, want ik verwacht dat Vermeer niet gaat bijtekenen.
fixedquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Snel Ajax aandelen kopen, het aandeel zal nu wel als een kroket omhoog schieten
quote:Febo opent 23e franchisezaak in Amsterdam
Febo heeft op 8 juli haar 23e franchisevestiging in Amsterdam geopend. De locatie is gelegen in het hart van de Bijlmer. Voorheen was de locatie op het Bijlmerplein bekend als Cafetaria Automatiek Pittstop.
Ondernemers Rob Leenders en Emiel Egthuijsen hebben na 22 jaar ervoor gekozen om zich aan te sluiten bij de Febo-formule. Het is de 5e vestiging die dit jaar is geopend. Het totaal aantal vestigingen van Febo komt hiermee op en 61 in Nederland
Begrijpelijk. Ajax is natuurlijk altijd spannender dan je eigen (senioren)team.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
Die D-K heeft het er maar druk mee hoor.
Vertonghen kan natuurlijk ook goed uit de voeten als linksback maar toch blijft de linksback positie ook na het aantrekken van Atouba onderbezet.quote:Keeper
Stekelenburg
Vermeer
VerhoevenRechtsback
vd Wiel
SilvaCentrale verdediger
Oleguer
Wielaert
Alderweireld
VertonghenLinksback
AtoubaDefensieve middenvelder
Enoh
Gabri
Anita
Lindgren
Blind
vd Heijden
DonaldAanvallende middenvelder
Aissati
de Jong
Sno
SarpongRechtsbuiten
Kennedy
Suárez
MartinaSpits
Cvitanich
BodulLinksbuiten
Sulejmani
Emanuelson
idd hoe simpel zijn de mensen die dit posten eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk grapje, ha-ha.
Er zit echter al een hele tijd een FEBO recht tegenover de Arena hoor.
Ik hoop inderdaad dat Vogel een grapje is. Kan me ook niet voorstellen dat Ajax echt interesse heeft in hem... maar ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd hoe simpel zijn de mensen die dit posten eigenlijk?.
Met Verhoeven heb ik ook geen moeite, maar ik hoop toch echt op wat betere aankopen dan Vogell. En mocht Suarez alsnog weggaan kan er een bom op de ArenA.
Weinig spannends bij Feyenoord te melden idd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ajax is natuurlijk altijd spannender dan je eigen (senioren)team.
Bij ons is alles koek en ei. Wij zijn bijna klaar voor het nieuwe seizoen waarin wij hoger gaan eindigen dan julliequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weinig spannends bij Feyenoord te melden idd.
Opgeslagenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij ons is alles koek en ei. Wij zijn bijna klaar voor het nieuwe seizoen waarin wij hoger gaan eindigen dan jullie
Deze opmerking ga je zo hard terug in je gezicht krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij ons is alles koek en ei. Wij zijn bijna klaar voor het nieuwe seizoen waarin wij hoger gaan eindigen dan jullie
Schoen opeten #8quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op Radio 1 noemde iemand een vertrek als mogelijkheid omdat Vermeer ook nog steeds niet wil bijtekenenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vermeer zal inderdaad wel verkocht worden, is er eigenlijk al eens interesse in die jongen geweest?
In de beker tegen nota bene Ajax, keepte hij de wedstrijd van z'n carrière. Prima aankoopquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef bloodysunday het volgende:
Ben blij dat het Verhoeven geworden is, als ik dat zo hoor over Sinouh dan hoeft die van mij niet te komen. En Verhoeven is gewoon een goede keeper.
Deed Sibon destijds ook met Roda, maar dat moet geen reden zijn om hem aan te kopen (deden we toen ook trouwens...)quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In de beker tegen nota bene Ajax, keepte hij de wedstrijd van z'n carrière. Prima aankoop
Kan Sibon keepen dan???quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Deed Sibon destijds ook met Roda, maar dat moet geen reden zijn om hem aan te kopen (deden we toen ook trouwens...)
Hij reageerde daar trouwens heel tof opquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik kan niet wachten totdat hij eens mag spelen.
Ik zeg Sulejmaniquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Deed Sibon destijds ook met Roda, maar dat moet geen reden zijn om hem aan te kopen (deden we toen ook trouwens...)
Beter was bij Volendam uit, dat hij nog klapte voor het Ajax publiek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hij reageerde daar trouwens heel tof op
Bij de thuiswedstrijd was het gewoon te genant voor woorden. Sta je met 0-1 achter tegen FC Volendam en ga je hun keeper uitlachen. Terwijl je eigen Stekelenburg er weer eentje door liet tegen een of andere Jan Sheotalul.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Beter was bij Volendam uit, dat hij nog klapte voor het Ajax publiek.
Broodje bal, Broodje bal..
Ja, dat moment bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef w00h00 het volgende:
Beter was bij Volendam uit, dat hij nog klapte voor het Ajax publiek.
Broodje bal, Broodje bal..
En dan een paar weken later als niemand het er meer over heeft komt er bij psv een persoon met het idee om gratis pizza's weg te geven voor een wedstrijd die niks met Ajax te maken heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:54 schreef w00h00 het volgende:
Dit jaar geen pannenkoeken, maar pizza's op het veld !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |