abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70769742
Een nieuwe middenvelder zou wel ten koste van Van der Heijden; die gisteren dus wel weer goed speelde.

Hopelijk worden er nog wat gasten verhuurd.
pi_70769897
tvp dan maar. Hopen op nog een verdediger.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:00:11 #253
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70769960
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:57 schreef Scorpie het volgende:
tvp dan maar. Hopen op nog een verdediger.
Wielaert, Oleguer, Alderweireld, Van der Wiel en eventueel Vertonghen of Lindgren voor de CV positie..
En jij wil er nog één? .
-
pi_70770052
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Obradovic komt zeker niet he. Partizan blokkeert een transfer, omdat ze met 'm de CL in willen gaan. V/d Boog en Damjanac houden contact, en V/d Boog heeft sowieso een eerste optie tot koop bedongen .
Naar aanleiding hiervan herinnerde ik me onderstaande post:
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ajax was concreet, maar haakt af als hij al Europees heeft gevoetbald, zoals elke grote club, want je gaat geen speler kopen die je niet in Europa kan gebruiken.

Partizan wil perse met hem de Champions League voorronde spelen, omdat ze geen geschikte vervanger hebben op dit moment. Ze zien de consequenties van deze beslissing wel achteraf.

Aldus Google Translate .
Als Partizan vCL speelt, maakt dat hem toch niet uit qua speelgerechtigdheid voor de EL? Wat dat betreft is dat dus geen argument hem niet te halen. Pas als ze ook in de vEL met hem gaan spelen wordt het vervelend.
pi_70770063
Verhoeven binnen volgens De Telegraaf

Nu nog een verdediger + middenvelder erbij.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:05:48 #256
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70770075
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:04 schreef rompompom het volgende:

[..]

Naar aanleiding hiervan herinnerde ik me onderstaande post:
[..]

Als Partizan vCL speelt, maakt dat hem toch niet uit qua speelgerechtigdheid voor de EL? Wat dat betreft is dat dus geen argument hem niet te halen. Pas als ze ook in de vEL met hem gaan spelen wordt het vervelend.
Pas in de winterstop zou hij dan speelgerechtigd zijn.... Toch?
-
pi_70770082
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:05 schreef Urquhart het volgende:
FF wachten nog!
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:07:47 #258
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70770121
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:05 schreef Urquhart het volgende:
Mooi zo, ik heb liever dat de 3e keeper de nieuwe cultheld wordt dan een dure aangekochte spits
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70770211
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wielaert, Oleguer, Alderweireld, Van der Wiel en eventueel Vertonghen of Lindgren voor de CV positie..
En jij wil er nog één? .
Alderweireld is een aankomend talent dat in alle rust moet worden gebracht. Vertonghen en Lindgren moeten op het middenveld de concurrentie aangaan. Wielaert is wat ouder, kan wel eens blessuregevoelig worden. Oleguer is leuk voor de breedte.

Hell, ik wil nog 3 bazen voor achterin, zit ik me nu te bedenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2009 10:19:09 ]
pi_70770248
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alderweireld is een aankomend talent dat in alle rust moet worden gebracht. Vertonghen en Lindgren moeten op het middenveld de concurrentie aangaan. Wielaert is wat ouder, kan wel eens blessuregevoelig worden. Oleguer is leuk voor de breedte.

Hell, ik wil nog 3 bazen voor achtering, zit ik me nu te bedenken.
Bovendien wil Jol nog doorselecteren. Je hebt best kans dat een Wielaert of een Oleguer niet voor komen in zijn plannen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:15:49 #261
168255 J.Herrer
pi_70770297
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

FF wachten nog!
Pizza
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:15:54 #262
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70770299
Volgens teletekst komt Oneyewu niet. Jammer?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70770346
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef Barca het volgende:
Je bent er lekker op tijd bij. Die heeft toch getekend bij AC Milan.

Jammer? nee.
pi_70770361
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef Barca het volgende:
Ja hij gaat naar AC Milan. Toch wel beetje jammer zeg.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:18:17 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70770363
Ben best benieuwd of het bij Atouba en Verhoeven blijft. Kan toch haast niet?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70770390
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Ik verwacht het ook niet. Maar waarschijnlijk zullen eerst spelers als Rommedahl enzo verkocht moeten worden.
pi_70770414
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:14 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bovendien wil Jol nog doorselecteren. Je hebt best kans dat een Wielaert of een Oleguer niet voor komen in zijn plannen.
Precies. M.a.w: meer verdedigers
pi_70770437
quote:
Denk het ook niet... tis pas 8 Juli.. kan nog van alles gebeuren.

Tis alleen kut dat het seizoen al zo vroeg begint...
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:21:55 #269
30220 Barca
pi_70770471
Hoe doet Edje het bij Vitesse?
pi_70770559
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En jij wil er nog één? .
Ja want er zijn goede verdedigers nodig
pi_70770611
Overigens zie ik Suarez ook nog steeds wel vertrekken, laten we hopen van niet...
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:27:21 #272
30220 Barca
pi_70770617
Inderdaad, niet richten op kwantiteit maar op kwaliteit!
pi_70770705
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ja want er zijn goede verdedigers nodig
Zo slecht zijn die van Ajax niet, als ze maar goed gebruikt worden. En ik denk dat dat met Jol wel het geval is.
Natuurlijk hebben we nog geen echte testcase gehad, maar denk dat atletico en benfica leuke wedstrijden daarvoor zijn. Probleem daarvan is dat de transferperiode dan ten einde is/loopt. Maar ik heb vertrouwen in de huidige verdediging. (icm de coach)
pi_70770728
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:27 schreef TUFKAL het volgende:
Overigens zie ik Suarez ook nog steeds wel vertrekken, laten we hopen van niet...
Naar welke club dan? Ik zie hem juist wel blijven.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:33:18 #275
30220 Barca
pi_70770768
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Feyenoord.
pi_70770794
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te zeggen, maar als straks ineens wat spitsen ergens in Europa verkocht gaan worden, kan de carrousel zo maar gaan draaien.
pi_70770888
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Obradovic komt zeker niet he. Partizan blokkeert een transfer, omdat ze met 'm de CL in willen gaan. V/d Boog en Damjanac houden contact, en V/d Boog heeft sowieso een eerste optie tot koop bedongen .
Maar ik dacht gelezen te hebben dat als bijvoorbeeld Real 10 miljoen biedt, dat ze hem naar Real laten gaan, tenzij Ajax meer biedt, wat onwaarschijnlijk lijkt. Of Prediger komt (zoals genoemd in de Argentijnse media) weten we binnen enkele dagen. Hij geeft zelf aan niet in per se in Argentinië te willen blijven, zolang hij zich maar kan blijven ontwikkelen. Daarnaast heeft zijn club het geld hard nodig en is het bod van Ajax aanzienlijk hoger dan dat van Benfica. Er schijnen overigens ook nog een Spaanse en Franse club geïnteresseerd te zijn.

Ik vraag me trouwens af wanneer ze contact hebben opgenomen met Atouba. Zondag was toch al duidelijk dat Obradovic niet zou komen?
pi_70770930
quote:
Dit zegt het AD:
quote:
Martin Jol grasduint de komende weken verder in zijn relatienetwerk. Voor de start van de competitie hoopt hij nog een stevige, geroutineerde middenvelder te vinden. Maar voetballers uit die categorie hebben doorgaans ook andere opties dan alleen Ajax.
pi_70770935
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:34 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te zeggen, maar als straks ineens wat spitsen ergens in Europa verkocht gaan worden, kan de carrousel zo maar gaan draaien.
Suarez wordt alleen verkocht als er een directe vervanger beschikbaar is. Volgens Jol is dit niet het geval en zal hem daarom ook niet laten gaan. Als we dit jaar geen kampioen worden, wordt het de doodsteek voor Ajax. We hebben het geld uit de CL gewoon nodig.
pi_70771005
Over Prediger:
quote:
Sabalero the steering wheel has all the chances of emigrating to Dutch football, the economic gap between the offers made and the Boca Ajax. Anyway, the next few days will be decisive in establishing the fate of the football player emerged in the training division of the Centennial neighborhood institution.

Finally, the "Dog" is frank: "The priority is to go to a major club to advance my career. Si me toca ir al exterior o pasar a un club de la Argentina, bienvenido sea”. If I have to go abroad or move to a club in Argentina, is welcome. "

The leadership sabalera today in Buenos Aires, has open channels of negotiation with Ajax in Holland, Benfica of Portugal, a Spanish club and one from France, as it became known unofficially.
pi_70771026
Ik verwacht wel een spits erbij of hij moet Bodul hoog inschatten. Maar als hij geen 4-3-3 speelt kan hij met dit materiaal ook aardig uit de voeten voorin.
pi_70771087
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:39 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Suarez wordt alleen verkocht als er een directe vervanger beschikbaar is. Volgens Jol is dit niet het geval en zal hem daarom ook niet laten gaan. Als we dit jaar geen kampioen worden, wordt het de doodsteek voor Ajax. We hebben het geld uit de CL gewoon nodig.
Sorry maar in die mooie woorden vooraf van een coach geloof ik inmiddels niet meer.
pi_70771162
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Sorry maar in die mooie woorden vooraf van een coach geloof ik inmiddels niet meer.
Idd, en als straks een topclub voor de deur staat dan zie ik Suarez echt wel herrie schoppen om weg te gaan. Zo is hij bij Groningen ook vertrokken.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:54:06 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70771356
Ik zie overigens ook best dat we een kwalitatief goede speler in elke linie kunnen gebruiken. Maar als we ooit weer eens Ajax willen gaan zijn, moeten we jongens als Alderweireld, Van der Heijden, Donald, Blind, Sarpong, Anita, Zeegelaar en Bodul de kans gaan geven.

Als die aankoop een geweldige speler is, of een uitzonderlijk talent: geweldg. Maar als Ajax uit de transfervrije vijver blijft vissen: laat dan maar lekker zitten en probeer het met de jeugd.
pi_70771465
Wat een held die Jol Hij maakt er een topteam van!
pi_70771698
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hell, ik wil nog 3 bazen voor achterin, zit ik me nu te bedenken.
Ik schat Alderweireld voor de toekomst hoger in dan vdWiel. Van mij apart mag Alderweireld veel meer gaan spelen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_70771795
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef twi het volgende:
Ik zie overigens ook best dat we een kwalitatief goede speler in elke linie kunnen gebruiken. Maar als we ooit weer eens Ajax willen gaan zijn, moeten we jongens als Alderweireld, Van der Heijden, Donald, Blind, Sarpong, Anita, Zeegelaar en Bodul de kans gaan geven.

Als die aankoop een geweldige speler is, of een uitzonderlijk talent: geweldg. Maar als Ajax uit de transfervrije vijver blijft vissen: laat dan maar lekker zitten en probeer het met de jeugd.
Inderdaad een Atouba moet natuurlijk gewoon uit eigen jeugd komen.
pi_70771861
Grappig, op AjaxTV zegt die Atouba: het heeft wat lang geduurd voordat we rond waren. Dat het gewoon totaal niet naar buiten komt dat ze met hem bezig zijn. (als ik denk aan lang denk ik aantal dagen)
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:12:42 #289
51286 w00h00
Digital man!
pi_70771878
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:09 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Inderdaad een Atouba moet natuurlijk gewoon uit eigen jeugd komen.
Naja, je kunt niet alles uit de jeugd laten komen, maar het is wel belangrijk dat er voor elke linie een jeugdig talent klaar staat en ik denk dat er teveel posities zijn waar dat niet het geval is, waaronder de linksback positie dus.
pi_70772148
quote:
'Vogel in beeld als middenvelder'

Martin Jol zei het al: Ajax wil extra een middenvelder. In de zoektocht naar de nieuwe aanwinst, stuitten de Amsterdammers op Johann Vogel.

De aanvoerder van de Zwitserse nationale ploeg is sinds april op zoek naar een nieuwe club. Hij liet in goed overleg zijn contract bij Blackburn Rovers ontbinden.

In Nederland heeft de 32-jarige Vogel een goede reputatie opgebouwd. Hij speelde tussen 1999 en 2005 bij PSV en vormde daar een gouden tandem met Mark van Bommel. Naast Ajax hebben ook diverse Italiaanse clubs interesse, zo meldt het Zwitserse Blick. (tekst: ELF Voetbal)
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:27:57 #291
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70772276
Alweer eventueel een transfervrije speler.. opvallend.
pi_70772278
wat een bullshit van Partizan. eerst moesten we wachten tot het EK-21... en nu willen ze hem weer houden voor de CL. eerste optie voor Ajax tenzij er een substantieel hoger bod van een andere club komt. oftewel.... straks komt er een enorm bod van een grote club en moet Ajax daarin mee of ze moeten hem laten lopen. ben er echt ziek van, deze transferperiode. Atouba die door iedere HSV en Spurs fan wordt uitgekotst..... Verhoeven voor 5 ton als 2de of 3de keeper.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:29:27 #293
175985 Silaz
drie bier
pi_70772332
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zo'n ouwe rot..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70772337
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat een bullshit van Partizan. eerst moesten we wachten tot het EK-21... en nu willen ze hem weer houden voor de CL. eerste optie voor Ajax tenzij er een substantieel hoger bod van een andere club komt. oftewel.... straks komt er een enorm bod van een grote club en moet Ajax daarin mee of ze moeten hem laten lopen. ben er echt ziek van, deze transferperiode. Atouba die door iedere HSV en Spurs fan wordt uitgekotst..... Verhoeven voor 5 ton als 2de of 3de keeper.
Hey pas op he! Je mag niet negatief zijn hier, anders ben je gelijk een zeikerd!
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:29:42 #295
51286 w00h00
Digital man!
pi_70772338
Ik dacht dat we een stevige middenvelder zochten?

Of zou Verhoeven op het middenveld komen te staan?
pi_70772386
Vogel.... Het moet niet gekker worden. Ik als Feyenoordfan begin een beetje medelijden met jullie te krijgen deze transferperiode.
pi_70772427
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef w00h00 het volgende:
Ik dacht dat we een stevige middenvelder zochten?

Of zou Verhoeven op het middenveld komen te staan?
Die werd toch aangetrokken voor de catering
pi_70772488
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
Je stelt je inderdaad aan.

Verhoeven heeft volgens mij geen 5 ton gekost. (en is een derde keeper, nou prima)

Atouba kennen we niet en Jol heeft al langer met hem gewerkt. En kost ook nog eens niets. We moeten niet meer verwachten dat topspelers automatisch voor Ajax kiezen. Daarbij is de selectie voor een groot deel in tact gebleven en zit er veel talent in.
Als Jol de spelers op de juiste plaats zet doen we dit jaar zeker mee om de titel.Vorig jaar heeft van Basten een beetje aan lopen kloten en we eindigden nog als 3e.
pi_70772500
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vogel.... Het moet niet gekker worden. Ik als Feyenoordfan begin een beetje medelijden met jullie te krijgen deze transferperiode.
Ajax hoeft niet veel spelers te halen om toch een prima selectie te hebben.
pi_70772519
ff wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')