Oeh, die zijn ook mooi! Zijn ze ook een beetje bruin/grijs/groenig gekleurd? Dat je niet echt kan zeggen wat voor kleur het nou precies is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 06:44 schreef Belana het volgende:
vicky, heb heel je update gemist gisteravond![]()
op zich fijn dat lichamelijk alles in orde is! Ik hoop dat de psycholoog jullie kan helpen!
ik heb gisteren deze gekocht
[ afbeelding ]
niet dat ik daar de hele dag op kan lopen, maar soms moet je wel eens nette schoenen he
dat zou ik niet te hard zeggen. de oudste van mij snapt heel goed dat de jongste in mijn buik zat en dat ze dus een zusje kreeg. ook al was ze 9 maanden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:03 schreef freecell het volgende:
L. snapt nog niet waarom het rondje blokje niet dor het vierkante gaatje van de blokkenstoof kan (zit hij nu mee te stoeien) dus grote broer gaat hij ook nog niet snappen vermoed ik
Deze paste tenminste nog in het pakjequote:
oeh hey! nu kun je behalve je kind ook jezelf opknopen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee ik had hem nog nietNu wel
Oh en dit is een Emami
Haha dat is een beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Deze paste tenminste nog in het pakje. Ik had op een gegeven moment een mooie bakplaat in mijn handen en wilde daar al mee naar de kassa lopen toen ik mij bedacht dat het minstens 20kg moest wegen
.
Kietel me!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef _Bar_ het volgende:
grrrrrrrrr scheen hier de hele ochtend heerlijk het zonnetje, dus ik ivm de warmte de plu uitgezet, kijk ik nu op, giet het water hier....
Plu nog maar even zo open laten om schimmel tegen te gaan.
hmmz, brak het af?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:49 schreef moussy het volgende:
Al![]()
Roze nog niet want ehm ehhhh mn haar werd snot![]()
erger, cup a soupquote:
Nou en, ik lig er niet wakker van, tis maar haarquote:
herkenbaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:54 schreef moussy het volgende:
[..]
erger, cup a soup![]()
Met uitspoelen Ohhh tis wel snotterig geworden, oh nahjah is het lekker zacht, wij de 3x in 2 dagen geblondeerde pluk laten drogen, werd het helemaal hard en toen ik voelde vielen de punten er zo af![]()
Das waar, m'n eigen haar ging er laatst zelf ook af, toen t op de grond lag had je er zo een pruikje van kunnen maken..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou en, ik lig er niet wakker van, tis maar haarRoze is dus uitgesteld omdat er waterstofperoxide in de verf zit.
Mijn haar ging er laatst ook al af, lag er zo maar een staart van een 52 cmquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Das waar, m'n eigen haar ging er laatst zelf ook af, toen t op de grond lag had je er zo een pruikje van kunnen maken..Achja krijg je als je het 6 maanden laat groeien
je hebt ook hennarozetroep bij wereldwinkeltjes en van die waterpijpwinkelsquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou en, ik lig er niet wakker van, tis maar haarRoze is dus uitgesteld omdat er waterstofperoxide in de verf zit.
Opsturenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef moussy het volgende:Kleurdoos, daarna helemaal kort laten knippen?
[..]
Mijn haar ging er laatst ook al af, lag er zo maar een staart van een 52 cm
Ja maaar daar durf ik toch niet naar binnen! die hebben wij hier nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je hebt ook hennarozetroep bij wereldwinkeltjes en van die waterpijpwinkels
zonder peroxide dus
al gedaan natuurlijk! Daarna vond ik het bijna jammer dat ik zelf geen pruik van heb gemaakt, bijna hequote:
nee gewoon t onderste deel steeds stijlen zodat t nog wat lijkt..en daarna t dorre deel afknippen als het haar weer lang genoeg isquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef moussy het volgende:Kleurdoos, daarna helemaal kort laten knippen?
[..]
Mijn haar ging er laatst ook al af, lag er zo maar een staart van een 52 cm
Voor kindjes met kanker en kale koppies, niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |