Hmm, nee. Mijn schoonouders zijn allebei politieagent geweest, en hoe lief ze ook zijn, ik kan schoonpapa en sexy niet samen zienquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oeh YEAH! Echt wel!![]()
Mannen in politieuniform vind ik ook zo sexy.![]()
Hippe vragen op de vroege ochtendquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:57 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik nu heel brutaal vragen of het de bedoeling was?
sorry als je het te direct vindt en geen antwoord wil geven
Nee, het niet ongewenste had ik al opgemaakt uit je postsquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Het was een heel leuke verrassing
Ik was nog niet ongesteld, gaf nog borstvoeding en we hadden ook nog maatregelen genomen, dus het was echt onverwacht.
En echt niet ongewenst
Simpele uitleg:quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:10 schreef aeque het volgende:
@ Freecell, mijn mannelijke brein snapt even niet waar het over gaat?
Aaaah. So there's a bun in the oven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Simpele uitleg:
TARA en Freecell houden van elkaar en toen gingen ze knuffelen en nu groeit er een baby in Freecell's buik
Overwegend positiefquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:19 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, eindelijk he?![]()
Hoe waren de reacties in je omgeving?
ik vind/vond dat wel zo'n k**vraag he... Alsof dat wat uit maakt. Ik zei het er maar gelijk bijquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Overwegend positief
al vraagt wel iedereen of het gepland was
Ik vind het alleen lastig omdat ik niet de indruk wil wekken dat we minder blij zijn met zo'n cadeautje als dit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik vind/vond dat wel zo'n k**vraag he... Alsof dat wat uit maakt. Ik zei het er maar gelijk bij
oh noesss van knuffelen komen babies?!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Simpele uitleg:
TARA en Freecell houden van elkaar en toen gingen ze knuffelen en nu groeit er een baby in Freecell's buik
dan loop je toch 6 mnd achter, niet 16?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:40 schreef aeque het volgende:
En ik hou heel erg van het prinsesje wat er nu rondloopt, maar ik loop toch 16 maanden standaard achter. Geen zwangerschap meegemaakt, geen bevalling, eerste 6/7 maanden niet.
O.. Dacht dat dat al bekend was, had er ook een topic over geopend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:41 schreef bixister het volgende:
aque ik wist helemaal niet dat dat niet je eigen dochter was.
sterkte weer, belana & co!
Ik reken even 7 maanden + 9 maanden zwangerschap = 16 maanden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:43 schreef bixister het volgende:
[..]
dan loop je toch 6 mnd achter, niet 16?
iets minder dan anderhalf jaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:40 schreef bixister het volgende:
freecell, wat een leuk nieuws! gefeliciteerd! en tara natuurlijk ook gefelicitararaboemdijeet! en een kusje voor bigbrother L.hoeveel tijd zal er ongeveer tussen hem en de nieuwe baby zitten?
Is misschien ook wel zo, maarja ze belt nu al 24x omdat ik d'r dan kan helpen uit de bus te helpen, terwijl ik dan nog aan het werk ben...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:45 schreef moussy het volgende:
Wees blij dat je het Hormonster gemist hebt!
hmmmz. niet bepaald efficiënt! heeft ze geen medepassagiers?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef aeque het volgende:
Is misschien ook wel zo, maarja ze belt nu al 24x omdat ik d'r dan kan helpen uit de bus te helpen, terwijl ik dan nog aan het werk ben...
Zie dat het tof isquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:47 schreef bixister het volgende:
[..]
hey, da's precies zoveel als tussen piet en anna.![]()
Jawel, durft ze niet te vragen..quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef bixister het volgende:
[..]
hmmmz. niet bepaald efficiënt! heeft ze geen medepassagiers?
Uit de bus is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Is misschien ook wel zo, maarja ze belt nu al 24x omdat ik d'r dan kan helpen uit de bus te helpen, terwijl ik dan nog aan het werk ben...
nou idd, er in is lastiger, maar 2,5 jaar... kind aan het handje uitstappen en buggy ingeklapt er uit is ook niet moeilijk toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Uit de bus is toch niet zo moeilijk?
Inderdaad...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:03 schreef bixister het volgende:
aque, aha, dan lijkt me niet onverstandig om nog niet aan een 2e te beginnen...
Niet? En schoonmama dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Hmm, nee. Mijn schoonouders zijn allebei politieagent geweest, en hoe lief ze ook zijn, ik kan schoonpapa en sexy niet samen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |