Pattex is ook goed, mij maakt het weinig uit, zolang het maar blijft plakken!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:32 schreef leonieke het volgende:
Wel Poezebeest, ik vind dat omdat ze in Brussel zijn 'gemaakt' ze met Pattex moeten blijven plakken![]()
Het zal hier waarschijnlijk ook zoiets wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
Saffier, wat een goed nieuwsHeel veel succes met spuiten en hopelijk is de 1e ICSI meteen raak.
Leonieke, ik had het ook wel een beetje hoor, kon pas echt blij zijn na de echo's en vooral na de 20-weken echo
Leonie, hier verder ook nog geen roze wolk ofzo. Vind het wel tof en zeker na de echo, maar verder vooral last van alle zwangerschapskwalen en proberen door de dag te komen. En ik heb er niet zo heel lang over gedaan om zwanger te worden...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:18 schreef leonieke het volgende:
Wauw netjes hoor die cyclus Saffier. Al direct 1 van 15 mm(ik haalde dat denk ik na 18 dagen spuiten
). Zo zie je maar hoe verschillend het allemaal kan zijn
![]()
En geen wachtlijst is nog extra goed meegenomen.
Welke hormonen moet je spuiten?
Heerlijk zwanger? Nog niet helemaal eigenlijk![]()
Ik had het totaal ander verwacht, zit zeker nog niet op die fameuze roze wolk waar er zoveel over gepraat wordt, hyper niet ofzo. Maar voor zover ik het van bv McLaura en Miss_sly begrepen heb, komt dat blijkbaar vaak voor bij mensen die net langer hebben moeten wachten en die behandelingen achter de rug hebben. Maar ik gun mezelf nog tijd
Het is alvast een geruststelling dat ik niet de enige ben met die gevoelens
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:42 schreef Silmarwen het volgende:
Saffier wat spannend!Gaaf hoor en veel succes!
Leonie, dat is echt niet vreemd. HEt wordt ook altijd afgebeeld als een en al fantastisch terwijl je de eerste maanden moe, misselijk en ellendig bent. Je voelt nog niets, en alles is zo onzeker. Ik heb tot zeker halverwege mijn zwangerschap, constant gecontroleerd of ik niet bloedde of andere enge dingen. Zwangerschap is fijn, en als je gaat voelen et cetera wordt het echter. Maar zwanegr zijn was voor mij ook best wel eng, de angst dat stel nou toch..... Is nooit weggegaan bij me. En als je kindje er eenmaal is, pieker je je ook rot over wat er allemaal wel niet zou kunnen gebeuren. Het gaat vanzelf wel echter voelen, doe rustig aan en alles valt heus wel op zijn plek.![]()
Nu kun je idd nog niets voelen, Nikki. Al begrijp ik wel wat je doormaakt. Ik heb dat ook constant gedaan. Altijd direct tegen mijn man gezegd dat het wel niets ging zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Saffier, met mij is alles ok. Alleen krijg ik er een steeds slechter gevoel bij, ik heb geen idee waarom. Op dit moment heb ik echt zoiets van, het is mislukt, op naar de volgende poging. Terwijl... dat kun je volgens mij helemaal niet weten, zeker nu nog niet, maar 't zit gewoon tussen m'n oren ofzo. Misschien is het wel zelfbescherming, om de teleurstelling straks niet te groot te maken, ik weet het niet. Nouja, nog 1,5 week afwachten, we houden stug vol!
ik hoop stiekum van nietquote:
Wat lief! Dankjewelquote:Jij succes met je wolk vinden dan(als dat nog nodig is, of had je m al gevonden?)
Op dinsdag 21 juli 2009 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Saffier, daar ga je meid, niks wachten gelukkig!
Oh, echt, mijn duimen draaien op volle sterkte!![]()
Jemig, balen zeg!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Onze droom is even voorbij.Zojuist zijn de
gearriveerd. Teminste, het is nu bruinig bloedverlies, dus nog even afwachten wanneer het doorzet. Stiekem hoop ik nog dat het hierbij blijft, maar die kans is natuurlijk nihil.
Op naar de volgende poging waar we verplicht nog 3 maanden ofzo op moeten wachten
Inderdaad.... Na de 20 weken echo. Dan is je HCG ook een stuk lager, plus dat je weet dat alles goed is met je zoon of dochter, en met een beetje mazzel voel je dan af en toe ook al wat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Diaan73 het volgende:
Leonieke, ik had het ook wel een beetje hoor, kon pas echt blij zijn na de echo's en vooral na de 20-weken echo
Ik hoop echt zo hard met je meequote:Op maandag 27 juli 2009 20:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
BE ik heb nu geen bloedverlies meer gehad.ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Ik zweef een beetje tussen hoop en vrees op het moment. Nouja meer dan afwachten kunnen we toch niet. En omdat ik er nu teveel op let voel ik elk pijntje of dingetje in mn buik. Morgen zien we weer verder...
Dat zou wel heel fijn zijn jaquote:Leo, ik hoop dat de stand na morgen toch minstens op 3-1 staat!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:20 schreef Ticootje het volgende:
ik heb 2 volledige icsi pogingen gedaan en 5 cryo terugplaatsingen gehad. Jen was de slechtste.
Wat lief!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:24 schreef leonieke het volgende:
Saffier, ik zit al de hele avond aan jou te denken. Is de eerste inspuiting gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |