En gefeliciteerd met je motorrijbewijs! Goed man!
 En gefeliciteerd met je motorrijbewijs! Goed man!   

Dankjewel, McLaura.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Logisch. Begrijpelijk. Ontzeg jezelf dat gevoel vooral niet. Zolang het steekt sta je er niet onverschillig in, en het is in zo'n traject superbelangrijk dat je beseft dat het niet niks is. Ik weet niet hoeveel jaren de jkaren bij jou zijn, maar wij hebben er ook 3 jaar opzitten. De maand dat we 3 jaar bezig waren vond de eerste IVF plaats en over een week of 3 verwachten wij ons wonder.
Blijf jaloers, en houd die steken, houd hoop en blijf erin geloven.
 Het lukt mij steeds beter om mijn gevoelens rondom dit hele 'kindergedoe' te accepteren gelukkig. Ik vind meer rust. Wat niet wil zeggen dat ik in deze laatste wachtdagen helemaal 'zen' rondloop hoor, maar het lukt om evengoed te genieten van allerlei andere dingen.
  Het lukt mij steeds beter om mijn gevoelens rondom dit hele 'kindergedoe' te accepteren gelukkig. Ik vind meer rust. Wat niet wil zeggen dat ik in deze laatste wachtdagen helemaal 'zen' rondloop hoor, maar het lukt om evengoed te genieten van allerlei andere dingen. 

nouja of dat zo juichen is dat moet ik natuurlijk nog maar afwachten, maar het gaat in ieder geval gebeuren. Vanmorgen waren er op de echo 21 eiblaasjes te zien die op dat moment al aangeprikt konden worden, dus het zouden er nog een beetje meer kunnen worden. Ik vind het nu echt spannend worden, ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen vanacht.
  nouja of dat zo juichen is dat moet ik natuurlijk nog maar afwachten, maar het gaat in ieder geval gebeuren. Vanmorgen waren er op de echo 21 eiblaasjes te zien die op dat moment al aangeprikt konden worden, dus het zouden er nog een beetje meer kunnen worden. Ik vind het nu echt spannend worden, ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen vanacht.  voor jullie allemaal!
  voor jullie allemaal!

(al kan ik niet meer direct de link leggen met jouw vorige nick
 (al kan ik niet meer direct de link leggen met jouw vorige nick  )
 ) Hopelijk heb je er deze keer niet te veel last van.
 Hopelijk heb je er deze keer niet te veel last van.  

Sterkte met de hormonen.
 Sterkte met de hormonen. 

wat denk je nu zelf
 wat denk je nu zelf  Vooral als je er al zo lang me bezig bent! Morgen dus, en weer zo'n raar tijdstip he
 Vooral als je er al zo lang me bezig bent! Morgen dus, en weer zo'n raar tijdstip he 

52 zeg je?
 52 zeg je?  
  Mijn ma komt morgen namiddag langs met een collega en haar twee dochters om naar ons huis te komen zien. Ik vind het tijdstip niet al te super eigenlijk omdat we niet weten wat voor nieuws we zullen krijgen, maar die afspraak lag al langer vast.
 Mijn ma komt morgen namiddag langs met een collega en haar twee dochters om naar ons huis te komen zien. Ik vind het tijdstip niet al te super eigenlijk omdat we niet weten wat voor nieuws we zullen krijgen, maar die afspraak lag al langer vast.  Maar het zou dus evengoed 's avonds kunnen zijn.
 Maar het zou dus evengoed 's avonds kunnen zijn.

)
 ) 

wat een goed nieuws Leonieke!!
 wat een goed nieuws Leonieke!! en hopelijk gaat het nu een keer wat voor jullie opleveren!!
 en hopelijk gaat het nu een keer wat voor jullie opleveren!! 

Jaa!! Een heus knipperlichtje voor Leonie!!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef leonieke het volgende:
Het knipperde

Maar man, mijn hart stond stil toen ik niets hoorde (maar dat is blijkbaar normaal aangezien ze maar luisteren bij twijfel omdat dat niet zo goed zou zijn)
9.7 mm, volgens de echo 7 weken. Op 28 juli afsluitend gesprek in het CRG.

Zo pril in de zwangerschap gebruiken ze liever geen geluid omdat die straling veel sterker is, vandaar alleen het knipperenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:26 schreef leonieke het volgende:
Het knipperde

Maar man, mijn hart stond stil toen ik niets hoorde (maar dat is blijkbaar normaal aangezien ze maar luisteren bij twijfel omdat dat niet zo goed zou zijn)
9.7 mm, volgens de echo 7 weken. Op 28 juli afsluitend gesprek in het CRG.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |