abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71243779
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef Sjeen het volgende:
Die laatste dame had wat mij betreft bij 146 / 135 Lbs mogen stoppen
Ja. Moet je die beentjes zien bij 129lbs
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71244643
Nou... bij 135 is ze nog steeds te dik hoor. Je ziet nog duidelijk een buikje en ook een flinke onderkin. Ik verwacht dat haar BMI daar nog zeker meer dan 25 is.
Niet dat ik wil afzijken. Ik wil alleen maar aangeven dat ze er op de laatste foto echt beter uitziet.
pi_71245264
ik durf te wedden dat de foto van 135 niet klopt, daar lijkt ze dikker dan op de foto's links ernaast.

Sowieso valt het me altijd op dat zulke mensen pas lachen en vrolijk op de foto staan bij het laagste gewicht. Dan lijkt die altijd het beste, omdat je er gewoon beter uitziet als je straalt.

En ja, ik loop hard als het regent, maar niet in de zomer (veel te benauwd) Is alleen afhankelijk van de temperatuur en kans op ziek worden. Hardlopen in de regen is juist lekker, verkoeling enzo.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 juli 2009 @ 12:02:37 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71245444
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef dyna18 het volgende:
Nou... bij 135 is ze nog steeds te dik hoor. Je ziet nog duidelijk een buikje en ook een flinke onderkin. Ik verwacht dat haar BMI daar nog zeker meer dan 25 is.
Niet dat ik wil afzijken. Ik wil alleen maar aangeven dat ze er op de laatste foto echt beter uitziet.
Tsja, da's natuurlijk persoonlijk... Ik vind die laatste foto dus niet het mooiste figuur. En daarbij inderdaad wat Omearos zegt, een leuke lach had die andere fotó's meteen een andere uitstraling gegeven.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71247344
Ik liep ook altijd hard als het regende (liep toch binnen)
pi_71248715
Wel leuke site trouwens. Echt schokkend hoe anders mensen er uit kunnen gaan zien door goed af te vallen.

Ik zelf maak trouwens ook 1x per maand een foto voor de spiegel, maar die ga ik hier (nog) niet delen.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 23 juli 2009 @ 13:41:15 #167
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71249006
Ik zag laatst een foto van een meisje waar ik ooit een tijdje contact mee had via haar weblog. Die heeft ook zo'n operatie als Troel en Rewimo gehad en is dus echt enorm afgevallen. Ik herkende haar echt niet meer terug!

Ik heb eigenlijk geen foto's gemaakt. Misschien ook maar eens doen. Ik heb natuurlijk wel wat gewone kiekjes enzo, daar zul je het verschil ook wel op zien.

Bij mij komt overigens langzaam, maar hééél zeker de 8 in beeld! Vanmorgen woog ik 90.2....
De laatste keer dat ik onder de 90 woog was in 2006. En toen was het volgens mij ook maar heel kort.
pi_71249019
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:33 schreef dyna18 het volgende:
Wel leuke site trouwens. Echt schokkend hoe anders mensen er uit kunnen gaan zien door goed af te vallen.

Ik zelf maak trouwens ook 1x per maand een foto voor de spiegel, maar die ga ik hier (nog) niet delen.
Het is inderdaad een leuke site. Voor mij hebben al die foto's en verhalen van die mensen best motiverend gewerkt. Misschien kan het in de OP gezet worden.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71252406
quote:
Ik wil alleen maar aangeven dat ze er op de laatste foto echt beter uitziet.
Is voor jou sowieso hoe slanker hoe knapper?
pi_71252666
quote:

Maar nou nog een minder ordinaire haarkleur! (gaat weer verder lurken)
pi_71255997
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Is voor jou sowieso hoe slanker hoe knapper?
Nee, maar overgewicht is voor mij wel een afknapper (ja ik zie de ironie)
pi_71257382
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:09 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nee, maar overgewicht is voor mij wel een afknapper (ja ik zie de ironie)
Ironisch maar ik begrijp het wel hoor
Echt overgewicht vind ik ook een afknapper maar die laatste paar foto's van dat meisje vind ik allemaal 'gewoon' en niet dik ofzo
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:14:40 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_71259670
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef omearos het volgende:
ik durf te wedden dat de foto van 135 niet klopt, daar lijkt ze dikker dan op de foto's links ernaast.

Nou moet ik zeggen dat ik wel vaker bij foto's van afgevallen mensen denk van "en je zegt dat je zoweinig weegt? Dan zie je er behoorlijk dik uit voor dat gewicht "
De keer dat ik daadwerkelijk dat hard op zei kreeg ik een kwade blik en werd er vervolgens gezegd dat er inmiddels wel weer een aantal kilo (lees 20) bij was, dus ik zeg het maar niet meer hardop
Maar dat valt me soms wel op op fora als wlsinfo enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:30:19 #174
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_71260168
Ik vind foto's en gewichten van mensen ook vaak niet logisch (lees iemand wel eens de Viva? Ik zie regelmatig mensen in de rubriek Any Body staan waarvan ik vermoed dat het gewicht er 10 kilo naast zit). Maar bij die serie van dat meisje vind ik de 146 lbs foto het mooist op die laatste is ze wat mij betreft te dun en op die enerlaatste staat ze gewoon niet zo flatteus.

HIer gaat het na 24 uur leven op lucht en cracottes weer wat beter. Ik ga nog maar niet hardlopen maar kan m,orgen wel weer gewoon naar m'n werk. En dan hopelijk morgenavond wel hardlopen
pi_71260274
20 kilo valt natuurlijk wel op maar de ene outfit kleed anders af dan de andere
En Jojo dat van de Viva herken ik inderdaad wel of ik kan gewichten (zowel van mezelf) gewoon erg slecht inschatten
pi_71260413
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:30 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind foto's en gewichten van mensen ook vaak niet logisch (lees iemand wel eens de Viva? Ik zie regelmatig mensen in de rubriek Any Body staan waarvan ik vermoed dat het gewicht er 10 kilo naast zit). Maar bij die serie van dat meisje vind ik de 146 lbs foto het mooist op die laatste is ze wat mij betreft te dun en op die enerlaatste staat ze gewoon niet zo flatteus.

HIer gaat het na 24 uur leven op lucht en cracottes weer wat beter. Ik ga nog maar niet hardlopen maar kan m,orgen wel weer gewoon naar m'n werk. En dan hopelijk morgenavond wel hardlopen
Gewoon hardlopen Ik ben vandaag al 2 keer gaan hardlopen, 8 uur nog eens
pi_71260454
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:38 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Gewoon hardlopen Ik ben vandaag al 2 keer gaan hardlopen, 8 uur nog eens
3x maar?
pi_71260960
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

3x maar?
Ja. Uur na elke maaltijd
pi_71261054
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Ja. Uur na elke maaltijd
Waarom?
pi_71261563
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 19:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom?
Zodat ik het weer kan verbranden. Minstens een groot deel ervan dan. Hoop ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')