Hij ging erg lekker. Het is vandaag ook prima weer en temperatuur om te lopen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef omearos het volgende:gaat lekker Dyna en Rene
Ik heb bij 79kg een gezond gewicht, nog even doorzetten dus.
Hoe ging Evy Dyna? Ik kan niet wachten tot ik weer kan hardlopen.
Mooi streven tochquote:Op maandag 20 juli 2009 14:44 schreef omearos het volgende:
Ik hou mezelf voor dat ik het ga redden. Ik ben ook boven de 100 begonnen, woog 99 toen ik hier in het lijstje kwam in 2007 en woog vorig jaar zomer 81kg en vlak voor deze zomer dus 93kgMaar ik ga weer voor de 81 en liever nog minder. Dromen kan altijd
![]()
momenteel dus workouts van de Wii, en als het minder benauwd is buiten dan ga ik weer hardlopen.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:46 schreef dyna18 het volgende:
Met goede doelen en een serieuze aanpak ga je het vast redden omearos.
Wat doe je aan sport?
Chaosquote:Op maandag 20 juli 2009 14:38 schreef Sjeen het volgende:
Een gezond gewicht is voor mij een utopie... Dan zou ik 72 kilo moeten wegen.
Miss_S, hoe gaat het bij jou nu?
Chickenwingsquote:Op maandag 20 juli 2009 14:14 schreef omearos het volgende:
Waar heb je die armbandgewichten gehaald? Dat lijkt mij ook wel wat, mijn armen zijn echt niet sterk.
Bij my fitness coach moet je vanalles invullen en testjes doen zoals opdrukken, en daar kwam uit dat ik mijn bovenlijf en armen moet trainen. Ik heb van de flubberarmen
het helpt al dat ik 3 keer per week aan het werk ben 15 km afstand van huis, dus dan zit je al gauw aan 30 per dag en voor de rest van de dagen probeer ik gewoon 20 km per dag aan te houden. maar ja, soms ben je lekker aan het fietsen en dan staat er ineens 50 op de teller ofzquote:
hardlopen met buikgriep lijkt me idd ook niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Jojogirl het volgende:
Knap hoor KlonkEn 842 km ?! Pff wat een eind.
Hier gaat het iets te goed met niets eten en afvallen, heb last van buikgriep. Vanavond ook maar niet hardlopen dus denk ik. Jammer, want ik was net weer goed op weg met 3x per week lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |