abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71261607
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:13 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Zodat ik het weer kan verbranden. Minstens een groot deel ervan dan. Hoop ik
Ahh slim
(maar je ging om 8 uur, dan loop je niet erg lang )
pi_71261635
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ahh slim
(maar je ging om 8 uur, dan loop je niet erg lang )
Ohja Nja, ik ga nu dan maar
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71261637
ik wil ook weer hardlopen Gelukkig vind ik het sporten met de Wii ook leuk, maar ik mis het buiten lopen.

En Chell bijna een 8x Ik zit ook op dat punt, dat je steeds hoopt dat hij stopt bij 8x en superbaalt als hij stopt bij 90.0 We gaan ervoor

En nu ga ik me voorbereiden voor de Zwarte cross, lekker 3 dagen feesten
Tot maandag
pi_71261682
Doe je ook het hardlopen op de Wii omearos of gaat dat ook niet?
Met de Wii doe ik op het moment niets
pi_71261788
Ik heb Wii Personal Coach, dat is net anders dan Wii Fit. Vooral veel cardio, aangevuld met gewichtjes.
pi_71261948
Veel plezier omearos!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_71268540
Niet te veel bier drinken he
pi_71275509
Hardlopen is hier weer even out of the picture voor een maand of wat
Maar flink veel wandelen dan
pi_71299548
6 ons kwijt ze zijn nog van de losse vakantie kilo's maar dat maakt niet uit eraf is eraf. En donderdag contact gehad met de endocrinoloog hij heeft overleg gehad. En er komt toch een operatie want hij zei mocht je afvallen en je gaat weer gewoon eten dan begint alles weer van voor af aan en dat willen ze niet en ik ook niet. Hij heeft alles al in werking gezet en als ik de papieren binnen heb kan ik een afspraak maken bij de chirurg en die kan mij ook precies vertellen hoe en wat en wat de beste operatie is. En er zit een wachttijd op een jaar zei hij.
pi_71300840
Riann ik vind het echt zo moeilijk om te geloven als ik je verhalen hoor........
Jij was mijn inspiratie toen ik begon... hopelijk komt het snel goed met je
pi_71300952
Oi Riann, goed en slecht nieuws dus.
En in dat jaar zeker zoveel mogelijk het aankomen proberen te beperken of niet? Knap beroerd zeg
pi_71303102
ja als ik de foto's van een jaar terug zie of van 2 jaar terug huilt mijn hart. En het aankomen beperken ja en hopelijk nog afvallen hoe minder je weegt hoe minder risico's
pi_71308480
Waarom gaat het zo lang duren als ze het zelf zo hard nodig vinden?
pi_71309621
Jeetje Riann, dat is wel heftig zeg....

Wel balen van de wachttijd, maar krijg je dan wel een chirurg die eventueel ervaring heeft met het opereren van iemand met jouw ziekte? Ik kan me nl. voorstellen dat daar ook haken en ogen aan zitten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_71309642
Ik ben gisteravond lekker wezen skaten, maar we waren met een kleine groep, dus het tempo lag redelijk hoog..
En nu heb ik weer wat last van mijn knieen...
pi_71314145
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik ben gisteravond lekker wezen skaten, maar we waren met een kleine groep, dus het tempo lag redelijk hoog..
En nu heb ik weer wat last van mijn knieen...
Wat waardeloos zeg!
Mijn problemen met mijn hiel willen ook maar niet echt weggaan. Op zich met hardlopen geen last, daarna ook niet. Maar dan ineens 's avonds weer wel. Of als je 's ochtends uit bed komt.

Heb je er nu net zoveel last van als een tijdje terug? Of is het een stuk minder?
pi_71315571
Riann: Mooi klote zeg maar ik hoop dat de oplossing nu wel in beeld is, rigoreus, maar hopelijk wel beter voor je gezondheid en welzijn (en zelfvertrouwen!)

Chell: hulde! Snel een voor foto maken, ik kijk nog regelmatig naar de mijne en denk dan NOOIT MEER was daar 90kg op die foto

De rest: ik ga volgende week de kleding versturen (net terug van verkansie) en vraag mij af of er nog meer geinteresseerden zijn? Zal anders wel even een topic in V&A openen met de overgebleven kleding, zodat ik zoveel mogelijk in een keer kan versturen
Ja doei.
pi_71330549
moblo, ik vroeg me vandaag nog af hoe het met de kleding zat..

Ik zit midden in een verhuizing, dus dan laat ik je wel even mijn nieuwe adres weten voor het versturen..
  Hoofdredactie Fotografie zondag 26 juli 2009 @ 01:37:24 #199
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71331788
Vandaag wat nieuwe kleren gekocht. Broek maat 44! En mijn mams paste dezelfde in 38 (haar normale maat) en die zat haar goed, dus hij viel niet enorm groot ofzo. Andere broek is nog wel een 46, maar die zit wel ook al wat ruim.
pi_71333237
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:

Chell: hulde! Snel een voor foto maken, ik kijk nog regelmatig naar de mijne en denk dan NOOIT MEER was daar 90kg op die foto
Dat is ook lekker motiverend
Chell is blij dat ze weer afgezakt is naar dat gewicht en jij gaat lopen roepen dat je blij bent dat je nooit meer zóóóó dik wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')