En dan nog geschreven met een V, dit is heel erg.Tong toch hoe durf je.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef tong80 het volgende:
Zie wie in het zwakbegaafden topic het grootste woord heeft.
Zwakbegaafd en ouderschap?
Een held is het.quote:
Doe ik ook altijd als ik op de ligfiets fiets en van een berg af rij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:59 schreef el_salvador het volgende:
dat doortrappen tijdens het remmen van henk is wel een goeie denk ik trouwens
Even wat afvallen en je kan een clinic bij hem volgen:quote:
Dan sla je idd blauw uit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik op de ligfiets fiets en van een berg af rij.
He?quote:
Ooh zo, ik vroeg me wat anders afquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
He?
Om zo'n fiets gaat het.Als je niet bijtrapt dan val je als je van een heuvel af rijdt, maar je moet ook remmen omdat je anders niet meer bij kan trappen omdat je zo hard gaat. Zelfde effect als dat je in een bocht fietst zoals Lubberding aanhaalde.
[ afbeelding ]
Inderdaad, ga maar eens ontkoppeld door de bocht met de auto. Als je even remt en gaat glijden vanwege regen is het gedaan, door niet te ontkoppelen hou je veel meer controle over de auto.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:11 schreef Barca het volgende:
Doe ik ook altijd. Zowel op gewone fiets als met auto. Niet remmen maar gas blijven geven en RUSTIG bijsturen.
Ze lezen hier mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:17 schreef Cara het volgende:
Allemaal maar even een mailtje sturen dat we Henk er weer een aflevering bij willen hebben.
Die man kan echt reuze boeiend vertellen.
Die belgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens is het leuk dat Sporza het heeft over de 'legendarische journalist' smeets met dat akkefietje armstrong.
Lubberding moet gewoon ipv die vreselijke FIFI een item krijgen iedere dagquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:09 schreef Steffie het volgende:
Hij zou eens duo commentaar moeten doen met Ducrot. Geweldig lijkt me dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |