Mag ik dat zeggen? Ja ik mag dat zeggen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef Szura het volgende:
Zou het over doping gaan vanavond met Zabel?
Dat laatste zal lastig worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef Barca het volgende:
Gasten zijn wel redelijk, ja. Maar gesprekken zijn behoorlijk ruk je kut!
Vond de afgelopen twee dagen wel leuk hoor, de gesprekken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef Barca het volgende:
Gasten zijn wel redelijk, ja. Maar gesprekken zijn behoorlijk ruk je kut!
jammer, dat is mij te laat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan op dezelfde voet verder, weer iets later vandaag: 23.10.
Alweer laterquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan op dezelfde voet verder, weer iets later vandaag: 23.10.
Trieste uitzending wordt het helaasquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:45 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer 1 en al treurnis rondom de Raboploeg en Gesink.
Ik moest wel lachen vanmiddag toen Maarten en Herbert een kijkersvraag behandelden van ene Nienke Smeets (jawel, de dochter van... ).quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:01 schreef Ohrpolster. het volgende:
En...nog geen vrouwen aan tafel gehad dit jaar. Dan gaat Mart zich toch altijd 'anders' gedragen...
Foto.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen vanmiddag toen Maarten en Herbert een kijkersvraag behandelden van ene Nienke Smeet (jawel, de dochter van... ).
Die is echt te erg voor woorden, zo oudbollig ook.quote:
ik moest er toch wel om lachen hahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is echt te erg voor woorden, zo oudbollig ook.
Vreselijk iddquote:
Ben bang dat we daar niks over horen, blijkbaar stelt Mart geen scherpe vragen meer tegenwoordig....quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
Krijgen we het bidonnetje van Steels nog te zien of gan ze het er nog over hebben ?
Net naar het avondprogramma van de Belg gekeken.quote:
aMbetant, van het franse embêtant, you know ;-)quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:17 schreef tong80 het volgende:
Steels : 'Anbetant' Schitterend Belgisch woord
Juist niet joh. Altijd wat te vertellenquote:
Die middaguitzendingenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net naar het avondprogramma van de Belg gekeken.
Dan is dit echt veel leuker.
Dat kuttoontje van die waus!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Juist niet joh. Altijd wat te vertellen
Een rekening geopend om z'n te hoge salaris op te laten storten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Breukinkheeft hij eigenlijk al wel iets goeds gedaan voor de Rabobank?
Hij neemt binnenkort ontslagquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Tja, dat ie de uitstraling van een kaassoufle heeft, wil niet zeggen dat ie niet capabel is voor de wielerwereld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Oh jah, god hij is wel slim hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Een rekening geopend om z'n te hoge salaris op te laten storten.
Nee, ik snap dat ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
Ben ik de enige die de negativiteit over Breukink niet snapt?
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
Waarschijnlijk wel, want vertel eens wat hij sinds hij ploegleider is allemaal voor elkaar heeft gekregen en hoeveel renners hij beter heeft gemaakt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
Hoe kun jij zien of een renner beter wordt gemaakt door een ploegleider dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want vertel eens wat hij sinds hij ploegleider is allemaal voor elkaar heeft gekregen en hoeveel renners hij beter heeft gemaakt?
Twee jaar geleden, toen de Rabo de gele trui naar Parijs kon brengen maar ze de renner ontsloegen en ze vandaag de dag nog steeds geen bewijs hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef -skippybal- het volgende:
Geniaal toch weer.... Oh oh, wat was Rabo toch een bazenploeg, twee jaar geleden. En dat met Nederlander Breukink aan het roer
En nu...
Hij kan er mee stoppen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef marcodej het volgende:
Breukink zat er bij als een aangeslagen hond, en heeft een suffe uitstraling, maar kan hij hier verder wat aan doen?
Boogerd in zin laatste Tour (in de rol van meesterknecht), Gesink, Thomas Dekker en er zijn ert nog meer. Jullie rekenen hem af op hoe hij overkomt en niet op zijn kwaliteiten als ploegleider.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want vertel eens wat hij sinds hij ploegleider is allemaal voor elkaar heeft gekregen en hoeveel renners hij beter heeft gemaakt?
iets van boter op het hoofdquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Twee jaar geleden, toen de Rabo de gele trui naar Parijs kon brengen maar ze de renner ontsloegen en ze vandaag de dag nog steeds geen bewijs hebben
Dat zie je gewoon bij ploegen die een goede ploegleider hebben als Post of Raas.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kun jij zien of een renner beter wordt gemaakt door een ploegleider dan?
Dan had Menchov wel goed gereden, was 'ie niet gevallen, zit Gesink gewoon fit en wel in de ploeg, heeft Freire al Cav al drie keer op vele lengtes geklopt en kon Ten Dam de bolletjestrui al bijna niet meer ontgaan.quote:
Nou zoals gezegd, de tour van 06 en 07 met rasmussen en menchov hebben ze het echt niet zo slecht gedaan tot dat ze vonden dat chicken er maar uit moest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zie je gewoon bij ploegen die een goede ploegleider hebben als Post of Raas.
Bij ploegen als Garmin en Columbia zie je renners beter worden.
Bij Rabo met Breukink niet.
geniaal toch dat het kan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:45 schreef sbientje het volgende:
dat haar van zabel is toch wel erg stom...
Alsof Gesink de afgelopen jaren niet beter is geworden. Alsof Freire niet een van de beste renners van de afgelopen 10 jaar is, alsof Rasmussen ook niet beter werd de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zie je gewoon bij ploegen die een goede ploegleider hebben als Post of Raas.
Bij ploegen als Garmin en Columbia zie je renners beter worden.
Bij Rabo met Breukink niet.
Gek dan, ze wonnen wel niets, maar ik vond ze heel leuk koersen in het voorjaar. Ze reden veel van voren. Dat je niet wint, betekent niet dat je slecht rijdt...quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:47 schreef Palmboom313 het volgende:
In het voorjaar en de klassiekers presteerden ze ook al niets die Breukink moet gewoon weg de magie is op.
en ALS je een beetje verstand van wielrennen zou hebben dan zou je niet zo dom lullenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:48 schreef FicoF het volgende:
Als ik ploegleider zou zijn, zou ik meteen zij-wieltjes monteren bij alle Rabo renners. Met name in de tijd ritten, verplicht zij-wieltjes. En uitleggen hoe je moet rijden in een waaier.
Als ik ploegleider zou zijn, had de Rabo afgelopen 3 jaar dan ook de tour gewonnen.
Sport gaat om winnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gek dan, ze wonnen wel niets, maar ik vond ze heel leuk koersen in het voorjaar. Ze reden veel van voren. Dat je niet wint, betekent niet dat je slecht rijdt...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
en ALS je een beetje verstand van wielrennen zou hebben dan zou je niet zo dom lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |