Een rekening geopend om z'n te hoge salaris op te laten storten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Breukinkheeft hij eigenlijk al wel iets goeds gedaan voor de Rabobank?
Hij neemt binnenkort ontslagquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Tja, dat ie de uitstraling van een kaassoufle heeft, wil niet zeggen dat ie niet capabel is voor de wielerwereld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Oh jah, god hij is wel slim hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Een rekening geopend om z'n te hoge salaris op te laten storten.
Nee, ik snap dat ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
Ben ik de enige die de negativiteit over Breukink niet snapt?
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
Waarschijnlijk wel, want vertel eens wat hij sinds hij ploegleider is allemaal voor elkaar heeft gekregen en hoeveel renners hij beter heeft gemaakt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Krambo het volgende:
Hoe kun jij zien of een renner beter wordt gemaakt door een ploegleider dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want vertel eens wat hij sinds hij ploegleider is allemaal voor elkaar heeft gekregen en hoeveel renners hij beter heeft gemaakt?
Twee jaar geleden, toen de Rabo de gele trui naar Parijs kon brengen maar ze de renner ontsloegen en ze vandaag de dag nog steeds geen bewijs hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef -skippybal- het volgende:
Geniaal toch weer.... Oh oh, wat was Rabo toch een bazenploeg, twee jaar geleden. En dat met Nederlander Breukink aan het roer
En nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |