En laat hem dan ook uitpratenquote:
Rob Harmeling?quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:18 schreef Elberrie het volgende:
Weet iemand nog wie de gast was tijdens een Avondetappe van vorig jaar of een aantal jaar ervoor waarin 1 van de gasten commentaar had op de manier van verslag geven door Mart? Die werd boos op Mart en het was heerlijk om te zien
Heeft op Youtube gestaan geloof ik, maar kan het niet vinden.
Waren leuke gasten iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef JJH het volgende:
Was de eerste aflevering inderdaad waar ik met veel plezier naar gekeken heb. Lubberding is echt een held en hij weet precies waar ie het over heeft. Verhaal van de kale was ook wel aardig trouwens, nooit geweten dat er een Nederlands afstudeerproject achter dat fietsenmerk stak, leuk.
Yesquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En laat hem dan ook uitpraten
[..]
Rob Harmeling?
Harmeling Briliantquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:18 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Yes
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30157
Lekker
Zou hij ook zo iets tegen zijn vrouw zeggen? 'Ik wou dat ik een cockring had, dan kreeg je 10x een beurt. Nu ram ik hem er alleen maar in met mijn domme kop.' Sorry, poging tot humor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:25 schreef crv het volgende:
[..]
Harmeling BriliantMan naar mijn hart.
![]()
"Ik wou dat ik een oortje had destijds, had ik 10 koersen gewonnen, ik ram hem er gewoon alleen maar in met mijn domme kop"
Dat vind ik toch wel een belediging van Lubberding.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Dos37 het volgende:
Lubberding is echt een held. Hij kan het allemaal heel goed uitleggen, de Rene van der Gijp van het fietsen
Wel grappig dat je bij de herhaling van vandaag zag dat Van Den Broeck ook gewoon bleef doortrappen, maar gewoon op zijn bek ging.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:59 schreef el_salvador het volgende:
dat doortrappen tijdens het remmen van henk is wel een goeie denk ik trouwens
daar zullen WIJ zeker van kunnen genieten, want WIJ genieten van grote namen uit het verleden.quote:
VDB2 reed toch tegen het achterwiel van diegene die voor hem fietste? Dan val je sowieso op je bek, of je nu door blijft trappen of niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel grappig dat je bij de herhaling van vandaag zag dat Van Den Broeck ook gewoon bleef doortrappen, maar gewoon op zijn bek ging.
Vloeiend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:59 schreef Elwood1802 het volgende:
kan zabel nederlands dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |