quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:04 schreef speknek het volgende:
Ontgroeningstijd is weer begonnen, I LOVE IT.
Op Neude waren een groep jongens in de regen bezig t-shirts te wisselen, ter hoogte van de Maliebaan zag ik een groep meisjes in raargekleurde pyjamabroek.
Dat had natuurlijk eigenlijk andersom moeten zijn, maar toch.
Misschien waren beide auto's wel van het AT en onderweg naar een klus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef MoneyTalks het volgende:
Zag zojuist een zwart bestelbusje met politiesirenes een Mercedes achterna sjeezen door de Laan van Nieuw Guinea. Heel apart!
Bestaat dat, undercover politie in zwarte bestelbusjes?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:11 schreef blup het volgende:
Ik zag van de week een stel studenten bezig zijn met de introductie week, hebben ze gelijk ook de verkeers situatie op 't neude geleerd want eentje lag bijna onder de bus.
Ah, ik was eigenlijk wel van plan om binnenkort even naar De Uithof te gaan fietsen, in de veronderstelling dat het GRATIS was. Dit veranderd de zaak, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef speknek het volgende:
Zijn er nog mensen naar Air Pressure van McCarthy geweest? Vraag me echt af of het meer dan twintig bezoekers getrokken heeft. Ik werk er elke dag naast maar ik weiger nog meer geld (naast ons belastinggeld) uit te geven aan moderne wansmaak.
http://www.kringloopcentr(...)as/oudegracht272.htmquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkope tweedehands (of meerdehands) fiets op de kop kan tikken?
vergeet je videorecorder/magnetron/wekker niet opnieuw in te stellen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:25 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ze hebben de boel weer online gekregen.
Mja, al mijn Doomsday-klokken stonden te knipperen ook...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef timbob het volgende:
vergeet je videorecorder/magnetron/wekker niet opnieuw in te stellen.
Heb het ook een keer gehad toen ik in Breda op kamers zat. Had een gewone desktop en kon dus echt helemaal niks (behalve studeren)! Ik woonde gelukkig in het centrum en ben uit verveling maar een rondje door het centrum gaan lopen, het hele centrum zat ook zonder stroom dus dat gaf nog wel grappige beelden.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, al mijn Doomsday-klokken stonden te knipperen ook...
Je beseft je wel ineens hoe afhankelijk je bent van electriciteit....
Wat zal ik eens gaan doen? Stofzuigen? Kan niet. Douchen? Geen warm water. Ontbijten dan? Afbakbroodjes kunnen niet in elektrische oven en koffiezetter werkt niet. Naar 't winkelcentrum? De kassa's zullen wel uitgevallen zijn. Etc etc.
'k Wilde Eneco oid bellen ivm storing, maar ik wist geen storingsnummer. En m'n gsm had een lege accu. Gelukkig is 't een HTC die ik met USB kon opladen via de accu van de laptop. En op die manier kon ik ook nog met de laptop via Vodafoon online om op twitter te zien dat er meer mensen met storing waren, en het dus geen zin had om Eneco te bellen.
Nope.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef bork het volgende:
We zijn alweer bij deeltje 9 van Raad de Straat Utrecht, nog liefhebbers?
Als je er werkt kun je er gratis in dacht ik. Niet dat je dat ooit zou moeten willen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef speknek het volgende:
Zijn er nog mensen naar Air Pressure van McCarthy geweest? Vraag me echt af of het meer dan twintig bezoekers getrokken heeft. Ik werk er elke dag naast maar ik weiger nog meer geld (naast ons belastinggeld) uit te geven aan moderne wansmaak.
Ik vraag me ook heel erg af wat de SSH gaat doen met dat mooie middeleeuwse gebouw in het centrum met die rode luiken... Ik hoop stiekem niet dat ze er studentenwoningen van gaan maken, dat is echt zo zonde!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:27 schreef Q. het volgende:
Utrechtse studenten huis uit door brandgevaar
Ben je mooi klaar mee.Betreft trouwens het oude KPN gebouw aan het Anne Frankplein. Wist niet eens dat daar studenten in zaten.
Waar is jouw 'buiten' ? Hier (op de rand van Zuilen) hoor ik ook muziek buiten namelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
Die muziek buiten, is dat dat Lief Festival? Best hard in dat geval
Nah, zal wel gewoon een feestje ergens in de buurt zijn.
Hier in transwijk is/was het ook goed te horenquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
Die muziek buiten, is dat dat Lief Festival? Best hard in dat geval
Nah, zal wel gewoon een feestje ergens in de buurt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |