Ik vraag me ook heel erg af wat de SSH gaat doen met dat mooie middeleeuwse gebouw in het centrum met die rode luiken... Ik hoop stiekem niet dat ze er studentenwoningen van gaan maken, dat is echt zo zonde!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:27 schreef Q. het volgende:
Utrechtse studenten huis uit door brandgevaar
Ben je mooi klaar mee.Betreft trouwens het oude KPN gebouw aan het Anne Frankplein. Wist niet eens dat daar studenten in zaten.
Waar is jouw 'buiten' ? Hier (op de rand van Zuilen) hoor ik ook muziek buiten namelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
Die muziek buiten, is dat dat Lief Festival? Best hard in dat geval
Nah, zal wel gewoon een feestje ergens in de buurt zijn.
Hier in transwijk is/was het ook goed te horenquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
Die muziek buiten, is dat dat Lief Festival? Best hard in dat geval
Nah, zal wel gewoon een feestje ergens in de buurt zijn.
Ik ben er geweest, vond het niet echt bijzonder en was voornamelijk op kinderen gericht. Veel verkopers van leuke hippe kleertjes voor de kleintjes. Dus als je kinderen hebt was het wel leuk denk ikquote:Op zondag 6 september 2009 10:08 schreef Nielsch het volgende:
Nog iemand naar de Hippe Markt in het Griftpark geweest? Is ook vandaag nog trouwens. Geen idee wat het is echter.
neequote:Op maandag 7 september 2009 10:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, vond het niet echt bijzonder en was voornamelijk op kinderen gericht. Veel verkopers van leuke hippe kleertjes voor de kleintjes. Dus als je kinderen hebt was het wel leuk denk ik
dure hobby, gelukkig heb ik wel een iphone.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind Boslust altijd wel leuk, erg lekker eten.
Cappuccino bij Starbucks was 3,45 trouwens.
Cafe Latte vanaf 2,95quote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind Boslust altijd wel leuk, erg lekker eten.
Cappuccino bij Starbucks was 3,45 trouwens.
http://www.leclochard-utrecht.nl/ ?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:01 schreef MoneyTalks het volgende:
Iemand een ideetje wat een goed restaurant (normale prijs, niet te duur) voor een leuk dinertje met m'n vriendin?
Oh ja, die van 3,45 was ook de middelgrote. Wel lekker trouwens.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Cafe Latte vanaf 2,95(en tè slap bluh) moest ff testen want in thailand was ie wel lekker.
Èn ben officieel utrechtsof hoe je dat moet tikken
I like it here.
ik liep er dinsdagmidag om 16.00 niets rijquote:Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, die van 3,45 was ook de middelgrote. Wel lekker trouwens.Alleen jammer van de enorme rij, je moet niet denken dat je er wel even snel langs kunt als je een trein moet halen.
Jee daar werken mijn collega's aanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
Klinkt als een ingewikkeld en kostbaar geintje, funderingen vervangen...
Gewoon die grachten maar allemaal dempen dan.
Kaasfondue daar is inderdaad ook echt een aanraderquote:Op donderdag 10 september 2009 14:25 schreef Inu het volgende:
De Zakkendrager is ook heel lekker en redelijk goedkoopOf ander kaasfonduen in het Oude Pothuys
Ja absoluut leukquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:27 schreef Q. het volgende:
Ik was zo'n tien minuten nadien toevallig op het Domplein, ik zag zijn benen nog tussen de poltieauto's door. Er gingen zelfs mensen op hun knieën liggen om onder de auto's door te kijken. Mongolen.
Lasergamen op de Biltstraat + uur onbeperkt zuipen...quote:Op donderdag 17 september 2009 20:38 schreef uithangbord het volgende:
Zijn er zaterdag nog bijzondere activiteiten in Utrecht, lekker goedkoop? Of heeft iemand nog iets leuks waarvan die zegt, echt is doen! Moet voor zaterdag nog wat leuks verzinnen maar kom nog niet veel verder dan de domtoren, de standaard leuke kroegen, blabla.
Met een groep? Je zou kunnen gaan bowlen bij de Bison Bowling en dan eten in de Stairway.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:38 schreef uithangbord het volgende:
Zijn er zaterdag nog bijzondere activiteiten in Utrecht, lekker goedkoop? Of heeft iemand nog iets leuks waarvan die zegt, echt is doen! Moet voor zaterdag nog wat leuks verzinnen maar kom nog niet veel verder dan de domtoren, de standaard leuke kroegen, blabla.
En, wat is het geworden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:21 schreef uithangbord het volgende:
Nopes, 2 personen. Eten bij Stairway is natuurlijk sowieso een goed idee.
Ga het over anderhalve week uitproberen, ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:39 schreef Nielsch het volgende:
Ja en als je ECHT heerlijk uit eten wilt moet je eens naar De Garde gaan. Wel weer behoorlijk duur dan (wij waren met z'n 2en 125 euro kwijt voor een amuse, vier gangen diner, een fles wijn, fles bruiswater en fooi), maar voor een bijzondere avond zeker 't geld waard!
Weer was super, dus eerst in het Beatrixpark gezeten met een wijntje en hapje. Daarna de dom op geweest en toen in Stairway geëindigd. Was erg gezellig.quote:
Ben benieuwd (maar veel slechter dan de chinees die er eerst zat kan het niet zijn). Heel slecht zal het overigens niet zijn hij zit er geloof ik inmiddels al weer zo 1,5 tot 2 jaar.quote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef speknek het volgende:
Ik ga vrijdag maar eens C'est Ca uitproberen.
t is leukquote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef speknek het volgende:
Ik ga vrijdag maar eens C'est Ca uitproberen.
Zit volquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:25 schreef Gripper het volgende:![]()
[..]
t is leuk![]()
Lekker eten, prima sfeer, en bijna altijd een volle zaak. En de serveerster met het rode haar is
Divinatio?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Zit vol. Nou moet ik iets anders bedenken.
Hoe heet die rare toren ook alweer in de buurt van de Croeselaan?
Veel plezier!quote:Op maandag 21 september 2009 14:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Ga het over anderhalve week uitproberen, ben benieuwd
Werven zijn uitgesloten, er is iemand bij die geen trap kan lopenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:11 schreef uithangbord het volgende:
Nogmaals, lekker eten voor net iets meer (niet asociaal, 35 ekkies voor 3 gangen menu) ga naar de beleving aan de werf! Lekker rustige live muziek, mooie entourage en erg goed bereid eten.
God straft meteen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
Help! Ik zit op de Uithof maar ik heb geen waterkomt niks uit de kraan, douche, niks! Weet iemand hier wat meer over?
Misschien je buren even vragen ipv rondvragen op een forum?quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
Help! Ik zit op de Uithof maar ik heb geen waterkomt niks uit de kraan, douche, niks! Weet iemand hier wat meer over?
nee helaas wekker gaat wat vroegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Inu het volgende:
Utrecht is gewoon wat rustig de laatste tijdGaat er iemand vanavond naar het dnb feest in Tivoli?
In afwachting tot ze allemaal weer weggaan jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:38 schreef speknek het volgende:
Rustig?
Utrecht in afwachting van Gouden Kalveren
Ben jij niet in afwachting, hmmm?
Jazekerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Inu het volgende:
Utrecht is gewoon wat rustig de laatste tijdGaat er iemand vanavond naar het dnb feest in Tivoli?
Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef speknek het volgende:
En gaat er nog iemand naar het Oktoberfest in het Wilhelminapark?
Moet werkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen naar ACU vanavond? Chiptune feest :d
Was erg aan het twijfelen tussen acu en blackout..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen naar ACU vanavond? Chiptune feest :d
Hehe ah. Ik zat vooral backstage ( Gratisch bier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, heb je iemand rond zien lopen met een nintendo controller?
da was ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |