God straft meteen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
Help! Ik zit op de Uithof maar ik heb geen waterkomt niks uit de kraan, douche, niks! Weet iemand hier wat meer over?
Misschien je buren even vragen ipv rondvragen op een forum?quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
Help! Ik zit op de Uithof maar ik heb geen waterkomt niks uit de kraan, douche, niks! Weet iemand hier wat meer over?
nee helaas wekker gaat wat vroegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Inu het volgende:
Utrecht is gewoon wat rustig de laatste tijdGaat er iemand vanavond naar het dnb feest in Tivoli?
In afwachting tot ze allemaal weer weggaan jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:38 schreef speknek het volgende:
Rustig?
Utrecht in afwachting van Gouden Kalveren
Ben jij niet in afwachting, hmmm?
Jazekerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef Inu het volgende:
Utrecht is gewoon wat rustig de laatste tijdGaat er iemand vanavond naar het dnb feest in Tivoli?
Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef speknek het volgende:
En gaat er nog iemand naar het Oktoberfest in het Wilhelminapark?
Moet werkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen naar ACU vanavond? Chiptune feest :d
Was erg aan het twijfelen tussen acu en blackout..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen naar ACU vanavond? Chiptune feest :d
Hehe ah. Ik zat vooral backstage ( Gratisch bier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, heb je iemand rond zien lopen met een nintendo controller?
da was ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |