quote:On 07/07/09 4chan died peacefully in it's sleep, the FBI says there were no suspicious circumstances and have not yet released a statement. However, seeing as this happened during the memorial service for Michael Jackson it's a safe bet that it was niggers. Even if it wasn't actually niggers, that's not going to stop them getting the blame, amirite?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Regenbui het volgende:
Nee, ik heb echt van betrouwbare bronnen dat ze zijn gestoptkijk even op IRC chan, hevige discussie gaande.
quote:Tuesday, July 07, 2009
Still being DDoSed and spammed to hell and back. What else is new?
by moot @ 12:28 PM
img.4chan.org (/b/ & /r9k/) is currently being DDoSed. Expect intermittent downtime until it subsides.
by moot @ 2:58 AM
Jij bent duidelijk het type dat Slowpokecombinaties probeert te maken en Nederdraden maaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Regenbui het volgende:
Nee, ik heb echt van betrouwbare bronnen dat ze zijn gestoptkijk even op IRC chan, hevige discussie gaande.
FOK! DDoS`sen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef Regenbui het volgende:
[..]
We moeten wat doen denk ik....iemand een plan
Dr is toch al een eeuwige strijd tussen tussen anontalk en 4chan enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen wat de fun is om die shit kapot te maken?
quote:
Exploitablequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef seto het volgende:
maak je geen zorgen ik heb een vet grappig plaatje avn 4chan bewaard hier komt ie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |