Delen van Noorwegen hebben kans op bosbrand, wellicht dat het daar mee te maken heeft?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
Opvallend vind ik wel dat Meteo zowel Spanje als Noorwegen oranje kleurt, maar Estofex geeft geen '1' voor Scandinavie, wel voor Spanje
Teringquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
Leuke krul idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gelukkig niet echt veel meer. Tenminste gelukkig zolang de afwatering hier niet goed werkt. Daarna mag t weer los gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx!Groningen. We hebben gisteravond best wat nattigheid en een beetje onweer gehad.
die mogen wel vluchten zeg..... Aardig buitjequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
Leuke krul idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee maar ik zie nog steeds stukjes blauw hier en zelfs de zon nog zo nu en dan dus echt dreigend lijkt t me niet. Ook heb ik t idee dat ie juist aan t afnemen was. Maar misschien zodra t geheel boven land is. Wie weet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef marcel-o het volgende:
dat ding vanaf de noordzee wat zo ZH binnenkomt, wat gaat dat doen?
hij lijkt te groeien
quote:KNMI waarschuwt voor regen en windstoten
Uitgegeven: 9 juli 2009 19:44
Laatst gewijzigd: 9 juli 2009 20:02
DE BILT - Het verkeer in het noorden van het land moet in de nacht van donderdag op vrijdag en vrijdagochtend rekening houden met overlast door zware neerslag.
In het noordelijk en noordwestelijk kustgebied kunnen ook zware windstoten tot 75 kilometer per uur voorkomen. Dat meldde het KNMI donderdag.
Goeie samanvatting van vandaag tot nu toequote:
En vorige week was het bijna 30 graden... zo raar kan het weer zijn ...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:56 schreef marcel-o het volgende:
Ging hier een uur geleden flink tekeer met wind en slagregen. t leek serieus herfst, nu nog.. maar dan zonder regen.
t is zelfs maar 13 graden
Het wachten is op sneeuw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En vorige week was het bijna 30 graden... zo raar kan het weer zijn ...
M'n moonboots staan al klaarquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:37 schreef Gitanki het volgende:
Hier (Brabant zuid-oost) een beetje pisweer afgewisseld met bijna opklaringen..
[..]
Het wachten is op sneeuw.
Hier nog 1. Al heb ik liever nu dit weer dan de 25equote:Op donderdag 9 juli 2009 21:59 schreef INViCTuS het volgende:
Kep eigenlijk wel weer genoeg van die regen... heb liever dat het warm is zo rond de 26-28 graden en dat het soms onbestendig is met onweer dan dit knake weer.
Zoals het eruit ziet , blijft het de hele dag zoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef Xebber het volgende:
Het duurt zeker nog wel een paar uur voor 't droog is?
Welneequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:34 schreef MassimO het volgende:
[..]
Zoals het eruit ziet , blijft het de hele dag zo
Was vorig jaar ook een keer, met een jas aan naar buiten..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:53 schreef kebabkever het volgende:
12 graden hier momenteelen dat in de zomer!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook een keer, met een jas aan naar buiten..
Net ook, naar de sportschool, gelukkig wordt het droger.
Dit weer is lief als het oktober is, maar dan nog iets hardere wind en gekleurde bladeren die rondwaaien.
morgen? Dat komt vannacht al over lijkt mij.quote:
morgen wel jaquote:
Als ik ondertussen aan het werk ben zekerquote:Op zondag 12 juli 2009 12:24 schreef Fredo55 het volgende:
Och, over een paar uur komt de zon hier in het zw weer tevoorschijn.
ja dat was ff flink mis ja. Al is er van deze regen niet veel te zien op buienradar.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooi mis! Hier regen regen en nog eens regen! Heerlijk van die dagen dat het blijft regenen, niet met bakken maar gewoon rustig![]()
Qua wind is het hier rustig 2bft uit ZW
ik heb nog geen zon gezien anders.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:24 schreef Fredo55 het volgende:
Och, over een paar uur komt de zon hier in het zw weer tevoorschijn.
het is droogquote:Op zondag 12 juli 2009 03:33 schreef LoggedIn het volgende:
hmm, ik zag voor morgen "regen" staan, mr volgens buienradar is het allang droog tegen de tijd dat ik wakker word
Wat een aparte foto? Net alsof je ergens middenin de woestijn zitquote:Op zondag 12 juli 2009 23:55 schreef marcel-o het volgende:
Mooie lucht hier
net gemaakt
@ 10 sec
[ [url=http://thumbnails.imagebam.com/4187/333ffc41863463.gif]afbeelding ]klik[/URL]
geduldimagebam is traag
![]()
inclusief sterren![]()
waarmee ik gelijk een vraag heb.
ik heb meerdere keren geprobeerd een sterrenhemel te fotograferen, met 12 xzoom en ongeveer 6 seconden.
dan krijg ik strepen.. is dit omdat de aarde draait ?
de strepen zijn dan even lang en parallel aan elkaar.
Met een lange sluitertijd krijg je idd strepen, maar die strepen zijn met een paar seconden sluitertijd niet zichtbaarquote:Op zondag 12 juli 2009 23:55 schreef marcel-o het volgende:
Mooie lucht hier
net gemaakt
@ 10 sec
[ [url=http://thumbnails.imagebam.com/4187/333ffc41863463.gif]afbeelding ]klik[/URL]
geduldimagebam is traag
![]()
inclusief sterren![]()
ik heb meerdere keren geprobeerd een sterrenhemel te fotograferen, met 12 xzoom en ongeveer 6 seconden.
Maar deze foto is gericht op de poolster of het zuiderkruis want anders krijg je niet zo een mooi rondje!quote:Op maandag 13 juli 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met een lange sluitertijd krijg je idd strepen, maar die strepen zijn met een paar seconden sluitertijd niet zichtbaar. Niet zoals bijvoorbeeld deze pics. Daarvoor heb je echt uren sluitertijd nodig.
Deze foto @ http://www.geofflawn.com/Interests.htm heeft bijvoorbeeld een sluitertijd van 35 minuten, dus de star trails zijn beperkt:
[ afbeelding ]
Met een paar seconden zie je t wel, t ziet er alleen niet zo spannend uitquote:Op maandag 13 juli 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met een lange sluitertijd krijg je idd strepen, maar die strepen zijn met een paar seconden sluitertijd niet zichtbaar. Niet zoals bijvoorbeeld deze pics. Daarvoor heb je echt uren sluitertijd nodig.
Deze foto @ http://www.geofflawn.com/Interests.htm heeft bijvoorbeeld een sluitertijd van 35 minuten, dus de star trails zijn beperkt:
[ afbeelding ]
Mooie foto...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:55 schreef marcel-o het volgende:
Mooie lucht hier
net gemaakt
@ 10 sec
geduldimagebam is traag
![]()
inclusief sterren![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:25 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Maar deze foto is gericht op de poolster of het zuiderkruis want anders krijg je niet zo een mooi rondje!
omfg das een pittigequote:Op maandag 13 juli 2009 14:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Finland krijgt ervan langs
http://scandinavia.meteox.com/
t begint donker te wordenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef DemonRage het volgende:
Die depressie links van Ierland heeft een soort "oog".
Zie satellietbeelden
Dat wordt afwachten. Zal voornamelijk vrijdag en zaterdag gaan gebeuren, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:41 schreef Gijsje het volgende:
Hoorde vanmorgen op de radio dat er ook stevige onweersbuien in Nederland kunnen vallen.
Vrijdag en zaterdag weer bakken met regen, dat is wel wat aan zeker?!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vrijdag in de gaten houden, en dan is het weer voorbij met deze mooie dagenmaar goed ook want dit is niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |