Die zijn allemaal verzopen vandaagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tenzij er een paar muggen naar binnen geslopen zijn.
Er staat :quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:10 schreef E.T. het volgende:
iemand die een werkende buienradar weet? KNMI en Buienradar doen het niet
hier ook de kust, dus is de noodradar niet echt praktischquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er staat :
Actuele wolkenbeelden van Nederland vindt u op sat24.nl. Voor een actuele buienradar kunt u gebruik maken van onze noodradar welke elk kwartier update.Al is de 2e beter kan ik daar niet zien wat er van de noordzee afkomt. Aangezien ik redelijk dicht bij de kust woon is dat toch wel een handig gegeven nu heb ik geen idee wat er aan komt tot vlak voor dat t er is.
Klopt maar die duitse van daar boven loopt achter. Daar heb ik ook niets aan. De belgische geeft jammer genoeg net niet genoeg van Nederland weer....quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
hier ook de kust, dus is de noodradar niet echt praktisch
dat klopt, de link zou naar n plek in de pagina moeten gaan door het "#" wat dus niet gebeurt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:21 schreef Frutsel het volgende:
nog maar eens de vraag:
klopt het dat alle linkjes uit de OP naar de Wiki moeten verwijzen?
Volgens mij trekt het zo over het zuiden van Friesland, Flevoland en Overijssel. Ik lijk iig ook wel wat mee te krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
Er komt nog wat leuks aan richting Friesland en Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |