Die zijn allemaal verzopen vandaagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tenzij er een paar muggen naar binnen geslopen zijn.
Er staat :quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:10 schreef E.T. het volgende:
iemand die een werkende buienradar weet? KNMI en Buienradar doen het niet
hier ook de kust, dus is de noodradar niet echt praktischquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er staat :
Actuele wolkenbeelden van Nederland vindt u op sat24.nl. Voor een actuele buienradar kunt u gebruik maken van onze noodradar welke elk kwartier update.Al is de 2e beter kan ik daar niet zien wat er van de noordzee afkomt. Aangezien ik redelijk dicht bij de kust woon is dat toch wel een handig gegeven nu heb ik geen idee wat er aan komt tot vlak voor dat t er is.
Klopt maar die duitse van daar boven loopt achter. Daar heb ik ook niets aan. De belgische geeft jammer genoeg net niet genoeg van Nederland weer....quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
hier ook de kust, dus is de noodradar niet echt praktisch
dat klopt, de link zou naar n plek in de pagina moeten gaan door het "#" wat dus niet gebeurt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:21 schreef Frutsel het volgende:
nog maar eens de vraag:
klopt het dat alle linkjes uit de OP naar de Wiki moeten verwijzen?
Volgens mij trekt het zo over het zuiden van Friesland, Flevoland en Overijssel. Ik lijk iig ook wel wat mee te krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
Er komt nog wat leuks aan richting Friesland en Groningen.
Die is mooi!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef marcel-o het volgende:
Daarnet voordat t weer donkergrijs ging worden
[ [url=http://thumbnails9.imagebam.com/4145/cb73d841444569.gif]afbeelding ]klik voor groter[/URL]
mn camera heeft t zelf íets mooier gemaakt geloof k
Klopt t is iets van richting veranderd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Volgens mij trekt het zo over het zuiden van Friesland, Flevoland en Overijssel. Ik lijk iig ook wel wat mee te krijgen.
15 graden, grijs, veel wind en regen. Een paar pittige buien is ok. Maar dit herfstweer vind ik maar niksquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef -CRASH- het volgende:
Dit is tenminste een temperatuur waarmee ik kan leven.
Alleen nu nog wat minder wind en de wolken.
Windkracht 7 boven Friesland nu.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef marcel-o het volgende:
gaat steeds harder waaien![]()
windkr 6 @ schiphol
ja daar gaat de kern nu overheenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
15 graden, grijs, veel wind en regen. Een paar pittige buien is ok. Maar dit herfstweer vind ik maar niks. Kom maar weer met die 25 graden en zon.
het begint hier ook te waaien nu, hmm, misschien komt er nog wat. ben benieuwd.quote:
idd liever 25 a 30 graden met veel zon dan dit......quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
15 graden, grijs, veel wind en regen. Een paar pittige buien is ok. Maar dit herfstweer vind ik maar niks. Kom maar weer met die 25 graden en zon.
Thnx!quote:
quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
dinsdag 14 juli tot en met vrijdag 17 juli 2009
Grote kans (rond 70%) op aanhoudend wisselvallig weer. Temperaturen rond of enkele graden boven normaal.
Wat... de.... fuck?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
http://www.väderradar.se
check dit boven scandinavië
Dammquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
http://www.väderradar.se
check dit boven scandinavië
Teletekst op 24quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:05 schreef Saekerhett het volgende:
Weeronline gaat anders voor 26 graden met redelijk wat zon op dinsdag...
Delen van Noorwegen hebben kans op bosbrand, wellicht dat het daar mee te maken heeft?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
Opvallend vind ik wel dat Meteo zowel Spanje als Noorwegen oranje kleurt, maar Estofex geeft geen '1' voor Scandinavie, wel voor Spanje
Teringquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
Leuke krul idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gelukkig niet echt veel meer. Tenminste gelukkig zolang de afwatering hier niet goed werkt. Daarna mag t weer los gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx!Groningen. We hebben gisteravond best wat nattigheid en een beetje onweer gehad.
die mogen wel vluchten zeg..... Aardig buitjequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Frutsel het volgende:
Leuke krul idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee maar ik zie nog steeds stukjes blauw hier en zelfs de zon nog zo nu en dan dus echt dreigend lijkt t me niet. Ook heb ik t idee dat ie juist aan t afnemen was. Maar misschien zodra t geheel boven land is. Wie weet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef marcel-o het volgende:
dat ding vanaf de noordzee wat zo ZH binnenkomt, wat gaat dat doen?
hij lijkt te groeien
quote:KNMI waarschuwt voor regen en windstoten
Uitgegeven: 9 juli 2009 19:44
Laatst gewijzigd: 9 juli 2009 20:02
DE BILT - Het verkeer in het noorden van het land moet in de nacht van donderdag op vrijdag en vrijdagochtend rekening houden met overlast door zware neerslag.
In het noordelijk en noordwestelijk kustgebied kunnen ook zware windstoten tot 75 kilometer per uur voorkomen. Dat meldde het KNMI donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |