HIStory Tour.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:34 schreef Bergie88 het volgende:
Zenden ze nu the History tour of de dangerous tour uit. Het staat mij bij dat er van the History tour nog geen officieel materiaal naar buiten is gebracht en wel van de dangerous tour
Oké München heb ik nog op dvd liggen, ga nu badtour kijken die is nog veel en veel beterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
HIStory Tour.
Is niet officieel uitgebracht op DVD, maar is wel meerdere malen op TV geweest (en RTL had nog de rechten daarvan). Ik heb het niet gezien maar volgens mij laten ze München zien.
Die was volgens mij ook enorm emotioneel. Maar die Brooke Shields. O wat had ik met haar te doen. Wel leuk om die anekdotes over vroeger te horenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Wat klonk Mariah Carey trouwens slecht zeg, ongelofelijk.
Eens!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik vond dr best goed eigelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Ja inderdaad. Zelfs Usher die minstens net zo emotioneel was, kon er nog meer zuivere noten uit krijgen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Kijk nog een keer dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik vond dr best goed eigelijkMaar wel erg emotioneel ja, daar kan het aan liggen.
Niet? Dan moet jij nog maar eens kijken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kijk nog een keer dan.Ik zag geen grijntje emotie bij haar,
Ik had het over Mariah Carey hè, niet over Paris.. ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Niet? Dan moet jij nog maar eens kijken!
Ja, maar dat had niets te maken met wat ik zei.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef Desunoto het volgende:
Je postte het verkeerde youtube linkje erbij.
Ja daar had ik het ook overquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik had het over Mariah Carey hè, niet over Paris.. ?
heb het ook niet droog gehoudenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond het een mooie herdenking! Af en toe moest ik wel een traantje wegpinken... Ok, ik heb een doos tissues op tafel gezet
Zo te zien heb ik hier met een Mariah-fan te maken, maar sorry. Ik vond haar totaal niet overtuigend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ja daar had ik het ook over![]()
En dat filmpje over Paris kan niet vaak genoeg gequote worden, dat was zo mooi
co-signquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef Numbie het volgende:
Heb lopen janken als een malle tijdens de 'contribution' van Stevie Wonder. Mijn god wat was dat goed zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |