Ik vond haar ook erg goed, ben benieuwd of iemand dit weetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef beantherio het volgende:
Weet iemand al wie de zangeres van Heal the world was? Ik dacht even dat het Siedah Garrett was, maar die is toch wel wat ouder.
Op het eind van Will You Be There?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef Bergie88 het volgende:
Moest tot twee keer toe ook janken. Aan het eind bij Paris en ergens tussendoor toen je Michael op de achtergrond een paar hele mooie worden horen zeggen.
En hopelijk laat iedereen hem nu met rust. Ga straks nog even de bad toer kijken.
Dat vond ik echt het dieptepunt van het programma, wat zat ze er soms naast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ik vond haar ook erg goed, ben benieuwd of iemand dit weet
Was waarschijnlijk de backup zangeres geweest voor de This Is Tour reeks.. maar hoe ze heet? Die twee zangers van We Are The World bijvoorbeeld hebben ook meegedaan met eerdere tours in de 90s.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef beantherio het volgende:
Weet iemand al wie de zangeres van Heal the world was? Ik dacht even dat het Siedah Garrett was, maar die is toch wel wat ouder.
Hij zei iets tegen de kinderen van "your father wasn't a strange man, he had to deal with strange things"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:11 schreef Rnnz het volgende:
Wat zei Al Sharpton nou precies? 'Jij was niet raar, je dealde met rare dingen' ofzoiets?
Die herkende ik wel ja die twee zangers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:13 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk de backup zangeres geweest voor de This Is Tour reeks.. maar hoe ze heet? Die twee zangers van We Are The World bijvoorbeeld hebben ook meegedaan met eerdere tours in de 90s.
ja dat is het letterlijkequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij zei iets tegen de kinderen van "your father wasn't a strange man, he had to deal with strange things"
Zoiets.
Hier nog een!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Djeez het volgende:
Prachtige ceremonie, met aan het einde een emotioneel afscheid. En nu kijk ik RTL5...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo dan, dat meisje dat net het podium werd opgetrokken .... damn.. die werd ff helemaal gek. Ze moest gewoon losgetrokken worden van Jackson. Nooit eerder gezien dat stuk.
En de absurd zichtbare jaloezie van sommige dames in het publiek, teeering.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo dan, dat meisje dat net het podium werd opgetrokken .... damn.. die werd ff helemaal gek. Ze moest gewoon losgetrokken worden van Jackson. Nooit eerder gezien dat stuk.
Zekerss...quote:
Ach, die vergeet hij echt niet hoor. De herdenking staat echter in het teken van Michael Jackson: dan heb je respect voor hem, en ga je niet andere mensen opnoemen. Da's hetzelfde als 'he is the greatest entertainer, alongside James Brown, Prince etc etc'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Die Al Sharpton draafde wel een beetje door met zijn speech hoor. Alsof Michael Jackson de bevrijder was voor alle negers in de hele wereld of zo.!
Anders vergeet je voor het gemak gewoon even andere mensen zoals Martin Luther King...
Ja, snap ik ook wel. Maar hij draafde wel heeel erg door met z'n speech. Ik vond het echt té.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, die vergeet hij echt niet hoor. De herdenking staat echter in het teken van Michael Jackson: dan heb je respect voor hem, en ga je niet andere artiesten opnoemen. Da's hetzelfde als 'he is the greatest entertainer, alongside James Brown, Prince etc etc'.
Get my point?
Welnee, gewoon een coke negert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:24 schreef steve-urkel het volgende:
die gast, van 0:25 tot :37...
dude, thriller all over again
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |