abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70784458
In jouw ogen houden adoptieouders/familie nooit van hun kinderen?
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:04:11 #227
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_70784806
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef DrDentz het volgende:
In jouw ogen houden adoptieouders/familie nooit van hun kinderen?
Denk niet dat de Jacksons blij zijn dat het grootste gedeelte van de Jacksons Heritage naar blanke kindertjes met vage bloedlijnen gaat.
Bij zwarte families wegen dit soort zaken heel erg zwaar en vooral bij de Jacksons.
Zezien zichzelf als de Black American Royalty.
De ouders van de kinderen zijn totaal onbekend.
Zelfs Debby Row is niet de echte moeder.
Ze was alleen maar draagmoeder.
pi_70785195
Dat zijn allemaal maar uit de lucht gegrepen aannames. Ze wonen bij Katherine, niet bij de dominante Joseph.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:17:53 #229
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70785377
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

Liefhebbende familie?
Ja, en publique liefhebbend maar achter de schermen.
Denk je nou werkelijk dat de Jacksons Family blij zijn met de drie, in hun ogen, MJ's bastaardjes
die geen ene druppeltje zwarte Jacksons bloed in hun aderen hebben?
Don't think so......
Jemig, wat een vreemde kijk heb jij op de Jackson family Je hebt vast niet gezien hoe Tito Prince vasthield, hoe Janet zich ontfermde over Paris, hoe Paris met haar hoofd tegen Katharine's schouder aanlag tijdens de ceremonie en hoe Blanket aan Katharine's hand liep. Ik vermoed dat je je mening baseert op de roddels en geruchten die roepen dat die familie continue met elkaar vecht. Want dat is immers interessant om te horen. Wat ze niet vertellen is dat deze familie voortdurend bij elkaar over de vloer kwam en hartstikke close was en is. Dus ja, ik zie een hechte, liefhebbende familie die geteisterd wordt door verzonnen roddels.

Het lijkt wel of weinig mensen beseffen dat de Jackson familie ook maar mensen zijn. Net zoals jij en ik gaan ze ook naar de plee en maken ze wel eens ruzie, maar komen ze gewoon nog steeds op elkaars verjaardagen. Geen enkele familie is perfect, maar zij worden toevallig breed uitgemeten door iedereen aangezien ze beroemd zijn. Leuk he? Oordelen vellen over mensen met wie je nooit een persoonlijk woord gesproken hebt.

Ik moet ff afkoelen geloof ik
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70786434
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:17 schreef JX het volgende:

[..]

Jemig, wat een vreemde kijk heb jij op de Jackson family Je hebt vast niet gezien hoe Tito Prince vasthield, hoe Janet zich ontfermde over Paris, hoe Paris met haar hoofd tegen Katharine's schouder aanlag tijdens de ceremonie en hoe Blanket aan Katharine's hand liep. Ik vermoed dat je je mening baseert op de roddels en geruchten die roepen dat die familie continue met elkaar vecht. Want dat is immers interessant om te horen. Wat ze niet vertellen is dat deze familie voortdurend bij elkaar over de vloer kwam en hartstikke close was en is. Dus ja, ik zie een hechte, liefhebbende familie die geteisterd wordt door verzonnen roddels.

Het lijkt wel of weinig mensen beseffen dat de Jackson familie ook maar mensen zijn. Net zoals jij en ik gaan ze ook naar de plee en maken ze wel eens ruzie, maar komen ze gewoon nog steeds op elkaars verjaardagen. Geen enkele familie is perfect, maar zij worden toevallig breed uitgemeten door iedereen aangezien ze beroemd zijn. Leuk he? Oordelen vellen over mensen met wie je nooit een persoonlijk woord gesproken hebt.

Ik moet ff afkoelen geloof ik
Nee hoor, je zegt het precies goed. Iets teveel mensen in dit topic die denken dat ze michaels zaakwaarnemer zijn.
pi_70786565
Wat dat betreft is meneer de troll wel functioneel: iedereen kan even lekker zijn hart luchten.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_70787025
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Nee hoor, je zegt het precies goed. Iets teveel mensen in dit topic die denken dat ze michaels zaakwaarnemer zijn.
Of gewoon net even wat meer verdiept zijn in de persoon Michael Jackson. Als fan neem je de berichten van The Sun o.i.d. namelijk niet gelijk aan. Zo vaak gebeurd dat er van die bullshit verhalen de wereld in werden geholpen en dat Michael of zijn familie met een "tegenbericht" kwamen en dat zoiets nou net niet in de media naar voren kwam. Ofwel, dan had de gewone lezer er niet over gehoord. Neem om maar iets te noemen het eerder in dit topic aangehaalde "Michael is moslim" als voorbeeld.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70789284
Dat 'gekibbel over de kinderen' kan ook beter in SHO.

Michael Jackson #42 Waar we kibbelen over de kinderen

Nog wat nieuwe This Is It-foto's die gisteren getoond werden op het scherm.

pi_70789307
hebben jullie ook dat interview gezien met de dermatoloog van Michael Jackson

deze vertelde dat MJ lupus had
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 19:32:19 #235
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70789390
Pfff hij ziet er wel erg mager uit hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_70789458
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:32 schreef senesta het volgende:
Pfff hij ziet er wel erg mager uit hoor
Mwah, ik vind het nog wel meevallen. Hij is altijd al best wel mager geweest
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:35:33 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70789485
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:29 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hebben jullie ook dat interview gezien met de dermatoloog van Michael Jackson

deze vertelde dat MJ lupus had
Waarvan een foto hier te zien is:
http://img.photobucket.co(...)2thelimit/sb3hx4.jpg
KuikenGuppy
pi_70789541
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarvan een foto hier te zien is:
http://img.photobucket.co(...)2thelimit/sb3hx4.jpg
ziet er pijnlijk uit
pi_70789613
Was dat z'n spinnenbeet?
pi_70789756
Indrukwekkende dienst gisteravond....
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_70789789
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Was dat z'n spinnenbeet?
Ja
pi_70789800
Vraag me nog steeds af of dat wel echt was trouwens. Had er toentertijd toch mijn twijfels bij...
pi_70789981
Oja, dat verhaal was ook zo wazig.. hij lag te slapen, werd wakker en voelde een branderig gevoel aan z'n been.. toen zag hij dat z'n tarantula hem aan het opeten was.
pi_70790070
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Oja, dat verhaal was ook zo wazig.. hij lag te slapen, werd wakker en voelde een branderig gevoel aan z'n been.. toen zag hij dat z'n tarantula hem aan het opeten was.

Prachtig verwoord
pi_70790275
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

Liefhebbende familie?
Ja, en publique liefhebbend maar achter de schermen.
Denk je nou werkelijk dat de Jacksons Family blij zijn met de drie, in hun ogen, MJ's bastaardjes
die geen ene druppeltje zwarte Jacksons bloed in hun aderen hebben?
Don't think so......
Je praat over dingen waar je geen snars weet van hebt. Wat weet jij nou over de Jackson familie, behalve de dingen die je hoort in de media? Helemaal niets. Dan is het dus behoorlijk respectloos dat je gaat beweren dat ze niet blij zullen zijn met de drie kinderen. Daarnaast is de familie ook niet 100 % zwart en stroomt er, voor zover bekend, gewoon Jackson bloed in die kinderen.

Misschien moet je eens je vooroordelen aan de kant zetten want je weet duidelijk niet waarover je praat gezien je reacties in dit topic.

En zoek eens op wat bastaard betekent, want of je weet het niet, of je gebruikt het verkeerd.
pi_70790336
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef DrDentz het volgende:

Hetzelfde als dat optreden in die rolstoel in 1993. Ook zoiets waarvan ik dacht... dat je iets kneust tijdens het dansen kan ik me voorstellen, maar om dan te gaan optreden in een rolstoel. Publiciteitsstuntje?
pi_70790361
Prejudice is ignorance
pi_70790400
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:59 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Hetzelfde als dat optreden in die rolstoel in 1993. Ook zoiets waarvan ik dacht... dat je iets kneust tijdens het dansen kan ik me voorstellen, maar om dan te gaan optreden in een rolstoel. Publiciteitsstuntje?

pi_70790472
Jongens, dat stukje is gewoon een Nederlandse vertaling van zijn letterlijke verklaring destijds. Ik mis hem nu al, en zijn 'stuntjes'. Hoeveel covers Mariah Carey en Usher ook zingen, zo'n ceremonie blijft kaal zonder MJ.
pi_70790556
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Jongens, dat stukje is gewoon een Nederlandse vertaling van zijn letterlijke verklaring destijds. Ik mis hem nu al, en zijn 'stuntjes'. Hoeveel covers Mariah Carey en Usher ook zingen, zo'n ceremonie blijft kaal zonder MJ.
Hij was er toch bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')