Nou t gaat wel weer,ik heb me wel dood gejankt, maar stoorde me aan de kilo kauwgom in zoons mond.Arme Paris ,wat een schatje ,en mooi kind is dat zeg.Zoooooo zielig.quote:
Fuck you.quote:
En zijn kauwgomgebubbelblaas ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou t gaat wel weer,ik heb me wel dood gejankt, maar stoorde me aan de kilo kauwgom in zoons mond.Arme Paris ,wat een schatje ,en mooi kind is dat zeg.Zoooooo zielig.![]()
Nog reageren op zo'n troll ookquote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Brrrr.. wil er niet aan denken eigenlijk
Next subject please!
"I'm alive"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
Mystery of Michael's Body
Posted Jul 7th 2009 2:55PM by TMZ Staff
Michael Jackson lived in mystery, so it's hardly a surprise his final resting place is a puzzle.
We're told Jackson will not be buried at Forest Lawn. We checked with Neverland and with law enforcement in the area and it's almost certain the body won't be going there.
We've also checked with various cemeteries in the L.A. area and so far we can't find any place where it looks like Jackson will be buried.
There's a buzz the motorcade underway will be a decoy, but we can't confirm that.
Stay tuned ...
Michael Jackson #24quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heeft robijn sorry gezegd?!!??
hoe, wat, waar????
Queen Latifah droeg een gedicht van Maya Angelou voor. Zal even kijken of iemand het al online heeft staan.quote:
Ja Op 5 die fan zoooo mooi manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Onze generatie heeft nu zijn eigen icoon verloren.... onze ouders hadden Elvis... wij hadden Michael Jackson
Zeker heftig ja... Being judged, ridiculed, how much pain can one take? Maybe now Michael they will leave you alone.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:Moest op het laatst toch even slikken.. vooral bij Paris natuurlijk en bij de zin die in de trant was van je heb het een zwaar leven gehad wij weten niet hoe jij je gevoeld moet hebben want je bent publiekelijk vernederd.. zoiets was het volgens mij, echt heel heftig! MJ had nu nog gewoon lekker bij zijn knappe kids moeten zijn...
Neee Queen Latifah las een gedicht van haar voor.quote:
Nee, Queen Latifah las een gedicht voor dat Maya Angelou ter ere van zijn herdenking heeft geschreven.quote:
Wij hebben Prince en Madonna nogquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Onze generatie heeft nu zijn eigen icoon verloren.... onze ouders hadden Elvis... wij hadden Michael Jackson
Schot in de roos. Mijn vader & stiefma keken een paar maanden geleden nog naar de Elvis concerten, en hielden het bijna niet droog. Ik snapte het wel, maar het deed mij verder niks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |