abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70760401
Smooth criminal
pi_70760411
Annie, are you ok?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70760414
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:06:50 #79
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70760415
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:05 schreef Burdie het volgende:
Net naar 5 gezapt, gaaf .
Inderdaad !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_70760422
He daar heeft ie een gouden broek en blauw blousje aan... net andersom met dat concert in Boekarest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_70760432
Nou ja kan toch ook dat ze dat net heeft gezegd?

En dat die moeder dus vraagt "weet je het zeker?"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_70760434
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef steve-urkel het volgende:

[..]

die gast die nog steeds denkt dat thriller gefilmd wordt?

als je die enge man bedoelt in ieder geval.
Hij had er zo zonder make-up ingekund! MJ had wat aan zich laten sleutelen, maar deze gast sloeg alles!
pi_70760437
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:53 schreef Greys het volgende:

[..]

En Shitney!
Heb je nog meegekregen dat Robijn zo lief sorry zei?
heeft robijn sorry gezegd?!!??
hoe, wat, waar????
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:07:25 #84
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_70760443
Moest op het laatst toch even slikken.. vooral bij Paris natuurlijk en bij de zin die in de trant was van je heb het een zwaar leven gehad wij weten niet hoe jij je gevoeld moet hebben want je bent publiekelijk vernederd.. zoiets was het volgens mij, echt heel heftig! MJ had nu nog gewoon lekker bij zijn knappe kids moeten zijn...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:07:35 #85
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70760453
Ik vond het een mooie uitvaartdienst. Als hij niet beroemd was geweest hadden ze waarschijnlijk hetzelfde gedaan (afgezien dat Mandela dan geen bericht had gestuurd enzo . ) en dat maakte het -op een enkel sujet na- mooi .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_70760464
Playback
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 juli 2009 @ 22:08:20 #87
163650 Greys
pi_70760486
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ja, ik heb van begin tot eind gehuild. Mijn ogen zijn dik, ik heb hoofdpijn, ik heb mijn kinderen afgeblaft omdat ze er doorheen zaten te praten en ben toen alleen in onze slaapkamer gaan zitten en heb aan een stuk door gehuild.
Lach erom wat je wil, I don't care.

Dat gedicht van Maya Angelou was hartverscheurend, Brooke Shields was hartverscheurend, Jermain die zich dapper door Smile heen sloeg, Paris die opstond toen Al Sharpton zei "your daddy wasn't strange", Janet die Paris hand vastpakte, de hele familie die als een blok om Marlon heen ging staan en hem knuffelde, Marlon die zijn tweelingbroertje noemde, Usher die het niet droog hield, Mariah die haar stem kwijt raakte van het huilen, Jennifer Hudson... dappere Jennifer Hudson die net zelf zo'n zwaar verlies heeft geleden en daar toch staat, Magic Johnson. De wonderful Stevie Wonder met zijn prachtige, prachtige They won't go where I'll go, het ging maar door en door.

Wat ik ook erg mooi vond, ik weet niet of jullie dat is opgevallen, is dat op Brooke Shields na het alleen maar African Americans waren. Michael Jackson was een zwarte man, en heeft het afscheid gekregen dat een zwarte man verdient.

Oh, end an vergeet ik nog helemaal die resolution 600!

Ik vond het prachtig. In 1 woord prachtig.
Ik lach je niet uit hoor, ik had het ook af en toe lastig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70760487
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef Shitney het volgende:

[..]

Is zijn eerste vriendinnetje geweest.
dat was toch tatum o neal?
pi_70760502
Mijn hart brak voor Paris, maar ook van het gezicht van Janet kreeg ik echt kippenvel. Hoe ze op haar lip stond te bijten...

Ok, even een show-opmerking, sorry, maar vonden jullie janet ook zo dun vergeleken met de BET verklaring?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:08:48 #90
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_70760504
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond die speech van Brooke Shields erg gemaakt overkomen eigenlijk. Maar dat zal ik wel zijn.

Bij Paris kreeg ik echter kippenvel, net ook in de herhaling op CNN...
precies had ik ook al. Vond Brooke erg geacteerd overkomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_70760510
Hoe doen ze dat toch met die schoenen?
pi_70760513
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:
Moest op het laatst toch even slikken.. vooral bij Paris natuurlijk en bij de zin die in de trant was van je heb het een zwaar leven gehad wij weten niet hoe jij je gevoeld moet hebben want je bent publiekelijk vernederd.. zoiets was het volgens mij, echt heel heftig! MJ had nu nog gewoon lekker bij zijn knappe kids moeten zijn...
Ik denk dat die aangekondigde concertreeks hem gewoon een paar jaar extra van zijn leven heeft gekost... triest maar waar...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_70760522
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond die speech van Brooke Shields erg gemaakt overkomen eigenlijk. Maar dat zal ik wel zijn.
Zoiets kun je toch niet faken..

Ik heb er in ieder geval een brok in mijn keel van. Brr.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:09:15 #94
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70760526
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Die hopen dat hun dochter/zoon ook zoveel emotie's toont tijdens hun uitvaart...

Was echt prachtig om te zien
En hier een mama die 'stuk ging' en het vooral heel erg zou vinden om kinderen zo ongelukkig en verdrietig te zien en daar niets ana te kunnen doen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_70760530
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70760539
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef Shitney het volgende:
Veel onzin
En ja ik lach je uit
Noot noot.
pi_70760557
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:

Vind het moeilijk om te zeggen: Mijn gedachten gaan uit naar de familie van MJ, want dat zou ik dan niet menen.
Ik krijg echt zulke walgneigingen als ik die vader zie...
En bij Janet krijg ik meestal alleen maar medelijden, zelfde als bij Michael eigenlijk.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_70760560
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
pi_70760565
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef yavanna het volgende:

[..]

En hier een mama die 'stuk ging' en het vooral heel erg zou vinden om kinderen zo ongelukkig en verdrietig te zien en daar niets ana te kunnen doen.
Inderdaad

Brrrr.. wil er niet aan denken eigenlijk

Next subject please!
pi_70760567
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Zoiets kun je toch niet faken..

Ik heb er in ieder geval een brok in mijn keel van. Brr.
Als actrice zijnde wel Maar ik geloofde haar ook hoor.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')