quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar mods kunnen de edit history zien als ik mij niet vergis.
Het hangt wel enigszins van het topic af en van de TS maar de standaard "TS kan er niet mee omgaan" heeft z'n langste tijd wel gehad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Hier nog een keer, wat zijn de mods van plan te gaan doen tegen het eeuwige TSbashen. Het blijft mateloos populair in KLB, en zeer ergerlijk. Een in potentie goed topic wordt onderuit gemaaid door iemand die stoer wil doen door TS af te zeiken. Zonde.
Maar TS bashen om typo's, een beschrijving van een fail in de ogen van de kutuser, of om een foto in zijn fobo, om maar een paar voorbeelden te noemen, is een stuk populairder.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het hangt wel enigszins van het topic af en van de TS maar de standaard "TS kan er niet mee omgaan" heeft z'n langste tijd wel gehad.
Oooh ja, want ontopic posten is de norm in het KLB van vandaag. Schei toch uit, man.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
broodjeswinkels in tilburg zijn nu eenmaal erg offtopic, moet je zelf ook wel snappen
en verder heb je n boel achterlijke posts, steek je hand eens in eigen boezem zou ik zeggen
ts heeft ze zelf weggehaald, moet je ze niet alsnog gaan plaatsen, en v&a is klb nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef wise het volgende:
2 verkeersboetes binnen 5 minuten
wat is er mis met het plaatsen van een kenteken? Vraag en aanbod staat er bijvoorbeeld vol mee
met exif wordt er een origineel teruggezet in de vorm van een verkleinde versie. En die plaatste ik. Maar ik weet genoegquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie trouwens dat ts ze niet eens geplaatst heeft ZONDER die witte balken, waarom meen je ze dan weg te moeten halen? of wat je ook gedaan hebt
wat een fotoquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:52 schreef Ascendancy het volgende:
Aangetrouwde famileleden
Mag die lelijke lul weg?![]()
En waarom moest mijn post weg? Ik vond mijn feedback best terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |