Is van de situatie afhankelijk. Ben te lui om de precieze informatie op te zoeken, maar als je binnen een x aantal meter twee keer geflitst word wordt de laagste kwijtgescholden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
omdat ?
hij is binnen 3 minuten op de foto gezet, lijkt me gevalletje heen en terugweg, tegen domme foutjes kun je niet in beroep gaan lijkt me zo
kan ik niet geen idee hoe dat moetquote:
Firefox past ze zelf aan =],quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Pas die plaatjes eens aan TS
Vervang [img] door [img=578*434].quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
kan ik niet geen idee hoe dat moet
in je dromen zeker, je kunt het nakijken of een gatso niet van slag is geweest, maar twee minuten er tussen lijkt me een gevalletje dom gelopen. kan trouwens erger, collega van me is 6 keer binnen een uur geflitstquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Is van de situatie afhankelijk. Ben te lui om de precieze informatie op te zoeken, maar als je binnen een x aantal meter twee keer geflitst word wordt de laagste kwijtgescholden.
Chronisch hardrijder dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
in je dromen zeker, je kunt het nakijken of een gatso niet van slag is geweest, maar twee minuten er tussen lijkt me een gevalletje dom gelopen. kan trouwens erger, collega van me is 6 keer binnen een uur geflitst![]()
telkens bij dezelfde controle, 3 keer heen en weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |