Is van de situatie afhankelijk. Ben te lui om de precieze informatie op te zoeken, maar als je binnen een x aantal meter twee keer geflitst word wordt de laagste kwijtgescholden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
omdat ?
hij is binnen 3 minuten op de foto gezet, lijkt me gevalletje heen en terugweg, tegen domme foutjes kun je niet in beroep gaan lijkt me zo
kan ik niet geen idee hoe dat moetquote:
Firefox past ze zelf aan =],quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Pas die plaatjes eens aan TS
Vervang [img] door [img=578*434].quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
kan ik niet geen idee hoe dat moet
in je dromen zeker, je kunt het nakijken of een gatso niet van slag is geweest, maar twee minuten er tussen lijkt me een gevalletje dom gelopen. kan trouwens erger, collega van me is 6 keer binnen een uur geflitstquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Is van de situatie afhankelijk. Ben te lui om de precieze informatie op te zoeken, maar als je binnen een x aantal meter twee keer geflitst word wordt de laagste kwijtgescholden.
Chronisch hardrijder dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
in je dromen zeker, je kunt het nakijken of een gatso niet van slag is geweest, maar twee minuten er tussen lijkt me een gevalletje dom gelopen. kan trouwens erger, collega van me is 6 keer binnen een uur geflitst![]()
telkens bij dezelfde controle, 3 keer heen en weer
Whehe weet je hoe sloom 50 is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Rij dan ook gewoon niet te hard, josti die je bent.
maar krijgt geen gelijk..quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Hiertegen kan je in beroep gaan, TS.
Jaja jij hebt ook alles meegemaakt..quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:02 schreef Petje46 het volgende:
heb ik ooit ook eens gehad en aangevochten, en verloren, dit kunnen controles zijn speciaal voor motoren omdat die alleen van achter geflits kunne worden dus dat word Dokken
Dat geloof ik graag... heeft zijn boete gemiddelde voor de komende 3 jaar in een uurtje bij elkaar geredenquote:
Je hebt een modem?quote:
Aka inbel.quote:
Wat niet? Dat je in Waddinxveen bent geflitst?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
he lulhannes niet iedereen hoefde dat dus te zien
Had ook nix prive neergezet en was net mn quotte aan het editten omdat ik dat hij het plaatje verwijdert hadquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Geen privegegevens. Lui die dat wel doen krijgen een ban.
Users op FOK! bivakkeren hier anoniem en willen dit zo houden. Dus ook geen voornamen etc etc. Als de TS dat wel wil, post hij ze zelf wel. En je kan meer met een voornaam dan je denkt. Dat hebben ze op FOK! wel bewezen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef defabiman het volgende:
Jeez je bent wel vlot bio
maar een voornaam valt toch nauwelijks onder prive gegevens te plakken
Snap ubberhaupt niet dat je hier loopt te janken dat je 2x geflitst bent.quote:
Wow, jij wint races daarmeequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef Noway666 het volgende:
Je auto trekt ook langzaam op 1km/h per minuut.![]()
Ben ik blij dat die van mij binnen 12 seconden op de 100 km/h zit.
Snap überhaupt niet dat je je laat flitsen... overdag staan ze zowat op elke hoek en jij denkt dat een Daihatsu niet geflitst wordt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:12 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Snap ubberhaupt niet dat je hier loopt te janken dat je 2x geflitst bent.
Nieuwe videokaart fixen of drivers updaten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:11 schreef Billary het volgende:
[..]
Het laden gaat wel snel maar het scrollen gaat traag.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef SadKingBilly het volgende:
De klacht lijkt mij ook duidelijk. Je bent een onverwantwoordelijk figuur dat graag even wil opscheppen over zijn domheid. En die boetes (vooral de tweede) hadden van mij wel een paar honderd euro hoger gemogen.
en ja, ik rijd ook wel eens te hard - hoewel aanzienlijk minder sinds ik vader ben - maar als ik dan een boete krijg betaal ik die gewoon zonder er als een klein kind over te grienen.
En dan durven ze daar soms ook nog mobiele controles in te zettenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
als je in nijmegen vanaf het keizerkarelplein naar het takenhofplein had gereden (ook 5 minuten werk) had je 4 boetes gehad, het kan nog erger dus
controles speciaal voor motorenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:02 schreef Petje46 het volgende:
heb ik ooit ook eens gehad en aangevochten, en verloren, dit kunnen controles zijn speciaal voor motoren omdat die alleen van achter geflits kunne worden dus dat word Dokken
tnxquote:
En jij bent die azijnzeiker die altijd in een hoekje staat op de verjaardagen omdat hij iedereen toch maar kut vindquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef SadKingBilly het volgende:
De klacht lijkt mij ook duidelijk. Je bent een onverwantwoordelijk figuur dat graag even wil opscheppen over zijn domheid. En die boetes (vooral de tweede) hadden van mij wel een paar honderd euro hoger gemogen.
en ja, ik rijd ook wel eens te hard - hoewel aanzienlijk minder sinds ik vader ben - maar als ik dan een boete krijg betaal ik die gewoon zonder er als een klein kind over te grienen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:59 schreef CamelNLD het volgende:
Wees een kerel en betaal de boetes; jij rijdt 2x te hard ;jje bent 2x gepakt je hebt jezelf 2x genaaid. Daartegenover blijft het wel 2x kut en 2x geldklopperij
Niet in die Daihatsu van hem; die trekt boetes aan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:53 schreef 3keernix het volgende:
[..]
TS moet anders oook gewoon geen auto meer rijden
Nee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Hiertegen kan je in beroep gaan, TS.
Je kunt er wel tegen in beroep gaan maar je wint het toch niet en betalen moet je in de eerste instantie toch.quote:
In Nederland wordt altijd vanachter geflitst simpelequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:02 schreef Petje46 het volgende:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat in Nederland inmiddels ook van voren wordt gefotografeerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
In Nederland wordt altijd vanachter geflitst simpele. In Duitsland flitsen ze van voren.
Dat zijn die nieuwe kasten inderdaad die op termijn alle oude echte flitskasten gaan vervangen. Das wel kut want dan kun je 's nachts niet achter zo'n duitser blijven plakken met 180 en op tijd in de remmen gaan odmat je een flits ziet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat in Nederland inmiddels ook van voren wordt gefotografeerd. Geen flits te zien, dus het zal wel met infrarood of een ander geintje werken.
En daar hebben we de moraalridder die als een burgerlijk schaap elke flauwekulbelasting zoals deze snelheidsbelasting over zich heen laat komen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef SadKingBilly het volgende:
Je HOEFT niet iemand in te halen die rond de maximumsnelheid rijdt. Dat snap je toch hopelijk wel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:16 schreef Pritt het volgende:
Wat zijn die boetes weer flink omhoog gegaan.
Stelletje duitsers, soms moet je ietsjes harder om iemand even effectief in te halen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef wise het volgende:
Overschrijding van de maximum snelheid in de bebouwde kom
Vroemvroem *flatsj*!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Met zulke snelheden door de bebouwde komje had wel iemand kunnen doodrijden.
Dan heb je wel heel erg pech gehad. In 30-zones wordt al niet veel gecontroleerd, en al helemaal niet als het er uit ziet als een weg waar je 50 mag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:40 schreef Palomar het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad. Even iets wegbrengen. Op de heenweg geflitst en 5 minuten later op de terugweg weerDacht ook nog es dat het een 50km-weg was terwijl het 30 was, dus 2 fikse boetes. Wilde er nog bezwaar tegen maken, maar leek me uiteindelijk vrij kansloos.
Pff, als je vanaf Oss komt en Nijmegen inrijdt bij afslag Wijchen en zulks kom je wel 10/20 flitspalen tegen in een kilometer of anderhalf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
als je in nijmegen vanaf het keizerkarelplein naar het takenhofplein had gereden (ook 5 minuten werk) had je 4 boetes gehad, het kan nog erger dus
waren dit vaste palen of gewone controles eigelijk ?
En een hoedje van aluminiumfolie opzetten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef ouderejongere het volgende:
Volgende keer haarlak op je kentekenplaat spuiten.
Dacht ik idd ook, maar wel dus... Stond later overigens nog een artikel in de lokale krant over die flitsactie, omdat veel mensen geflitst waren omdat ze dachten dat het 50 was. Zie je steeds vaker tegenwoordig dat een overzichtelijke, brede weg zonder verder duidelijke aanpassingen opeens van 50 naar 30 gaat. Dat is lekker cashen als je er eens een flitsauto neerzetquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel erg pech gehad. In 30-zones wordt al niet veel gecontroleerd, en al helemaal niet als het er uit ziet als een weg waar je 50 mag.
Als de gemeten snelheid 59 is, dan moet op je teller minimaal 62 gestaan hebben, toch wordt je maar voor 56 aangeslagen, wat heel netjes is van de politie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef WcPot het volgende:
Ik had er laatst ook nog één![]()
[ link | afbeelding ]
Of TS reed op een weg waar meerdere flitspalen langs de weg staan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
omdat ?
hij is binnen 3 minuten op de foto gezet, lijkt me gevalletje heen en terugweg, tegen domme foutjes kun je niet in beroep gaan lijkt me zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |