quote:Op maandag 20 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan Mod je daarop, daarvoor ben je aangesteld. Met zo'n excuus een topic sluiten is gewoonweg laf en belachelijk.
Mijn insteek was het niet om een bashtopic van te maken, zie ook: Opleiding tot Bakker Bart
lol. weet je. ik zit me eigenlijk te bemoeien met een onderwerp waar ik a. niets van afweet b. eigenlijk helemaal geen deelgenoot van wil uitmaken. c. gewoon ff wil treiteren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, zo zien de users het idd. Wij niet.
Je kan wel doordrammen, maar ik denk dat swarma hier niet is. Wilde gok!quote:
Hij reageert hier, zet slotjes e.d. maar in discussie gaan wil hij niet. Ik vind het nog steeds een onterecht slotje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan wel doordrammen, maar ik denk dat swarma hier niet is. Wilde gok!
Of moet ik er iets mee ofzo?
We, dus ook hij gaat met iedereen in discussie als men daar om vraagt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hij reageert hier, zet slotjes e.d. maar in discussie gaan wil hij niet. Ik vind het nog steeds een onterecht slotje.
Waarbij je bewust of onbewust afgeeft op lui met een laag voorhoofd.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
2 jaar naar school om brood te leren afbakken en een kassa te bedienen. Volgens mij leren mongolen dat nog sneller.
Ik hou ook van jou. Jewaids.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef Biefstuk het volgende:
Biogarde is terug van de wc en gelijk sluiten er tig topics
Waarom zie ik dan al dagen geen reactie, terwijl hij hier wel is?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We, dus ook hij gaat met iedereen in discussie als men daar om vraagt.
Heropenen. Ik snap serieus echt niet dat het topic dicht is. Om hem dicht te gooien om alleen die zin slaat ook nergens op. Ik sta nog steeds achter die zin namelijk.quote:Maar goed, ik sta wel achter swarma z'n beslissing. Zeker omdat:
[..]
Waarbij je bewust of onbewust afgeeft op lui met een laag voorhoofd.
Ook al zitten ze je een klein beetje te voeden.
En nu poog je het wel algemeen te houden, maar zo komt het bij mij niet over. En je hebt helaas een naamDat zie je ook terug in de reacties. Dus wat gaan we doen?
Heropenen en bij een wanklank mogen we je voor je ballen schoppen? Of dicht houden?
Dan heeft ie er even geen zin in. Heb ik ook weleens.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan al dagen geen reactie, terwijl hij hier wel is?
[..]
Heropenen. Ik snap serieus echt niet dat het topic dicht is. Om hem dicht te gooien om alleen die zin slaat ook nergens op. Ik sta nog steeds achter die zin namelijk.
En ik probeer het zeker algemeen te houden. Je kunt van mij geen enkele post op dit forum vinden waarbij ik afgeef op MAVO/MBO/HBO e.d. Met dat soort kutdiscussies bemoei ik mij niet.
briljante beslissing, had je gister ook mogen doen. kom op! een beetje leven in de klb brouwerij. klb is gewoon de kritische, keiharde onz. en dat moet het blijven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan heeft ie er even geen zin in. Heb ik ook weleens.
Maar goed, ik schoon je topic op en geef 'm een 2e kans. Momentje.
Doodsverwensing..quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:53 schreef kikoooooo het volgende:
Je bent goed irritant bezig. Ga eens dood.
Prima topic nu!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:12 schreef Frank-NL het volgende:
Overspannen afgekeurde man
Zwaar kansloos dit
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:52 schreef Nacalon het volgende:
dutchbodybuilding.com Je mag toch best over een ander forum klagen?
Wat mij betreft wel. Wat was de context?quote:
Handmatig he, ik heb niet zo'n mass delete die FA's wel hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:10 schreef Nikmans het volgende:
Wowowow heb je nu echt 100+ reacties zitten deleten?
Props voor de mod met de vlugge handjes!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Handmatig he, ik heb niet zo'n mass delete die FA's wel hebben
Dat er geobsedeerde mensen op dat forum zitten die doping gebruik normaal vindenquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Wat was de context?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |