Ik zal het mee naar achteren nemenquote:
SMS dienstenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef Hetiszover het volgende:
Bio, kan deze meneer even ophouden met het posten van hinderlijk plaatjes en het trollen?
Een grapje is leuk, twee grapjes ook, maar drie niet meer.
Christenen: ACHTERBAKS VOLK
2 postings boven jou al gemeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:18 schreef sinadO het volgende:
Imbackbitches, die kutuser, heeft topicdiarree en is een kloon van de gebande phpmystyle.
Wauw. Dan ben ik de tweede. Echt, super.quote:
Yes. Geef ze altijd aan mezelf.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:10 schreef Biels het volgende:
Krijgt bio nu ook een note voor zijn doodsverwensing?
Nee, deze was meer dan terecht.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:10 schreef Biels het volgende:
Krijgt bio nu ook een note voor zijn doodsverwensing?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:09 schreef Juup© het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/261247
Doet niets anders dan bagger plaatsen.
Nee.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Van wie is hij nou de kloon, ik wil het weten,, het is Phpmystyle eh ?
Oh ja dat kan ook idd. PHP ontkent in elk geval in alle toonaarden.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:52 schreef Nikmans het volgende:
Lil.Q94 heeft heimwee gekregen naar FOK! waarschijnlijk
Wil je er een discussie over voeren danquote:Op zondag 12 juli 2009 15:02 schreef blckbb het volgende:
www.zoujijhaargeven.nl
Mijn topique, wat doe je?
OK, ik snapquote:Op zondag 12 juli 2009 15:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wil je er een discussie over voeren danStraks kom ik alle topics weer die link incl. bagger tegen.
Leuk dat je het even kwam melden, maar dat moet het bij blijven.
Tevens een paar pareltjes van voorgenoemde big-punquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:47 schreef TimKuik het volgende:
Mensen die denken dat Hardcore racistisch is
Waarom ging deze nou dicht..
Heb hem achter doorgegeven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef Nikmans het volgende:
Zwarte Cross
Big-Pun is een irritante relkloon met 29 posts
http://forum.fok.nl/user/history/262811
Ik gooi 'm gelijk open!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:57 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die kliko zeggen
Doe es open, dat was een terechte klacht ! En dan sluiten en toch alsnog nog een bietje verder zitten lullen eh, tering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |