Ja, man. Standaard de moederneukende justitie naar de tiefus slaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:15 schreef Meddo het volgende:
Op dance feesten keert iedereen zich tegen de politie
Praat geen poepquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
1 beveilger raakte in paniek en deed iets doms, voor de rest is er 2 dagen lang geen enkel incidentje geweest.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:15 schreef Meddo het volgende:
Op dance feesten keert iedereen zich tegen de politie, op de zwarte cross helpt men elkaar gewoon.
http://www.dumpert.nl/med(...)de_zwarte_cross.html
En:
[ afbeelding ]
Ok, ik verwoordde het niet helemaal goed. Maar 50 aanhoudingen heb je op Lowlands ook wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef Stockton het volgende:
[..]
Praat geen poep
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=7486
Dat kun je op een ander festival/feest waar geen Mooi Wark optreedt ook wel. Overigens heb ik niet het idee dat ze ZC bulkt van het vrouwelijk schoon.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:59 schreef Michielos het volgende:
ZC, een samenscholing van het LTS, VMBO basis en agrarische opleidingen.
Ikzelf zou er nooit heengaan, maar ik kan me voorstellen dat mensen het leuk vinden om eens een weekend lang ongegeneerd te zuipen en te batsen
Dan vertrekken al die boeren naar een ander festival. Het gaat er zich juist om dat zij een plek hebben om zich eens lekker uit te leven. De meeste van dit soort lieden werkt zich elke dag kapot. Een verzetje is voor hun dan zeer aangenaam.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat kun je op een ander festival/feest waar geen Mooi Wark optreedt ook wel.
Idd, daarom moet dit ook blijven. Straks komen die mensen nog naar andere festivals.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan vertrekken al die boeren naar een ander festival. Het gaat er zich juist om dat zij een plek hebben om zich eens lekker uit te leven. De meeste van dit soort lieden werkt zich elke dag kapot. Een verzetje is voor hun dan zeer aangenaam.
en dan klaag jij erover?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, daarom moet dit ook blijven. Straks komen die mensen nog naar andere festivals.Nu hou je ze mooi bij elkaar.
Inderdaad. prijs je gelukkig dat je niet lekker met hun samen door de modder aan het rollen bentquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou ik er blij mee moeten zijn als je het zo bekijkt.
YESSIRquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Die moddergevechten zie je ook op Sziget, is dat nu ook kansloos?
ROWWEN HÈZEquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:14 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben zelf een keer übersceptisch naar een Rowwen Hèze optreden geweest en dat was geweldigIedereen stomdronken maar zo übergezellig, nergens mee te vergelijken
![]()
Oki.quote:
Niet iedereen bestudeert hier mannelijke ondergemodderde oksels.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:27 schreef ehqo het volgende:
Waarom heeft niemand het over de penis onder de oksel van die vent links op de onderste foto?
[ afbeelding ]
Non-erect, besneden en hangend over zijn rechter (voor toeschouwers de linker) bal. Prijkend uit de kruin van zijn okselhaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |