Ah okee. Tof!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet een hele slipcursus maar een aantal onderdelen ervan. Geen idee of ik het zou kunnen toepassen, eigenlijkEcht auto rijden kan ik natuurlijk al
Ik hoop ook weer eens in een slip te komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een volledige slipcursus gedaan, en ik denk dat ik onbewust er wat aan gehad hebt. ben een keer in een slip geraakt en er ook weer uit gekomen
Ik wil best commentaar gevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Tof!
Ik niet, hoop ooit eens een vriendje te krijgen die bereid is mij achter het stuur te laten zitten en commentaar te leveren.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoop ook weer eens in een slip te komen
*badoem-tsh*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoop ook weer eens in een slip te komen
Ik heb het geleerd van mijn ex. Het rijden, het commentaar geven en als klap op de vuurpijl het schelden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef Ofresca het volgende:
Ah okee. Tof!
Ik niet, hoop ooit eens een vriendje te krijgen die bereid is mij achter het stuur te laten zitten en commentaar te leveren.
De uitnodiging staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Tof!
quote:
Leuk! Ik heb dat gedaan tijdens mijn rijlessenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb nog een slipcursus tegoed van mijn verjaardag!
Frustraties jegens medeweggebruikers moet je niet onder autostoelen of -banken stekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb het geleerd van mijn ex. Het rijden, het commentaar geven en als klap op de vuurpijl het schelden.
Kijk, dat is kei goed van jou!quote:
was dat een bewuste slipcursus, of ongewild?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb dat gedaan tijdens mijn rijlessen(of naja, aan het einde dan, haha)
Mijn huis is morgen aan de beurt. Eindelijk eens dat tweepersoons bed eruit gooien.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd van mijn ex. Het rijden, het commentaar geven en als klap op de vuurpijl het schelden.
Ik ben ook echt trots op mezelfquote:
Handig. Zijn die mannen toch nog ergens goed voor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat rijd jij dan?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
Mijn huis is morgen aan de beurt. Eindelijk eens dat tweepersoons bed eruit gooien.
Goed zo! Wij kunnen ook best in een eenpersoonsbedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn huis is morgen aan de beurt. Eindelijk eens dat tweepersoons bed eruit gooien.
Zo te horen mag dat ook wel.quote:
Je bent gekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Deze sowieso. Damn, ik mis 'mquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef Ofresca het volgende:
Handig. Zijn die mannen toch nog ergens goed voor!
Qua type auto?quote:
Hihi. Ik zou inderdaad niet met de rekeningen opnieuw beginnen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook echt trots op mezelfRekening betaald (geen enkele meer in huis voor het eerst sinds 1,5 jaar
), auto opgeruimd. Morgen de badkamer schoonmaken en dan kan ik weer overnieuw beginnen
Alleen met schoonmaken niet met de rekeningen, hoop ik
Lekker gewerkt?
quote:
Nouja, het was wel mijn bed. Maar ik krijg een huisgenote en dan heb ik wat meer ruimte nodig in mijn slaapkamer om er echt mijn kamertje van te maken, met bureau enzo.quote:
Aaah, wat leefruimte in je kamer, nu je het niet meer nodig hebt in bedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nouja, het was wel mijn bed. Maar ik krijg een huisgenote en dan heb ik wat meer ruimte nodig in mijn slaapkamer om er echt mijn kamertje van te maken, met bureau enzo.
Dus komt het eenpersoonsbed er weer in.
Ben ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
Hihi. Ik zou inderdaad niet met de rekeningen opnieuw beginnen!
Maar damn! Kei goed van je meis!![]()
Daar MOET je trots op zijn!
Het was een hele heftige dienst... Dus mijn hoofd zit even vol.
En mijn afstandsbediening werkt niet meer goed; de 0 1 2 willen niet
Aaah dat snap ik wel ja. Al zou ik mijn tweepersoonsbed echt niet snel meer opgevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Sinceria het volgende:
Nouja, het was wel mijn bed. Maar ik krijg een huisgenote en dan heb ik wat meer ruimte nodig in mijn slaapkamer om er echt mijn kamertje van te maken, met bureau enzo.
Dus komt het eenpersoonsbed er weer in.
Mijn tweepersoonsbed gaat ook mijn kamer niet meer uit hoor, het ligt heerlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah dat snap ik wel ja. Al zou ik mijn tweepersoonsbed echt niet snel meer opgeven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ja inderdaad. Mijn huisgenote en ik hebben straks beiden een eigen kamer en dan een gedeelde huiskamer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Aaah, wat leefruimte in je kamer, nu je het niet meer nodig hebt in bed
Heel verstandig. en het sluit toch ook een periode af, denk ik!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mijn huisgenote en ik hebben straks beiden een eigen kamer en dan een gedeelde huiskamer.
Voorlopig heb ik dat tweepersoonsbed toch niet echt nodig, dus.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mijn tweepersoonsbed gaat ook mijn kamer niet meer uit hoor, het ligt heerlijk!En anders heb je nog een lekker matrasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jup!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En anders heb je nog een lekker matras
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mijn tweepersoonsbed gaat ook mijn kamer niet meer uit hoor, het ligt heerlijk!Beter een 1.40 bed lig je dichter bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Per 1 augustus komt ze hier wonen. Gelukkig is het wel een goede vriendin, dat scheelt alweerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah dat snap ik wel ja. Al zou ik mijn tweepersoonsbed echt niet snel meer opgeven![]()
Maar je hebt dus iemand zo gek gekregen? () Tof!
Per wanneer?
Dat ook ja, zeer zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heel verstandig. en het sluit toch ook een periode af, denk ik!
Waar is hier?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Per 1 augustus komt ze hier wonen. Gelukkig is het wel een goede vriendin, dat scheelt alweer
1.60 en 2.20 langquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter een 1.40 bed lig je dichter bij elkaar
ja jaquote:
Of een waterbedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
1.60 en 2.20 langheerlijk hoor. En altijd de mogelijkheid om tegen elkaar te kruipen
"liefje, deze kant van het bed ligt scheef, ik kom even bij jou"
Hier is in mijn huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |