Kweet ut echt niet. En dan denk je van laat ik maar wat afstand houden en gewoon me werk doen. Blijkt het dat ze naar mijn afdeling wil en getraind wil worden. Ze had vrije keuze uit 3 mensen van Tech. Maar nee ik moest het weer zijn, omdat ik klaarblijkelijk alles schijn te weten. (Geen idee waar ze het over heeft)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik krijg bijna de neiging om te zeggen: she's just not that into you.. maar ik durf niet
Pas maar op je weet nooit wat voor verassingen ik in petto hebquote:
Leuk hoor, KF.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:44 schreef KudFokker het volgende:
Het maakt me serieus wel weer vet jong zo
[ afbeelding ]
Ach, we zijn wel wat gewend van je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef KudFokker het volgende:
Ja sorry voor foto zonder shirtkwam net onder de douche om alles even weg te spoelen
Weet niet of het speciaal met jou te maken heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:47 schreef Sifon het volgende:
Kweet ut echt niet. En dan denk je van laat ik maar wat afstand houden en gewoon me werk doen. Blijkt het dat ze naar mijn afdeling wil en getraind wil worden. Ze had vrije keuze uit 3 mensen van Tech. Maar nee ik moest het weer zijn, omdat ik klaarblijkelijk alles schijn te weten. (Geen idee waar ze het over heeft)
[..]
Volgende zet is toch aan haar kant en ik ga gewoon lekker door met levenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet niet of het speciaal met jou te maken heeft.
Maar ze kent jou en ze vindt je aardig, dus waarom zou ze niet door jou getraint willen worden
Nou...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:54 schreef Sifon het volgende:
[..]
Volgende zet is toch aan haar kant en ik ga gewoon lekker door met leven
Ik ga niet bij iemand stil blijven staan. Dan maar een nieuwe goede vriendin erbij. Kan je net zo veel lol mee hebben en lachen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Gelukkig ben ik niet een of andere dikzak die een foto zonder shirt gaat maken
Ik had net tijdens het rondje lopen nog wat bizars !
Toen ik door het parkje liep zag ik 5 jochies van rond de 15/16 jaar brood gooien naar de eenden, wanneer ze dichterbij kwamen om het brood te eten begonnen ze stenen op ze te gooien !
Ik ben totaal geen dierenvriend, maar daar kan ik echt niet tegen...
Dus ik liep er op af en vroeg of ze er mee wilde stoppen omdat het niet kon volgens mij...
Toen zei zo'n tyfus jong "of ander ?"
Dus ik zeg "of anders bel ik de politie"
Dus ze beloven te stoppen en ik bedank ze....
Ik loop weer weg, gooit zo'n ^%&$^^&$) joch in een keer een steen tegen m'n achterhoofd... !!!![]()
![]()
Dus ik werd kwaad en liep weer terug en vroeg wie het was...
De matennaaiers wijste het desbetreffende jochie nog aan ook
Ik loop naar hem toe en pak hem bij zijn shirt en duw hem tegen de brug aan waar ze hem 'aan het chillen waren'
Ik zeg "als je dat nog 1 keer doet! "
Wat doet dat tyfus jong: hij geeft me een trap tegen m'n schenen aan !
Behoorlijk hard ook nog, dus toen ging er een knopje omen ik werd wit heet
Het eerste wat in me op kwam was hem een knietje geven, wat ik dus ook deed
Het gozertje zakte in elkaar en begon te schreeuwen maar deed niks meer...
Die andere deden ook niks meer, nja dreigen dat ik problemen had en blabla, maar gewoon weggelopen zonder gezeik
Heb nu al een ziekelijke blauwe plek op m'n scheen...
Was ik weer eens dubbelzinnig bezig?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
Gelukkig ben ik niet een of andere dikzak die een foto zonder shirt gaat maken
Ik had net tijdens het rondje lopen nog wat bizars !
Toen ik door het parkje liep zag ik 5 jochies van rond de 15/16 jaar brood gooien naar de eenden, wanneer ze dichterbij kwamen om het brood te eten begonnen ze stenen op ze te gooien !
Ik ben totaal geen dierenvriend, maar daar kan ik echt niet tegen...
Dus ik liep er op af en vroeg of ze er mee wilde stoppen omdat het niet kon volgens mij...
Toen zei zo'n tyfus jong "of ander ?"
Dus ik zeg "of anders bel ik de politie"
Dus ze beloven te stoppen en ik bedank ze....
Ik loop weer weg, gooit zo'n ^%&$^^&$) joch in een keer een steen tegen m'n achterhoofd... !!!![]()
![]()
Dus ik werd kwaad en liep weer terug en vroeg wie het was...
De matennaaiers wijste het desbetreffende jochie nog aan ook
Ik loop naar hem toe en pak hem bij zijn shirt en duw hem tegen de brug aan waar ze hem 'aan het chillen waren'
Ik zeg "als je dat nog 1 keer doet! "
Wat doet dat tyfus jong: hij geeft me een trap tegen m'n schenen aan !
Behoorlijk hard ook nog, dus toen ging er een knopje omen ik werd wit heet
Het eerste wat in me op kwam was hem een knietje geven, wat ik dus ook deed
Het gozertje zakte in elkaar en begon te schreeuwen maar deed niks meer...
Die andere deden ook niks meer, nja dreigen dat ik problemen had en blabla, maar gewoon weggelopen zonder gezeik
Heb nu al een ziekelijke blauwe plek op m'n scheen...
Waar zit je, Utrecht of zo? toch nog een voordeel van in een dorp wonenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik vertelde het verhaal aan m'n ouders...
Meteen weer gezeik "ja straks heb je een mes in je ribben of een strafblad !! "
Kom op, dit kan je toch niet laten gebeuren?!
Wel ballen dat je er op af stapte en wat van zei.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Het kan wel zo lang je maar geen contact met elkaar hebt tijdens het werken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:35 schreef Sinceria het volgende:
Topickill.
Stelling dan maar:
Een relatie op je werkplek is niet handig.
Baasmovequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel ballen dat je er op af stapte en wat van zei.
Hmm normaal heb ik echt niet zo'n grote bek hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wel ballen dat je er op af stapte en wat van zei.
Heel slim bekekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:54 schreef Sifon het volgende:
[..]
Volgende zet is toch aan haar kant en ik ga gewoon lekker door met leven
Ik ga niet bij iemand stil blijven staan. Dan maar een nieuwe goede vriendin erbij. Kan je net zo veel lol mee hebben en lachen
Ik werk in Utrecht, maar woon in Hoorn waar dit ook gebeurde...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Waar zit je, Utrecht of zo? toch nog een voordeel van in een dorp wonen
Je ouders hebben gelijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
En daar heb jij nooit bij gehoord? Die jongeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik werk in Utrecht, maar woon in Hoorn waar dit ook gebeurde...
Nja in dat park zit altijd veel van dat petjes dragende / scooterrijdende hangjeugd hoor
ik niet iigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar heb jij nooit bij gehoord? Die jongeren.
Ik heb wel een scooter gehad jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar heb jij nooit bij gehoord? Die jongeren.
Ik ook niet.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb wel een scooter gehad jamaar dat was omdat ik bij een website werkte die scootermeetings organiseerde en een eigen winkel + magazine had en ik het leuk vond om te sleutelen
Niet om er stoer mee te gaan hangen enzo...
Ik zat rond m'n 16e liever met vrienden bij elkaar dan thuis in een parkje te hangen en voorbijgangers lastig te vallen ja
Ja en met zo'n instelling zal de wereld nooit veranderen en zal het tuig de overhand blijven houden ja !!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je ouders hebben gelijk.Volgende keer loopt het niet zo goed af.
Daar willen we foto's van zien, toch singlesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Wel een tijdje gabber geweest
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en met zo'n instelling zal de wereld nooit veranderen en zal het tuig de overhand blijven houden ja !!
Als jij zoiets ziet gebeuren Tijn, heb jij dan niet later een schuldgevoel dat je er iets van had moeten zeggen ?
Zijn geen foto's vanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar willen we foto's van zien, toch singles?!
neuhquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar willen we foto's van zien, toch singles?!
Valt me wel op dat ik uit die hele periode eigenlijk geen foto's of wat dan ook hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:14 schreef erikje14 het volgende:
[..]
neuh
ik heb nooit meegedaan aan dat soort dingen, maar goed ik heb m'n hele middelbare school periode werkend op de td van een computerwinkel doorgebracht
Je moet wat om te voorkomen dat de paar hersencellen die je hebt er ook nog uitvallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef KudFokker het volgende:
van dat petjes dragende
Foto's van mij vind ik eigenlijk altijd lelijk en kan er eigenlijk niet naar kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:15 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ik uit die hele periode eigenlijk geen foto's of wat dan ook hebPas geleden bij een maat van me nog wat videobandjes uit zijn jeugd zitten digitaliseren, toch wel leuk om dat allemaal te zien.
Wat is er mis met die subcultuur? Of subculturen in het algemeen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:16 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik skateboarde tijdens de middelbare school
Ook geen foto's van gelukkigachterlijke subculteren
ik vind het zelf meestal groepjes die ontstaan door kudde gedrag....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met die subcultuur? Of subculturen in het algemeen?
Of door kuddeontwijkendgedrag.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ik vind het zelf meestal groepjes die ontstaan door kudde gedrag....
Ik heb nu ook geen zin in een discussie, maar dat is hoe ik het zie.
Ja, dat heb je vaak met die zogenaamde 'gothics' & 'emo's'quote:
Springen we met zijn allen in de slootquote:
Kudde gedrag is mens eigen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ik vind het zelf meestal groepjes die ontstaan door kudde gedrag....
Ik heb nu ook geen zin in een discussie, maar dat is hoe ik het zie.
Daarom maakt het eigenlijk ook geen reet uit. Nonconforme groepsvorming bestaat eigenlijk niet.quote:
Hmm ik zou gaan voor de optie slapenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daarom maakt het eigenlijk ook geen reet uit. Nonconforme groepsvorming bestaat eigenlijk niet.
Nou, bier zuipen of nog wat ArmA 2 spelen? Wat zeggen de singles?
En tot welke stroming hoor jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vaak met die zogenaamde 'gothics' & 'emo's'
Die willen anders zijn dan de rest en lopen daarom lopen ze maar met een andere grote stroming mee
Ik ben geloof ik best casualquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En tot welke stroming hoor jij?
Er is trouwens niks mis met gothics & emo's.
Sommige gothics zijn
Arma 2 zit nog in de post van play.com en bier lust ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daarom maakt het eigenlijk ook geen reet uit. Nonconforme groepsvorming bestaat eigenlijk niet.
Ze hebben vaak ook geen probleem met keihard ketsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En tot welke stroming hoor jij?
Er is trouwens niks mis met gothics & emo's.
Sommige gothics zijn
Bier zuipenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
erhmquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef ObviousClone het volgende:
Iedereen loopt uiteindelijk wel met een stroming mee, anders ben je vriendloos en intens ongelukkig.
Met bier zuipen bedoel ik de kroeg in duiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Arma 2 zit nog in de post van play.com en bier lust ik niet
Hokjes en bij groepen willen horen, allemaal human naturequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef ObviousClone het volgende:
Iedereen loopt uiteindelijk wel met een stroming mee, anders ben je vriendloos en intens ongelukkig.
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik best casual
Edit: ook best saai trouwens
Nog niks van gemerktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ze hebben vaak ook geen probleem met keihard ketsen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hokjes en bij groepen willen horen, allemaal human nature
Nee. Het is wel volle maan dus wie weet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Hoi! Nog geneukt?
Onee wacht....dat klopt niet![]()
Ik wilde wel maar zij nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Hoi! Nog geneukt?
Onee wacht....dat klopt niet![]()
Mjah, ik ben ook saai, maar we waren al gekoppeld vanmiddagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ben ook saai![]()
[..]
Nog niks van gemerkt
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, ik ben ook saai, maar we waren al gekoppeld vanmiddag
Jij en Erik. Ripley probeerde mensen die ongeveer dezelfde houding hadden te vinden. Jij en erik hebben wat overeenkomsten.quote:
Uh, ja. Aan sedan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
Lol, ben ik nog aan iemand 'gekoppeld' ?
Domme vraag, im one of a kind
Er zijn wel een aantal overeen komsten maar niet veel. Ik heb liever een vrouwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Jij en Erik. Ripley probeerde mensen die ongeveer dezelfde houding hadden te vinden. Jij en erik hebben wat overeenkomsten.
moet ook eerst betalenquote:
Een ander probleem ik moet er ook nog een vinden.quote:
Oh was het datquote:
Datquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een ander probleem ik moet er ook nog een vinden.
Oh ja, dat schiet niet op dan....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een ander probleem ik moet er ook nog een vinden.
Zo erg is het nu ook weer niet.quote:
Op dit moment nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, dat schiet niet op dan....
Maar genoeg vrouwen hier toch
Weltrustenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef KudFokker het volgende:
Het is helemaal vrouwloos hier op het moment!
Ik ga lekker slapen!
Al weer?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
Wezen borrelen met collega's, wat is het leven toch erg.
Zal ze eens roepen danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment niet![]()
Ja alleen die willen mij niet![]()
Ik wou dat ik zulke collega's had.quote:
Weer collega's over uit de UK, dus even laten zien waar we normaal heen gaan enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulke collega's had.Maar waar ik nu werk zie ik dat niet gebeuren.
Die was toch al van jou?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ze eens roepen dan![]()
Oooooh Duimpje!
HIER!![]()
Op elk potje past een dekseltje ofzo?
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulke collega's had.Maar waar ik nu werk zie ik dat niet gebeuren.
Oh leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Weer collega's over uit de UK, dus even laten zien waar we normaal heen gaan enzo.
Ach ik ga nog steeds om met een aantal ex-collega'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelen
Oh, jij had het over een vrouw, niet specifiek iemandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was toch al van jou?![]()
Zou je denken? Dat wij bij elkaar passen?
En vallen daarmee niemand lastig, in tegenstelling tot diverse niet nader noemende groepjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vaak met die zogenaamde 'gothics' & 'emo's'
Die willen anders zijn dan de rest en lopen daarom lopen ze maar met een andere grote stroming mee
De Finnen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vallen daarmee niemand lastig, in tegenstelling tot diverse niet nader noemende groepjes.
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, jij had het over een vrouw, niet specifiek iemand![]()
Eh nee, dat mag niet
Hangt van de collega's af. Een bedrijf waar dat min of meer nodig is om in het team te passen past niet bij mij. Ik had al vrienden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vallen daarmee niemand lastig, in tegenstelling tot diverse niet nader noemende groepjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |