Ah okee. Tof!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet een hele slipcursus maar een aantal onderdelen ervan. Geen idee of ik het zou kunnen toepassen, eigenlijkEcht auto rijden kan ik natuurlijk al
Ik hoop ook weer eens in een slip te komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een volledige slipcursus gedaan, en ik denk dat ik onbewust er wat aan gehad hebt. ben een keer in een slip geraakt en er ook weer uit gekomen
Ik wil best commentaar gevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Tof!
Ik niet, hoop ooit eens een vriendje te krijgen die bereid is mij achter het stuur te laten zitten en commentaar te leveren.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoop ook weer eens in een slip te komen
*badoem-tsh*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoop ook weer eens in een slip te komen
Ik heb het geleerd van mijn ex. Het rijden, het commentaar geven en als klap op de vuurpijl het schelden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef Ofresca het volgende:
Ah okee. Tof!
Ik niet, hoop ooit eens een vriendje te krijgen die bereid is mij achter het stuur te laten zitten en commentaar te leveren.
De uitnodiging staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Tof!
quote:
Leuk! Ik heb dat gedaan tijdens mijn rijlessenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb nog een slipcursus tegoed van mijn verjaardag!
Frustraties jegens medeweggebruikers moet je niet onder autostoelen of -banken stekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb het geleerd van mijn ex. Het rijden, het commentaar geven en als klap op de vuurpijl het schelden.
Kijk, dat is kei goed van jou!quote:
was dat een bewuste slipcursus, of ongewild?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb dat gedaan tijdens mijn rijlessen(of naja, aan het einde dan, haha)
Mijn huis is morgen aan de beurt. Eindelijk eens dat tweepersoons bed eruit gooien.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd van mijn ex. Het rijden, het commentaar geven en als klap op de vuurpijl het schelden.
Ik ben ook echt trots op mezelfquote:
Handig. Zijn die mannen toch nog ergens goed voor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat rijd jij dan?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
Mijn huis is morgen aan de beurt. Eindelijk eens dat tweepersoons bed eruit gooien.
Goed zo! Wij kunnen ook best in een eenpersoonsbedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn huis is morgen aan de beurt. Eindelijk eens dat tweepersoons bed eruit gooien.
Zo te horen mag dat ook wel.quote:
Je bent gekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Deze sowieso. Damn, ik mis 'mquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef Ofresca het volgende:
Handig. Zijn die mannen toch nog ergens goed voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |