U heeft een goed gevoel voor plaats.quote:
Tja, iets met "The Troubles"... maar wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
U heeft een goed gevoel voor plaats.
Heel bekend incident.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:37 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tja, iets met "The Troubles"... maar wat?
Begrafenis Bobby Sands, soms?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel bekend incident.
[ afbeelding ]
Het vond wel plaats rondom een begrafenis..... Met meneer met pistool liep het heel erg fout af.quote:
Begrafenis die verstoord werd. Kan er verder niet op komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het vond wel plaats rondom een begrafenis..... Met meneer met pistool liep het heel erg fout af.
Nee, dat waren Ieren die dood gingen. Dit waren Engelse Militairen.quote:
Titel = Rang + hun lot.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Nico_S. het volgende:
Schande! Heb een meter boeken over Ierse geschiedenis gelezen, maar ik kom er niet op.
Kom op Nico ..je weet hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Nico_S. het volgende:
Schande! Heb een meter boeken over Ierse geschiedenis gelezen, maar ik kom er niet op.
quote:
Niet lot letterlijk. Maar hoe het met ze afliep.quote:
Soldiers of Death?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet lot letterlijk. Maar hoe het met ze afliep.
sergeant is niet de een na laagste rang. En dead is te algemeen. Ze zijn niet langs natuurlijke weg gegaan.quote:
Soldaat is de laagste rang.quote:
First class shotquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
sergeant is niet de een na laagste rang. En dead is te algemeen. Ze zijn niet langs natuurlijke weg gegaan.
Nope. De rang stamt uit Italië en betekend Head of a Body.quote:
quote:
quote:
quote:
Zie je wel? Shit! Dit had ik dus gewoon moeten weten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ofyles2 +1
Stand deeltje 1644
1 starla
1 qonmann
2 Ofyles2
2 mr_anonimous
1 Tanjaa
Ah een medegeinteresseerde in de Troubles. Cool!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Zie je wel? Shit! Dit had ik dus gewoon moeten weten.
Niet alleen The Troubles, maar de Ierse geschiedenis in 't algemeen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah een medegeinteresseerde in de Troubles. Cool!
Tineke Schouten?quote:
die danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:05 schreef Tanjaa het volgende:
Ali Bouali?
Ach ja, die journalist die "undercover" als Turkse gastarbeider werkte. Weet de naam niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook geen Nederlander, maar een Duitse onderzoeksjournalist c.q. spion.
Slap and Pop idd.quote:
Alleen is Mark denk ik wel een tikkie beter. Hij wordt door menig criticus als de beste slapper omschreven.quote:
Dat weet k dan weer nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen is Mark denk ik wel een tikkie beter. Hij wordt door menig criticus als de beste slapper omschreven.
Luchtvochtigheid?quote:
quote:
Mercury?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:29 schreef qonmann het volgende:
Schoolkennis die is blijven hangen, ook nog barometer ed
De opvolger van Galileo was Torricelli. Hij las de nota's van zijn voorganger, en wilde bewijzen dat het de luchtdruk was die het water omhoog bracht. Om niet met buizen van 12m hoog te werken, kreeg hij het idee om mette werken. De barometer werd in 1643 uitgevonden door Torricelli.
Wat was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |