Groeten Terug!quote:
Ja waar al zijn geld ineens was geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:21 schreef qonmann het volgende:
De Grote Verdwijntruc..oh nee dat ging om iets anders
Spanje enzo (leuke schoondochter oook)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja waar al zijn geld ineens was geloof ik.
Maartje is idd een leuke dame.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
Spanje enzo (leuke schoondochter oook)
quote:
Is die eerste een presentator van Top Gear? Naam: puntje van de tong.. Jeramy????quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Tanjaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie en wie?
Achternaam óf voornaam voldoet
Jup, allebei zelfs ^^quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Is die eerste een presentator van Top Gear? Naam: puntje van de tong.. Jeramy????
Ik krijg een Belfast gevoel...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke dramatische gebeurtenis?
[ afbeelding ]
U heeft een goed gevoel voor plaats.quote:
Tja, iets met "The Troubles"... maar wat?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
U heeft een goed gevoel voor plaats.
Heel bekend incident.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:37 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tja, iets met "The Troubles"... maar wat?
Begrafenis Bobby Sands, soms?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel bekend incident.
[ afbeelding ]
Het vond wel plaats rondom een begrafenis..... Met meneer met pistool liep het heel erg fout af.quote:
Begrafenis die verstoord werd. Kan er verder niet op komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het vond wel plaats rondom een begrafenis..... Met meneer met pistool liep het heel erg fout af.
Nee, dat waren Ieren die dood gingen. Dit waren Engelse Militairen.quote:
Titel = Rang + hun lot.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Nico_S. het volgende:
Schande! Heb een meter boeken over Ierse geschiedenis gelezen, maar ik kom er niet op.
Kom op Nico ..je weet hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:45 schreef Nico_S. het volgende:
Schande! Heb een meter boeken over Ierse geschiedenis gelezen, maar ik kom er niet op.
quote:
Niet lot letterlijk. Maar hoe het met ze afliep.quote:
Soldiers of Death?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet lot letterlijk. Maar hoe het met ze afliep.
sergeant is niet de een na laagste rang. En dead is te algemeen. Ze zijn niet langs natuurlijke weg gegaan.quote:
Soldaat is de laagste rang.quote:
First class shotquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
sergeant is niet de een na laagste rang. En dead is te algemeen. Ze zijn niet langs natuurlijke weg gegaan.
Nope. De rang stamt uit Italië en betekend Head of a Body.quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |