Kan toch gevraagd zijn door de familie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef 0100 het volgende:
Natuurlijk leuk al die optredens, maar ik had toch liever artiesten gezien die een wat persoonlijkere band hadden met MJ. Wat had bijvoorbeeld John Mayer in godsnaam met Michael?
Prince die trouwens nog geen woord anar buiten heeft gebracht over Michael, samen met Madonna waren ze toch de grote drie megasterren van de jaren 80quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nothing beats Prince. Plus die speelt daarnaast ook nog 's basgitaar als Larry Graham, drums als Sheila E, en piano als Little Richard. En hij leeft ook nog
Dit is een slechte grap mag ik hopen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Falco het volgende:
Tokio Hotel komt ook nog optreden, als ik het goed heb begrepen.
Ze zullen allemaal bij dezelfde platenmaatschappij zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef 0100 het volgende:
Natuurlijk leuk al die optredens, maar ik had toch liever artiesten gezien die een wat persoonlijkere band hadden met MJ. Wat had bijvoorbeeld John Mayer in godsnaam met Michael?
Waren volgens mij nooit vrienden en Prince lijkt mij de persoon niet om hypocriet te zeggen dat ie MJ mist. Denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Prince die trouwens nog geen woord anar buiten heeft gebracht over Michael, samen met Madonna waren ze toch de grote drie megasterren van de jaren 80
Het kan erger.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Wootism het volgende:
Ik wordt gek van dat geschreeuw!!!!!
[Mannenmodus aan]Geil.[Mannenmodus uit]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Dagonet het volgende:
Brooke houdt het niet droog.
DUDE! Blanket is z'n dochterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Blanket is nu erfgenaam, al die chicks willen m trouwen voor zn geld
Ja he, die wordt volgens mij heel mooi oud.quote:
Zolang duurt het niet meer hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Skaai het volgende:
Ik baal dat ik morgen moet werken, ik wil dit allemaal zien.
Regel "Blue Lagoon" maar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Shoombak het volgende:
WIE IS DIE CHICK? *KWIJL*
Denk ik ook niet. Hooguit als concurrent, een wedijver die hun beiden tot grotere hoogten bracht.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Waren volgens mij nooit vrienden en Prince lijkt mij de persoon niet om hypocriet te zeggen dat ie MJ mist. Denk ik.
Zeiden ze ook toen Pier Tol uitblonkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik zie de kist maar heel weinig in beeld.
http://www.mazalien.com/louis-theroux-black-supremacists.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond die Al Sharpton toch wel wat creepy hoor.
Die kindjes van MIchael.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |