Beetje griezelig als mensen die je nog nooit hebben ontmoet je zo goed kunnen inschatten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
TS is een autist die niet eens een normaal gezellig gesprek met een collega kan houden
Nee, want ik ben niet echt ad rem.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef tslh het volgende:
Zei je niet: "dat kan helemaal niet want ik kom nooit buiten behalve om naar mijn werk te gaan"
Ne hoor, maar het mag wel enige informatiewaarde hebben. Wat heb je er nou aan dat een collega je ergens heeft zien lopen of fietsen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:35 schreef Ritmo het volgende:
Moet alles in een gesprek extreem belangrijk zijn dan?
Nou, je mag wel een keer kijken naar alle KLB-topics die ik in de loop der jaren heb geopend. Ik erger me aan enorm veel dingen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:35 schreef aussieaussie het volgende:
*is jaloers op TS
Als dit het enige is waar je over kunt klagen moet je haast wel de meest gelukkige man op aarde zijn
ook mogelijk: TS is een sjagerijnige (spelling nazi's, be my guest) ouwe sok
Klopt.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
TS is een autist die niet eens een normaal gezellig gesprek met een collega kan houden
Ja, een beetje, maar niet veel. Want dan is het voor hen nog iets onzekers. Mja, als ik dan zeg "Ik was niet in de stad" dan hebben ze waarschijnlijk zoiets van "Dan was het waarschijnlijk iemand anders."quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:58 schreef Flappekz het volgende:
En als ze het nou aan je vragen? Zo van: Heb ik jou gisteren niet in de stad gezien? .
Is dat dan anders?
Gelukkig heeft dat nooit in de weg gestaan aan de vriendschap die we in de loop der tijd hebben opgebouwd. Dat jij daar overheen kon stappen is iets wat ik altijd zal blijven waarderen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat dus
Maar Federer-fan stond sowieso al hoog op mijn autisten lijstje.
Eerste reactie en het probleem van TS word gelijk blootgelegdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
"ja, ik was onderweg naar je moeder"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het altijd zo stom. Kom je bijvoorbeeld 's ochtends een collega tegen en dan zegt die: "Hé, ik zag je gister nog fietsen in de stad."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |