quote:Hey, voor 25 euro kom ik m ophalen. geef ff je adres dan komk m gelijk ophalen
Waarom zou ik in godsnaam een playstation 3 willen ruilen voor een playstation 2 ?quote:Hoihoi, wil je je ps3 ruilen voor mijn playstation 2 met controllers en 4 spellen?
quote:hallo, Ik email u uit wanhoop, Onze zoon Jari is ernstig ziek en hij zal waarschijnlijk nooit ouder worden dan 12 (hij is nu 10) hij heeft altijd al een playstation 3 willen hebben maar omdat mijn vrouw en ik allebei in de bijstand zitten kunnen we die niet betalen. Zou u zo aardig zijn om uw playstation 3 aan ons te verkopen voor een zacht prijsje of zelfs te doneren? onze zoon jari zou u erg dankbaar zijn.
Naast mijn vaste baan verdien ik anders nog een aardig centje bij op Marktplaats.quote:
Ja die is goed. Laat ze verzendkosten overmaken. Stuur je ze iets heel ranzigs op ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Bastoenie het volgende:
Gewoon positief reagerenMaak je ze blij met een dode mus
![]()
En een vals adres doorgeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Bastoenie het volgende:
Gewoon positief reagerenMaak je ze blij met een dode mus
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Muuyad het volgende:
Voorbeeld 3: Schooiers. Op dezelfde advertentie als hierboven reageerde nog iemand
hallo, Ik email u uit wanhoop, Onze zoon Jari is ernstig ziek en hij zal waarschijnlijk nooit ouder worden dan 12 (hij is nu 10) hij heeft altijd al een playstation 3 willen hebben maar omdat mijn vrouw en ik allebei in de bijstand zitten kunnen we die niet betalen. Zou u zo aardig zijn om uw playstation 3 aan ons te verkopen voor een zacht prijsje of zelfs te doneren? onze zoon jari zou u erg dankbaar zijn.
Je kan natuurlijk je PS3 verhuren aan dat pikkie tot die dood is.quote:hallo, Ik email u uit wanhoop, Onze zoon Jari is ernstig ziek en hij zal waarschijnlijk nooit ouder worden dan 12 (hij is nu 10) hij heeft altijd al een playstation 3 willen hebben maar omdat mijn vrouw en ik allebei in de bijstand zitten kunnen we die niet betalen. Zou u zo aardig zijn om uw playstation 3 aan ons te verkopen voor een zacht prijsje of zelfs te doneren? onze zoon jari zou u erg dankbaar zijn.
volgens mij is klopt je zin nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:31 schreef punkjunk het volgende:
volgend mij is ook het laatste waar een ziek jochie van 10 mee bezig is het willen van een ps3
Dat dus. Ik verkocht een concertkaartje, tegen kostprijs. Kreeg ik een mail met een adres en de boodschap 'stuur hem maar vast op, ik maak het geld later wel effe over'quote:
idd verschrikkelijk.. je moet je schamen ts.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:25 schreef Mikkie het volgende:
Wat ben jij hard zeg. Dat jongetje ligt dood te gaan!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Marurk het volgende:
Nog maar een keer dan:
[ afbeelding ]
Marktplaats
Doenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik denk dat ik eens een PS3 op MP ga zetten en dan de mooiste reacties in een topic zet
quote:
Ooit een keer een PlayStation 3 op Marktplaats aangeboden voor ¤ 250,-. Volgens mij heb ik de mails nog, even kijken.quote:
Hank Moody.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:34 schreef H.Moody het volgende:
Marktplaats.
Achterlijke Nederlanders.
Mensen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:41 schreef BigKahuna het volgende:
TS verpest het korte leventje dat dat jongetje nog voor zich heeft. Hoe durf je, klootzak? Hoe kun je 's nachts nog slapen?
Ik zeg altijd dat ze het geld cash moeten opsturen, hoor je nooit meer wat.quote:Op maandag 13 juli 2009 04:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Heb ooit een keer een mailtje gekregen van een Nigeriaan die 70 euro wou betalen voor een camera die ik aanbood en 80 euro verzendkosten. Wat volgde was een interessant mailgesprek. Helaas heb ik de mailtjes al weggegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |