Deze site toevallig?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef Flena het volgende:
[..]
ja heb dit weekend een meeting van een site waar ik al 6 jaar kom
Nodig niet, verdiend zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef Litpho het volgende:
Waar heeft mijn imago die bescherming aan verdiend? Of nodig?.
Nja als je heel graag wil kan ik wel een uitzondering maken, mits lekker.quote:
Lekker? Check!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef appelsjap het volgende:
Nja als je heel graag wil kan ik wel een uitzondering maken, mits lekker.
Wat voor site dan wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Flena het volgende:
[..]
nope![]()
hier ben ik pas 2 maanden actief aanwezig
ik zal wel iets fout gedaan hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef heksehiel het volgende:
Wat is er gebeurd met de originele OP?
En ik heb geen laptop
Aardig van jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja als je heel graag wil kan ik wel een uitzondering maken, mits lekker.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Flena het volgende:
ik heb niet eens een laptop
ooit wel hoop ik
Ik heb nog een laptop alleen die gebruik ik niet meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Flena het volgende:
ik heb niet eens een laptop
ooit wel hoop ik
een chatsite via Mirc onwijs gezelliequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor site dan wel?
Een newbie dus
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had weinig gescheeld of je had er nu al een
Ik wil ook kiezen maar niet uit 1 rood kruisjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
Ok heren, we MOETEN kiezen!!
[ afbeelding ]
of delen zeg het maar wat wil jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
"Laat maar zitten anders"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Sifon het volgende:
* Sifon is nog steeds op zoek naar dat ding
tvptje
kutwijfquote:
Ik kom eigenlijk alleen hier op FOK! verder niet. Maar dat is ook niet nodig. Ik leef dus FOK!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Flena het volgende:
[..]
een chatsite via Mirc onwijs gezellie![]()
ja klopt
Wat moeten we kiezen? welke Photoshop tools ze hebben gebruikt om die dames er zo plastisch uit te laten zien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Hoera!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
Mag ik heel even juichen?!
Ik heb voor het eerst sinds 1,5 jaar geen enkele rekening meer in huis die nog moet betalen!
pics or it didnt happen?quote:
En je voortuin is in maanden niet meer zo mooi versierd met confettiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds 1,5 jaar geen enkele rekening meer in huis die nog moet betalen!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[img]D:\\Mijn documenten\FOK!\Foto's\heksehiel\hhdecollete4.jpg[/img]quote:
Ik heb geen voortuinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef Litpho het volgende:
En je voortuin is in maanden niet meer zo mooi versierd met confetti.
Ach dat geeft toch helemaal niet. De OP staat er tochquote:
nee ik kom niet alleen op FoK!...wel veelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen hier op FOK! verder niet. Maar dat is ook niet nodig. Ik leef dus FOK!
doet het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ [url=D:Mijn documentenFOK!Foto'sheksehielhhdecollete4.jpg]afbeelding[/url] ]
Ok, hou dat vast!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
En de tools om bij de vierde en zesde van links er een ander hoofd op te zetten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moeten we kiezen? welke Photoshop tools ze hebben gebruikt om die dames er zo plastisch uit te laten zien?
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
Werkt dat danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga zo door en wij hebben heel snel een date
Typisch, hier wel...quote:
Ik zie parallellen met het HW-Kluts-voorspel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga zo door en wij hebben heel snel een date
ja nja...vind het Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat geeft toch helemaal niet. De OP staat er toch
Tina forum ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik kom niet alleen op FoK!...wel veel
handig met 5 schijven in je PCquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ [url=D:Mijn documentenFOK!Foto'sheksehielhhdecollete4.jpg]afbeelding[/url] ]
Weet niet wat ze ermee gedaan heeft, maar ik sta voor een raadsel heb de bank zelfs omgekieperd.quote:
Normaliter doe ik dat niet, maar bij de combinatie blond en jopen doet er ergens iets "klik" in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Slechte zaak als je AirwiN's mening in twijfel trekt.
Gewoon die software gebruiken dat hij er 1 van maaktquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik kom niet alleen op FoK!...wel veel
Het kind is net 18. Die heeft vanwege de puberteit nog de natuurlijke neiging om zich tegen alles en iedereen af te zetten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef heksehiel het volgende:
Slechte zaak als je AirwiN's mening in twijfel trekt.
Soms vraag ik me echt af of je wel ICT hebt gehad op schoolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon die software gebruiken dat hij er 1 van maakt
Of gebruik je een RAID setup?
Nee, beantwoord maar nietheb nu al spijt van die nerd vraag
Ik ga buiten een rondje lopen, net 2 uur geslapen
Ik doe niet meer aan weken om elkaar heen draaien om erachter te komen dat er niets lekkers te neuken valtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie parallellen met het HW-Kluts-voorspel.
Je beschuldigt mij toch niet van oppervlakkigheid he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
Normaliter doe ik dat niet, maar bij de combinatie blond en jopen doet er ergens iets "klik" in zijn hoofd.
het waar is me bril verhaal oja op me hoofd zoietsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:49 schreef Sifon het volgende:
[..]
Weet niet wat ze ermee gedaan heeft, maar ik sta voor een raadsel heb de bank zelfs omgekieperd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |