Deze site toevallig?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef Flena het volgende:
[..]
ja heb dit weekend een meeting van een site waar ik al 6 jaar kom
Nodig niet, verdiend zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:37 schreef Litpho het volgende:
Waar heeft mijn imago die bescherming aan verdiend? Of nodig?.
Nja als je heel graag wil kan ik wel een uitzondering maken, mits lekker.quote:
Lekker? Check!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef appelsjap het volgende:
Nja als je heel graag wil kan ik wel een uitzondering maken, mits lekker.
Wat voor site dan wel?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Flena het volgende:
[..]
nope![]()
hier ben ik pas 2 maanden actief aanwezig
ik zal wel iets fout gedaan hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef heksehiel het volgende:
Wat is er gebeurd met de originele OP?
En ik heb geen laptop
Aardig van jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja als je heel graag wil kan ik wel een uitzondering maken, mits lekker.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Flena het volgende:
ik heb niet eens een laptop
ooit wel hoop ik
Ik heb nog een laptop alleen die gebruik ik niet meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Flena het volgende:
ik heb niet eens een laptop
ooit wel hoop ik
een chatsite via Mirc onwijs gezelliequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor site dan wel?
Een newbie dus
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had weinig gescheeld of je had er nu al een
Ik wil ook kiezen maar niet uit 1 rood kruisjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
Ok heren, we MOETEN kiezen!!
[ afbeelding ]
of delen zeg het maar wat wil jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
"Laat maar zitten anders"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Sifon het volgende:
* Sifon is nog steeds op zoek naar dat ding
tvptje
kutwijfquote:
Ik kom eigenlijk alleen hier op FOK! verder niet. Maar dat is ook niet nodig. Ik leef dus FOK!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Flena het volgende:
[..]
een chatsite via Mirc onwijs gezellie![]()
ja klopt
Wat moeten we kiezen? welke Photoshop tools ze hebben gebruikt om die dames er zo plastisch uit te laten zien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |