Ik zou me niet al te veel zorgen maken zo lang het er niet zo uit ziet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Tanjaa het volgende:
Ik moet het even kwijt:
Ik heb pijn aan mn neus!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pas maar op zo begon het ook bij Michael Jackson.....
Ik kan het hem nu niet meer vragen.....quote:
Of maakte het raam een onverhoedse beweging?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan het hem nu niet meer vragen.....
Hoezo stootte jij je neus tegen het raam? Dacht je dat je knappe buurman voorbijkwam?
Nee nee, dan was ik gewoon door het raam gesprongenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan het hem nu niet meer vragen.....
Hoezo stootte jij je neus tegen het raam? Dacht je dat je knappe buurman voorbijkwam?
Nou die Piet met zijn bierbuik is wel in trek zeg....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee nee, dan was ik gewoon door het raam gesprongen![]()
[Borsato Modus]1 x in de zoveel tijd komen dromen uit[/Borsato Modus]quote:Als mn raam open staat dan hangt t zeg maar boven mn bed, nou ben ik (denk ik) vannacht wakker geworden en heb ik me daar tegen gestoten. Ik dacht dat het een droom was maar het doet echt pijn![]()
Nou, als het piet was dan zou ik uit het raam gesprongen zijn om de hark te halenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou die Piet met zijn bierbuik is wel in trek zeg....![]()
[..]
[Borsato Modus]1 x in de zoveel tijd komen dromen uit[/Borsato Modus]
Ach dat is lief van je dat je mij gedag zou zeggen. Ik ben nog steeds je FokBuurman van je idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, als het piet was dan zou ik uit het raam gesprongen zijn om de hark te halen![]()
Maar als jij het was kwam ik even hoi zeggen
Ik dacht namelijk dat jij mijn FOK! buurman was
Hé mijn mede-ADD'er!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef MaJo het volgende:
Ik luister nu naar de herdenking in de auto, wel vreemd om niks te zien maar alleen te horen.
Hoe was 't etentje, en hoe gaat het met je vader?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef MaJo het volgende:
Ik luister nu naar de herdenking in de auto, wel vreemd om niks te zien maar alleen te horen.
Maar je loopt wel 30 seconden voor op de kijkers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef MaJo het volgende:
Met beeld is het ook niet veel...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef MaJo het volgende:
Heb je dan voorkennis?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je loopt wel 30 seconden voor op de kijkers.
Tanja was aan het douchen ^^quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
He Tanjaa mogen we SC'en doen we het niet....
Dat word de nieuwe TT.quote:
Not againquote:
Ach je bent de nieuwe postergirl van de AKQ en de AKQ SC.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh mighty mighty, de pijn in mijn knieNiet leuk
Jij ook al pijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh mighty mighty, de pijn in mijn knieNiet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |