Alternatieve muziek onder andere.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gedurende de vroege ochtend zeker niet. Dan is Giel het beste wat er is. Daarna neemt Gerard het over.
In de avond is er Michiel Veenstra, en na 2200 uur Eric Corton. Die doet het ook goed.
Dat was toch de reden dat Giel niet naar de commerciëlen is gegaan? Hij zou niet meer mogen draaien wat hij zelf wil.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alternatieve muziek onder andere.
Wat ik laf vind van de commerciële stations, is dat ze bepaalde bands nooit durven te draaien uit angst voor inkomstenverlies.
Luister nou eens een paar dagen naar Giel 's ochtends.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alternatieve muziek onder andere.
Wat ik laf vind van de commerciële stations, is dat ze bepaalde bands nooit durven te draaien uit angst voor inkomstenverlies.
Gelukkig luister je nooit naar de Coen & Sandershow.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Giel is zogenaamd vernieuwend, maar ook hij werkt al jaren met een format.
Hetzelfde format zelfs, ik word gestoord van elke dag 'Begin de dag met een dansje' om 7.30 uur.
Hoewel we vorig jaar onze vrienden op Aruba die een weekje over waren gekomen er wel mee verrast hebben...
Hij heeft ook nog eens Peter Fox gecoverd, op een slechte manier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister nou eens een paar dagen naar Giel 's ochtends.
Momenteel elke dag 'Ik heb een tuintje in mijn hart' rond 8.00 uur en zo gaat het wel vaker met bepaalde artiesten/songs. Lady![]()
kan ik niet meer horen doordat die door Giel ook kapot gedraaid is...
's Middags gooi ik thuis de digitale radio aan op Classic Rock of 80's of 90's hits.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig luister je nooit naar de Coen & Sandershow.
Sander Lantinga is dé grootste blaaskaak van 3FM, denkt altijd dat hij de beste is en dat hij grappig is. Voor het organiseren van de 'Comic Sans MS'-dag wil ik hem een stevig lesje leren, zo ga je niet om met je luisteraars.
Trustequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ben al sinds 0300 op, dus het is tijd om te gaan snurken.
Gerard Ekdom mag het van mij 's ochtends wel overnemen, maar dan wel met een losser format en meer afwisseling in de muziek dan Giel nu draait...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens Peter Fox gecoverd, op een slechte manier.![]()
Een andere DJ (geen Sander Lantinga, die mag ook opdonderen) in zijn plaats lijkt me een goed idee.
Ingerukttttt... Ass....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Jah, moest ff de punten bijwerken ^^quote:
Oh ja dat is waar.quote:
Bij Gerard Ekdom schommelt het echt van de jaren 1960 tot nu en weer terug, niet in de laatste plaats vanwege de Bedrijven Top 10.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gerard Ekdom mag het van mij 's ochtends wel overnemen, maar dan wel met een losser format en meer afwisseling in de muziek dan Giel nu draait...
Wat ook erg is: Veronica tussen 16.00 uur en 19.00 (??) uur met Rob van Someren.
Die denkt dat 'ie elke dag de Dik Voormekaar show in z'n uppie moet doen....
De Dik Voormekaar-show was alleen vroeger op de radio bij de NCRV tussen 13.30 en 14.00 uur op zaterdag leuk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij Gerard Ekdom schommelt het echt van de jaren 1960 tot nu en weer terug, niet in de laatste plaats vanwege de Bedrijven Top 10.
Maar 'De Dik Voormekaar Show' heb ik ook vaak gezien, het is niet meer leuk.
Dat is een onderdeel van Arbeidsvitaminen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:47 schreef Whiteguy het volgende:
de 'bedrijven top 10' klinkt als een aftreksel van de arbeidsvitaminen ?
Goed werk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy heeft doorgaans 538 op de wekkerradio, en ook 538 op t werk aan staan.
Nu hebben we zo'n grote flatscreen aan de muur hangen op het werk waar aanbiedingen enzo op horen te worden weergegeven. Maar op de computer die dat ding aanstuurt heb ik mooi zo'n digitenne usb stick geinstalleerd zodat ik tour de france aan kan zetten
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy heeft doorgaans 538 op de wekkerradio, en ook 538 op t werk aan staan.
Nu hebben we zo'n grote flatscreen aan de muur hangen op het werk waar aanbiedingen enzo op horen te worden weergegeven. Maar op de computer die dat ding aanstuurt heb ik mooi zo'n digitenne usb stick geinstalleerd zodat ik tour de france aan kan zetten
Pas maar op zo begon het ook bij Michael Jackson.....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:57 schreef Tanjaa het volgende:
Ik moet het even kwijt:
Ik heb pijn aan mn neus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |