Hij denkt gewoon aan de mensen die niet teruglezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oud nieuws
stond al in het vorige topic vermeld
allemaal naar de tv gerend om wacko jacko gebeuren te kijkenquote:
dan mocht ikzelf ook maar 1 topic lang postenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Peter het volgende:
Als alles wat 'oud' is in het vorige topic moet blijven is een H-topic zoooo leeg![]()
of allemaal aan het fisten geslagenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
allemaal naar de tv gerend om wacko jacko gebeuren te kijken
ook al roepen ze straks om het hardst van niet
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of allemaal aan het fisten geslagen
iedereen hangt al voor de tvquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is het rustig hier ineens?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is je gelukt, twee vuisten?quote:
jij hebt een pm met filmtitels van mieke gekregen ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:
Nee, jij welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt een pm met filmtitels van mieke gekregen ?
Ik geloof er geen drol van.quote:
Dus als ik nu tegen jullie allemaal roep: "Hé, neuken, vuile homo?!" dan heb ik bij deze jullie allemaal verkracht?quote:Volgens de definitie die is gebruikt, kan dat geweld variëren van kwetsende toenaderingen, ongewenste aanrakingen tot verkrachting.
een kwetsende seksueel getinte opmerking is volgens mij nog niet eens seksueel geweld maar meer seksuele intimidatiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van.. Maar goed, ze hanteren ook een lekker ruime definitie van het begrip verkrachting.
[..]
Dus als ik nu tegen jullie allemaal roep: "Hé, neuken, vuile homo?!" dan heb ik bij deze jullie allemaal verkracht?.
Want verkrachting is seksueel geweld, een kwetsende seksueel getinte opmerking is seksueel geweld, dus een kwetsende opmerking is een verkrachting.![]()
Ik denk wel dat het vaker voorkomt dan je denkt, omdat al die mannen zich veel te erg schamen om aangifte te doen, en ik denk ook dat seksueel geweld in bepaalde kringen best vaak voorkomt. Maar een op de twintig? En met die defintie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof er geen drol van.. Maar goed, ze hanteren ook een lekker ruime definitie van het begrip verkrachting.
[..]
Dus als ik nu tegen jullie allemaal roep: "Hé, neuken, vuile homo?!" dan heb ik bij deze jullie allemaal verkracht?.
Want verkrachting is seksueel geweld, een kwetsende seksueel getinte opmerking is seksueel geweld, dus een kwetsende opmerking is een verkrachting.![]()
Tijdens een meeting zat Cairon naast me, en likte toen geil kijkend aan een biefstuk. Telt dat ook als verkrachting?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:47 schreef Peter het volgende:
Als je een vinger in je gezicht/oor/neus/mond hebt gekregen tijdens een gevecht ben je al verkracht... 'lichaamsopening binnendringen'
Eigenlijk is 1 op de 20 dan nog vrij weinig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het vaker voorkomt dan je denkt, omdat al die mannen zich veel te erg schamen om aangifte te doen, en ik denk ook dat seksueel geweld in bepaalde kringen best vaak voorkomt. Maar een op de twintig? En met die defintie?
wel als seksuele intimidatie denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tijdens een meeting zat Cairon naast me, en likte toen geil kijkend aan een biefstuk. Telt dat ook als verkrachting?.
Wheheh. Ik snapte het eerst niet, ik kan al die vrouwen niet uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Wat is de Queen of Gilboa toch een vuile teeeeeeeeef zeg
Ik zat echt eerst te kijken "What the... waar is... what has she done with.... OMG!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ik snapte het eerst niet, ik kan al die vrouwen niet uit elkaar houden.
Ik had zoiets van "uh, ze was toch blond??"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat echt eerst te kijken "What the... waar is... what has she done with.... OMG!"
Dit was de vorige, die van de blackoutquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had zoiets van "uh, ze was toch blond??"
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:Wat is de Queen of Gilboa toch een vuile teeeeeeeeef zeg
Ze is mijn grote voorbeeld!quote:
Wait...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit was de vorige, die van de blackout
Die blonde is die uit de serie Popular
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wait...Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.Ja, okee. Ik dacht even dat ik echt compleet in de bonen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef BMD het volgende:
hmmm dat ken ik niet, het is dus kennelijk leuk?
Er zit een homo-verhaallijn in...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef BMD het volgende:
hmmm dat ken ik niet, het is dus kennelijk leuk?
Mja, ik denk dat ik daar dan juist aan de heterokant staquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Mariah heeft net gezongen, dus wat let je?![]()
Maak een kloon aan en begin er eentje.quote:
Ik heb daar wel eens aan gedachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maak een kloon aan en begin er eentje.
Vieze, vuile rugridderquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens aan gedacht. Ook een beetje om een keer een experiment te doen over hoe ver je mag gaan qua beledigen van homo's (bijv. in vergelijking tot het beledigen van marokkanen ofzo) voordat er iets aangedaan wordt, maar ik vind het nog net te hypocriet om het zelf uit te gaan lokken ofzo
.
Ik heb er wel eens een balletje over opgegooid in FOK!crewquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens aan gedacht. Ook een beetje om een keer een experiment te doen over hoe ver je mag gaan qua beledigen van homo's (bijv. in vergelijking tot het beledigen van marokkanen ofzo) voordat er iets aangedaan wordt, maar ik vind het nog net te hypocriet om het zelf uit te gaan lokken ofzo
.
Daar werd toch aardig over de grenzen gepraat.. weet alleen niet meer wat er uit gekomen isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij heb ik dat toentertijd ook gelezen.
Dénk ik, en daar wilde ik dus een experiment over doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, over grenzen praten is één ding, maar wat er daadwerkelijk wordt toegestaan is wat anders.
Nu slaagt dat toch niet meer, want iedereen weet het nu alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dénk ik, en daar wilde ik dus een experiment over doen.
Het is wel duidelijk dat er ten aanzien van homobelediging heel wat meer wordt toegestaan dan eigenlijk zou mogen. Want homo's mag je gewoon vies vinden maar Marokkanen niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dénk ik, en daar wilde ik dus een experiment over doen.
precies, er wordt altijd wel met twee maten gemetenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's in heel de wereld zo. Maar niet alleen met homo's.
Je mag de paus, homo's, vrouwen etc ook goed beledigen maar geen tekening maken over mohammed.
Ik vraag me af hoe ze functioneren als de homotopic opeens gaat straightbashenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef wonderer het volgende:
Modjes doen ook niks tegen homobashen, tenzij je er zelf om vraagt (en dan is het nog maar afwachten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |