Omdat je misschien meer zuurstof verbruikte dan dat er bij kwamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou, het probleem zaterdagnacht was niet zozeer mijn bloeddruk, maar het zuurstofgehalte van 80 in mijn bloed, het is mij een raadsel waarom dat zo laag was
ze konden geen reden geven? das kut.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou, het probleem zaterdagnacht was niet zozeer mijn bloeddruk, maar het zuurstofgehalte van 80 in mijn bloed, het is mij een raadsel waarom dat zo laag was
als het niet te heet is...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ze konden geen reden geven? das kut.
Je hebt het groene licht gekregen om te lopen?
Heb je een zuurstoftankje en een testament?quote:
The only difference between men and boys is the price and size of their toysquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat ben ik niet vergeten, popje.
i'm no boy, i'm a man.
separate the boys from the men, u know.
en kunnen ze/jij daar ook wat aan doen ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar vanochtend was het all over de radio dat het wellicht afgelast wordt in verband met de mexicaanse griepquote:
2 jaar terug was het afgelast omdat te heet was toch?quote:
prijs ligt natuurlijk ook aan wat je kan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
The only difference between men and boys is the price and size of their toys
Grossquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
prijs ligt natuurlijk ook aan wat je kan.
Een paar jaar geleden was er een jongen uit Czech, die was 19, tenger. Maar kon twee vuisten tegelijkertijd hebben. Die had destijds bestwel veel geld verdiend.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was er een jongen uit Czech, die was 19, tenger. Maar kon twee vuisten tegelijkertijd hebben. Die had destijds bestwel veel geld verdiend.
Ik vraag me bij zoiets toch ook wel een beetje af of je dan nog wel normaal kan poepenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
na 10 jaar intensief toepassen vast niet meer neequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zoiets toch ook wel een beetje af of je dan nog wel normaal kan poepen.
wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zoiets toch ook wel een beetje af of je dan nog wel normaal kan poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Schatje ik kijk uit, echt, beloofdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een zuurstoftankje en een testament?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wil je het echt weten?ervaring mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
wil je het echt weten?OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
[..]
wil je het echt weten?christ wat fucking smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
[..]
wil je het echt weten?do not try this at homeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
these are trained proffesionals
maar dat herstellend vermogen van het menselijk lichaam kan volgens mij dus echt niet onbeperkt operekt en op de proef gesteld worden
op een gegeven moment is toch ook letterlijk de rek eruit ?
[..]
wil je het echt weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*notities maak*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
WAarom zou dat zo zijn, als er verder niets beschadigd wordt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
do not try this at home
maar dat herstellend vermogen van het menselijk lichaam kan volgens mij dus echt niet onbeperkt operekt en op de proef gesteld worden
Zal je dr niet dan een of andere operatie voor kunnen ondergaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
do not try this at home
quote:
Er zijn mensen die tot hun elleboog erin gaan. Ja, maar dat vergt wel training.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
do not try this at home
Misschien is het net als ene elastiekjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
WAarom zou dat zo zijn, als er verder niets beschadigd wordt?
Je weet er toch wel heel veel vanaf mikequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Er zijn mensen die tot hun elleboog erin gaan. Ja, maar dat vergt wel training.
Maar als je zeg maar je oorlel stretcht bijvoorbeeld, dan is dat op een gegeven moment toch ook zo uitgerekt dat het niet meer teruggroeit?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stel je voor zo iemand die dat doet en dan de dag erna even in amsterdam uitrust op/tegen een amsterdams paaltjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien is het net als ene elastiekje
dat zei je vannacht ook alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je weet er toch wel heel veel vanaf mike
Als ie een broek draagt dan zal het sowieso niet zo heel snel gebeuren gok ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Stel je voor zo iemand die dat doet en dan de dag erna even in amsterdam uitrust op/tegen een amsterdams paaltje
FLOEP
shhhtttquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zei je vannacht ook alen toch kon je beiden hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewicht van je lichaam weegt zwaarder tegen de weerbaarheid van een broek , zeker als je zo een tochthol hebtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ie een broek draagt dan zal het sowieso niet zo heel snel gebeuren gok ik
das waar. Twee vuisten is onnatuurlijk. Ik weet niet of je sluitspier lubbert. hahahquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je zeg maar je oorlel stretcht bijvoorbeeld, dan is dat op een gegeven moment toch ook zo uitgerekt dat het niet meer teruggroeit?
Ik ben niet zo biologisch, maar ik kan me voorstellen dat met vaak iets oprekken tot onnatuurlijke proporties (twee vuisten lijkt me onnatuurlijk), dat bepaalde spiertjes op een gegeven moment gewoon scheuren of kapotgerekt worden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Stel je voor zo iemand die dat doet en dan de dag erna even in amsterdam uitrust op/tegen een amsterdams paaltje
FLOEP
Misschien die trainingbroek van jou jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gewicht van je lichaam weegt zwaarder tegen de weerbaarheid van een broek , zeker als je zo een tochthol hebt
een gewone elastiek verliest bij intensief gebruik toch ook een gedeelte van de elasticiteitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
na het anus bleken gelijk ook je kringspier laten inkorten ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal je dr niet dan een of andere operatie voor kunnen ondergaan?
Ja, dat zeg ik toch? Zolang er niks beschadigd wordt. Bij zo'n oor raken er wel dingen beschadigd en een oor is ook geen kringspier, daar zit sowieso veel minder rek in.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je zeg maar je oorlel stretcht bijvoorbeeld, dan is dat op een gegeven moment toch ook zo uitgerekt dat het niet meer teruggroeit?
Ik ben niet zo biologisch, maar ik kan me voorstellen dat met vaak iets oprekken tot onnatuurlijke proporties (twee vuisten lijkt me onnatuurlijk), dat bepaalde spiertjes op een gegeven moment gewoon scheuren of kapotgerekt worden.
alsof je onderweg zou verdwalenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Er zijn mensen die tot hun elleboog erin gaan. Ja, maar dat vergt wel training.
Zal vast wel iets voor zijn denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na het anus bleken gelijk ook je kringspier laten inkorten ?
lolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien die trainingbroek van jou ja
maarja volgens mij zitten die amsterdammertjes sowieso niet erg comfortabel
quote:
altijd fijn om over rupturen te pratenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je komt wel op een fijn moment hier kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |