quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef BMD het volgende:
hmmm dat ken ik niet, het is dus kennelijk leuk?
Er zit een homo-verhaallijn in...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef BMD het volgende:
hmmm dat ken ik niet, het is dus kennelijk leuk?
Mja, ik denk dat ik daar dan juist aan de heterokant staquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Mariah heeft net gezongen, dus wat let je?![]()
Maak een kloon aan en begin er eentje.quote:
Ik heb daar wel eens aan gedachtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maak een kloon aan en begin er eentje.
Vieze, vuile rugridderquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens aan gedacht. Ook een beetje om een keer een experiment te doen over hoe ver je mag gaan qua beledigen van homo's (bijv. in vergelijking tot het beledigen van marokkanen ofzo) voordat er iets aangedaan wordt, maar ik vind het nog net te hypocriet om het zelf uit te gaan lokken ofzo
.
Ik heb er wel eens een balletje over opgegooid in FOK!crewquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens aan gedacht. Ook een beetje om een keer een experiment te doen over hoe ver je mag gaan qua beledigen van homo's (bijv. in vergelijking tot het beledigen van marokkanen ofzo) voordat er iets aangedaan wordt, maar ik vind het nog net te hypocriet om het zelf uit te gaan lokken ofzo
.
Daar werd toch aardig over de grenzen gepraat.. weet alleen niet meer wat er uit gekomen isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij heb ik dat toentertijd ook gelezen.
Dénk ik, en daar wilde ik dus een experiment over doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, over grenzen praten is één ding, maar wat er daadwerkelijk wordt toegestaan is wat anders.
Nu slaagt dat toch niet meer, want iedereen weet het nu alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dénk ik, en daar wilde ik dus een experiment over doen.
Het is wel duidelijk dat er ten aanzien van homobelediging heel wat meer wordt toegestaan dan eigenlijk zou mogen. Want homo's mag je gewoon vies vinden maar Marokkanen niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dénk ik, en daar wilde ik dus een experiment over doen.
precies, er wordt altijd wel met twee maten gemetenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's in heel de wereld zo. Maar niet alleen met homo's.
Je mag de paus, homo's, vrouwen etc ook goed beledigen maar geen tekening maken over mohammed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |